Regen is best makkelijk zolang je op de regenband zit. Probleem met al die filmpjes is dat ze van zonnig weer naar regen gaan in een race en dus op gladde slicks starten. En ja dan ga je wel veel glijden ja! Maar als je in het competitie topic van de caterham het zolder circuit filmpje kijkt zie je dat ik dat ding nog best snel over de baan krijg op de laatste bocht na! http://forum.xboxworld.nl/threads/sign-up-caterham-300r-challenge-dinsdag.176100/
Heb een filmpje gemaakt waar je het verschil in snelheid tussen regen en droog weer goed ziet. Daarnaast is goed te zien hoe kansloos je bent in de regen als je op slicks rolt. Droog weer met slick tyres Rondetijd | 1:42.377 Rempunt bocht 1 | 125 Meter Laagste snelheid | 79 KM/H Hoogste snelheid | 263 KM/H Gemiddelde snelheid | 174.38 KM/H Nat weer met rain tyres Rondetijd | 1:51.912 Rempunt bocht 1 | 175 Meter Laagste snelheid | 63 KM/H Hoogste snelheid | 260 KM/H Gemiddelde snelheid | 159.52 KM/H Nat weer met slick tyres Rondetijd | - Rempunt bocht 1 | 225 Meter Laagste snelheid | 0 KM/H Hoogste snelheid | 230 KM/H Gemiddelde snelheid | -
Dat kan het wel spannend gaan maken in de cup de weersomstandigheden heb er zin in Eind van de maand ook me stuurtje binnen dan kunnen we gaan vlammen
Met de Caterham cup staat het weer wel statisch om het niet extreem moeilijk te maken maar in de toekomst gaan er zeker competities met veranderend weer komen. Er is zelfs een 'real weather' functie waarbij het weer wordt gematcht met het echte weer. Als je dus bijvoorbeeld op Spa gaat rijden en het regent in dat gedeelte van Belgiƫ in het echt dan regent het in de game ook. Zo moet je het echte weerberich
RACE 07 had zo mod. Was wel cool altijd. Keer een belangrijke race zo gewonnen. Gok genomen om op wets te starten. Na 3 bochten begon het als een gek te regenen.
Volgens mij was er al sprake van een day One patch ivm dubbelbeeld in cockpit view, meer bij PS4 dan Xbox One kennelijk.
Heb zin in deze game! Resolutie maakt me uiteindelijk niet zoveel meer uit. Aangezien ik een stuur aan ga schaffen ben ik toch maar voor de One versie gegaan. Zolang ik maar weer eens op Brands Hatch, Snetterton, Donington Park en Oulton Park kan scheuren! Daar heb ik sinds TOCA2 niet meer gereden! @Flavourlicious is die vergelijkingsvideo opgenomen vanaf de Xbox One?
Cool welk stuurtje?? wanneer kunnen we reviews verwachten vd game ? Of moeten we echt tot de 7e wachten?
Heel veel keus heb ik op de One niet. Ik ga voor de Thrustmaster TX samen met een Playseat Evolution (wit).
Yeah i know, al zegt xbox store dat UK date ook donderdag is. uk store = 62 euro en usa store = 53 euro. Valt eigenlijk wel weer mee dat verschil