Nee, maar Project Cars doet weer andere dingen waar Forza in faalt. Forza is voor de autoliefhebber. Project Cars is voor de racefans.
Ah handig. Dank je voor de link. Het rijden met een controller zal best even wennen zijn inderdaad. Het is geen arcade racer.
Gelukkig kan je ook met controller settings een hoop doen, ikga zo naar de winkels de game halen en mijn thrustmaster erop los laten.. zin in
Zijn er mensen die de digitale versie vanuit de US store kunnen spelen? Ik heb de aankoop in de US store gedaan, maar de game gedownload vanuit de Nederlandse Store. Schijnbaar maakt dat niets uit dus . In het ergste geval tot dinsdag wachten, maar mijn stuur komt toch pas over twee weken, dus dan wacht ik daar wel op!
Toch vandaag maar kijken of ik nog ergens een kopie op de kop kan tikken. Heb hier eigenlijk best wel zin in
Jup, maar serieus dit is gewoon shift 3 qua rij gedrag. En Shift stuurde echt ruk. Vooral met het corrigeren/tegensturen heb je echt zoiets van WTF. Mist gewoon een aantal dingen qua rijgedrag. Misschien dat het beter gaat met een stuur maar het rijdt nu echt matig. Ben teleurgesteld i.i.g. En dan alleen betreft de controls. Het ziet er verder goed uit en ook de opzet van de game is goed. Het belangrijkste in de game namelijk het rijgedrag is gewoon niet goed genoeg.
Heb je al eens andere controller settings geprobeerd? Als dit echt zo ruk is dan wacht ik nog even met de aanschaf..
Jep. HEt ziet er overigens fantastisch uit. Vanochtend voor het werk even paar snelle races gedaan waaronder fullgrid op Nordschleife met weather op Thunderstorm om 3:00 's nachts. Wat een ervaring, schitterend gewoon. Die regen, die reflecties.. die verlichting. Prachtig.
Mooi, maar wat zijn jouw ervaringen met de controles.. Als ik euf-dutchjackal zo hoor dan is het weggegooid geld.
Dat is 1 mening op..... Ik heb nog in geen enkele review gelezen dat de besturing kut zou zijn. Eerder het tegenovergestelde. Misschien enkel arcade racers gewent?
Ik speel PC versie met Logitech G27. En controls zijn gewoon goed naar mijn idee, maar moet er nog verder induiken. Heb maar paar snelle rondjes gereden vanochtend vroeg. Straks na het werk ga ik er dieper op in.
Bijna 10:00 uur, sta voor de deur van de dixons, heb mijn tentje al ingepakt.... Nog ffies A.K.A ReneNLNieuwvenn
Misschien is uitgebreider een verkeerde woordkeuze als je het zo bekijkt. Laten we het houden dat Project Cars veel dieper gaat in het echte (sim) race genre dan Forza. Project Cars = Race Pr0n, en Forza = Auto Pr0n