Lijkt mij dat een disc gewoon altijd werkt en niks met je store region te maken heeft. Zou wat zijn als het niet zo is
Ik heb xbox exemplaar binnen van bol. De limited edition. Ik las dus dat je controller settings moet aanpassen. Is dat echt zo noodzakelijk??. Ik zag al die duitse screenshot met instellingen.
Die settings van die duitse screenshot. Zijn dat eventueel goede instellingen. Ik heb niet zoveel verstand van die instellingen
Dat zijn instellingen van een streamer, het zag er goed uit! Wel PS4 weet niet of dat nog enig verschil maakt.
Lijkt me wel. Mijn situatie is andersom. Ik heb 'm op US gepre-orderd. Wanneer ik de Xbox op NL zet staat er nog steeds vooraf besteld.
Toen hij gold ging zijn ze gewoon doorgegaan met een aantal bugfixes en kleine optimalisaties. Dus hij was eigenlijk niet helemaal gold, maar voor verificatie bij MS en Sony moest hij gewoon de deur uit.
Hij moet in december later dit jaar nog Forza 6 afleveren, dus een kusje op zijn/haar wang is meer een inverstering voor de toekomst
Zullen er wel meer komen, aangezien spel net uit is. Is waarschijnlijk weer iets anders dan die Duitser
Naja de testers zijn al 3 jaar aan het kutten met settings en in die periode heb ik het nooit lekker gevonden om met controller te spelen. Al is de game gebouwd voor het stuur is het belachelijk dat er nu met launch niet een goede standaard setting staat voor controller.
Nou ik heb mijn eerste rondje erop zitten en ik snap niet wat er geklaagd wordt over rijden met een controller.mwerkt bij mij prima, beter dan Forza voor mij.
Alleen de steering sensitivity wat aangepast. Maar net in een RUF gereden en die zwabberde veel. Maar goed, dat is een kwestie van je auto leren kennen denk ik.