Meer dan genoeg lijkt mij. Meestal heb ik aan een aantal tracks genoeg. Als je er een enorme waslijst van tracks bij krijgt dan rijd je toch op je meest favorite banen. Zo leer je ze ook goed kennen. Met 50+ tracks ga je ze nooit allemaal goed kennen.
Dus over ca. 2 weken komt hij nu écht uit? Ik meende eerder 31-5 gehoord te hebben. En is nu al duidelijk wat de LE gaat inhouden? Voor 5 auto's meer vind ik 2 tientjes ook nogal veel. Of zit daar gelijk een voucher oid bij voor dlc?
Ik heb geen officiële lijst voor je kunnen vinden maar wel een lijst obv auto's in de eerdere builds :
Monaco zit er wel in maar wegens licentieproblemen onder de fictieve naam "Azure Circuit". Road Atlanta idd niet.
Ow echt, Nice dat heb ik dan gemist... Thanks. Edit: ook maar een preorder geplaatst. Krijg er een carpack bij.
Thanks. Die lijst had ik ook al gevonden. Maar aangezien niet alle circuits uit oude builds het gehaald hebben in de uiteindelijke game, vraag ik mij af hoe dat met de auto's zit.
Vandaag de playseat challenge en Trustmaster tx 458 bestellen zodat ik all set ben straks met project cars
Zit er eigenlijk wel een schade model ingebouwd? Daar heb ik nog niets van gezien eigenlijk. Of, zo ja dan heb ik dat over het hoofd gezien.