1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Cool!!

    Ik ben erg benieuwd of controller-rijders als ikzelf hier de stuurgebruikers kunnen bijbenen. Ik hoop het wel!! :D
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik ben voorlopig met het stuur nog langzamer in forza 5.. al kruip ik nu langzaam naar mijn controller tijden toe :)
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik ook. Sinds de X1 niet meer met stuur kunnen rijden.. :'-( Dus nu met de controller en dat is wel weer erg wennen ivm zwabberen.
    Hoe sturen jullie met een controller. Met tikjes tegen de stick of gewoon in vloeiende beweging?
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Beetje van beide als ik met controller rij.
     
  5. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik probeer het zo vloeiend mogelijk te doen, op de 360 had ik van die opzetstukjes waardoor je veel gelijkmatiger kon sturen met de controller. Heb die alleen nog niet gehaald voor de One.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met tikjes.
    Maar vaak wanneer ik (in een enigszins stabiele auto) volle bak aan het rijden ben dan gaat de joystick (en de auto) gewoon volle bak naar links (in een bocht naar links) en na de bocht pas weer in de rechtuitstand en is eigenlijk geen sprake meer van tikjes. Ik heb het idee dat als je in een bocht nog extra bij zou kunnen sturen dan wat je doet, je eigenljik niet hard genoeg door de bocht gaat :p EDIT: was nog bezig om een controller-stuurbeweging-vergelijkingsvideo te maken samen met @Divimus maar dat was er op het einde niet meer van gekomen vanwege softwaregedoetjes.

    In Forza was ik soms een beetje aan het heel-and-toe'en met de controller (omdat het kan), maar denk dat dat in Project Cars waar de auto's nog wat dynamischer en beweeglijker zijn misschien wel meer dan een gimmick kan zijn, en de stabiliteit van (sommige) auto's onder remmen ten goede kan komen. Betekent wel dat je vingers het druk krijgen met remmen koppelen gasgeven en schakelen ongeveer tegelijkertijd, maar wil dat wel gaan proberen!
     
  7. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    En wat betekent "bundle only" ook alweer? :noob:
    Ik zie bij de MM helaas nog geen LCE op de site staan..... Reguliere versie kost daar kleine 54,-
     
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Dat je het Limited Edition carpack volgens mij alleen kunt kopen/downloaden wanneer je (op de xbox Marketplace) ook de game zelf koopt/downloadt.
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik snap niet waarom ze elke keer maar dingen 'revealen' terwijl de complete lijsten er al zijn? :p
     
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Waar haal jij die dan? Ben ik wel benieuwd naar of dat ook werkt op een Xbox one controller :D
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah thanks.:thumbs: Heb even een paar filmpjes bekeken en ik ga die ook kopen. De meeste zijn erg tevreden dus proberen kan geen kwaad.
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik was over die op de 360 heel tevreden alleen is het tricky om dat ding erop te krijgen zonder de controller te beschadigen. Ik zou hem er ook niet afhalen, dus een 2e controller zonder voor andere games is geen overbodige luxe, vind ik.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ik heb er twee dus dat is dan geregeld. :cool: Eentje voor racen eentje voor andere games.

    EDIT: nou besteld. Ben benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2015
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even wat Assetto Corsa aan het streamen. :)

     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Iemand nog idee waar je hem beetje goedkoop kan halen en dat je hem ook op de release hebt? Bij de Mediamarkt is 'ie online uitverkocht en in de winkels bij mij in de buurt (Amsterdam) niet beschikbaar om op te halen.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    budgetgaming.nl
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  19. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Top dankjewel! Besteld:)
     
  20. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Om iedereen warm te houden nog een real-life-comparison:


    En VVV die wat meer vertellen over racen met de controller in Project Cars (PS4):
     

Deel Deze Pagina