IK heb FM5 nooit problemen gehad qua gevoeligheid, alleen de 1e 2 weken was even wennen qua overgang vanaf FM4. In de groep hoor ik bij de race's mensen ook niet echt klagen over overgevoeligheid, alleen op simulatie sturen icm V8 supercar waren er wel veel die dat te gevoelig vonden.
Hier was ik vrij 'niet-subtiel' aan het sturen (simsteering aan) maar de auto blijft opzich best netjes in het spoor toch EDIT: Deze heeft wel behoorlijk wat downforce..
dat ziet er prima uit inderdaad. Ik zal vanavond nog eens wat klooien. Met de F1 wagens gaat het ook beter dan met de GTM bakken. Misschien eens wat tunen.
Lol net gekeken maar hij staat toch echt op normaal en niet op simulatie. Gek want bij mij zwabberen de auto's echt heel vlug. Ik ga eens een andere controller proberen. Verder is er toch geen instelling? Xbox instellingen zelf of zoiets? Alleen ingame settings.
Verder over Forza babbelen kan in het Forza 5 topic svp. http://forum.xboxworld.nl/threads/forza-motorsport-5-deel-2.172133/
Ik heb zitten kijken en zelfs op de stream zag het er erg goed uit, en geen framedrops gezien alles loopt soepel. Ze reden met controller en dat zag er zoveel beter uit dan toen VVV gamer in de eerdere build het speelde
Grafisch is het geweldig. Qua gameplay redelijk sim van wat ik zag, die vent had er in ieder geval flink moeite mee met assists aan.