Lol. Ik gebruik mijn IPad dat werkt niet, ik gebruik mijn Android dat werkt niet, ik gebruik mijn Xbox dat werkt niet, ik gebruik mijn laptop en ja hoor dat werkt.
Alleen niet geanimeerd zoals ze in de pc builds waren tot een maand geleden. Weet niet waarom dat eruit is gehaald.
Ja dat is het enige, tijdje geleden zag je ook nog de mechanics banden wisselen en bijtanken en zo maar dat is eruit gehaald.
Hahah ok, ik zag zoiets wel op de pc versie inderdaad. Misschien is er iets teveel content om op een disc te krijgen en zijn ze aan het schrappen wat er eigenlijk niet zo toe doet.
Of de consoles trekken het niet om tijdens een nachtelijke race met stortregen 10 pitcrews tegelijkertijd te animeren. Ik kan wel zonder leven in ieder geval.
Yep. Moet nog ff kijken hoe het online werkt. Offline kan je namelijk zelf kiezen hoeveel benzine je bijtankt en welke naar bandencompound je wisselt maar hij schiet bij het kiezen in een pauzestand wat online natuurlijk niet kan.
Misschien beetje zoals forza? Dat de auto op de automatische piloot doorrijdt zodat je via een menu je keuzes kan maken. Alleen beetje geluk hebben dat je pitbox ergens achteraan is. Weet iemand of je tegenwoordig nog met een Nederlandse creditcard in buitenlandse Xbox stores games kopen? Project Cars (pre order edition) kost in de Hong Kong store namelijk omgerekend zo'n 46 euro (mét extra's en release op 7 mei). edit: Brazliaanse Xbox Store: 36 euro... wel een week later
Voor diegene die steeds de store omgooien van Nederland naar land X en weer terug..............Als je online via de webbrowser op je pc/laptop naar Xbox.com gaat en inlogt kun je daar ook je store omzetten en kopen via een andere store dan de Nederlandse. Via mijn regio wijzigen. Scheelt weer gedonder op de Xbox zelf. Of doen jullie het al zo?
De playseat en het stuurtje uitgeprobeerd zo een anderhalf uur en beide bevallen echt super, for Lache ik vroeg om die pitstops en ze luisterden nog ook in die stream
Hoe voelt het remmen aan met dit stuur? Ik kan namelijk de t3pa pedalen set nergens meer krijgen en het remmen moet wel goed voelen.
Ik ben volledig nieuw met het racen met een stuurtje, maar wat ik wel merk is dat ik wel volledig de controle heb als ik aanrem. Je hebt niet super veel tegen druk maar ik had de pedalen eigenlijk minder verwacht. Vandaag gelijk ff 3,5 uur gespeeld en de force feedback voelt echt goed en sterk! ik heb bij Forza 5 de instellingen van inside sim racing gebruikt en dat rijd perfect.