Ik ga zo nog even een paar rondjes toeren..als ik de zelfde ellende tegenkom dan laat ik het je weten....
Eerst maar even een Solo ronde gedaan. Gereden met de RWD P30 en ging prima met controller. Meteen al 1e geworden De handling vond ik best wel lijken op Driveclub eigenlijk. Maar dat kan misschien ook aan de auto liggen. Deze overstap lijkt tot nu toe minder spannend dan ik met forza-driveclub had. Nu maar snel beginnen aan de carreer
Kart race ging ook super. Wel echt op de baan blijven want zodra je het gras aanraakt ga je spinnen. Hmmm ben nu al de hele tijd races aan het doen met die kart.. Heb nu wel zin om iets anders te proberen. Maar je zult wel vast blijven zitten aan een bepaalde auto in de carreer mode toch? Heb denk ik ook wat te snel gekozen voor TIER 8, wantja links beginnen is normaal toch.. Niet goed gekeken wat die andere waren. Of zit iedereen die start met de carreer eerst in een kart?
Hoe wijzig je de clutch en shifting? Hij blijft zeiken dat nog niet alles is toegekend! Je zou zeggen dat als ik wil schakelen met B, je naar shift up gaat en dan op B drukt, maar dat pakt ie niet.....
Je begint met de kart idd. Maar ik kreeg al vrij snel een invite om met een andere auto te rijden. Nu zelf begin met de 250cc kart
Ik krijg nu die man wat onder het racen tegen je praat, via de controller speaker binnen. Ik wil dit via mijn headset krijgen, maar ik zie dit niet bij de Audio opties staan..?
Laat ik het anders vragen. Zijn er al mensen met controller die de settings al conform forza hebben gewijzigd? En dan doel ik dus op het toekennen van de knoppen.
Ja knoppen zijn mij wel gelukt. Het gaat nu wel een stuk beter. Maar er zijn nog regelmatig momentjes dat de auto ze eigen wil heeft in bochten.
Vanmiddag zien liggen in de stad, dus zonder te kijken aangeschaft in de us store. Kan ik hem ineens pas 12/5 spelen.. echt zwaar klote. Iemand enig idee waarom dit is?