1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie alleen een glas Heineken? :p
     
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben bij formula rookie begonnen nu.. Erg leuk.
     
  3. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ja dat is toch bier?
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dus Bart Smit biedt alleen de normale versie aan en PS Store biedt alleen de limited edition aan?
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Vooralsnog wel. Zelfde verhaal op de X1
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    De 3 directeuren van Heineken, Grolsch, en Hertog Jan gaan samen naar een bar waar ze alle soorten bier vers van de tap hebben. De barman vraagt wat ze willen drinken en vol overtuiging zegt de directeur van Heineken, doe mij maar een Heineken biertje van de tap! En gelijk krijgt hij z'n biertje. De directeur van Grolsch zegt, doe mij maar een Grolsch biertje van de tap! Ook dit krijgt hij. Tot slot zegt de directeur van Hertog Jan, doe mij maar een cola. Verschrikt kijken de directeuren van Amstel en Heineken op. Waarom bestel jij een cola?? Nou zegt de directeur van Grolsch, als jullie geen bier drinken, dan doe ik dat ook niet!

    On topic: Veel auto's kun je veel harder in remmen voordat de wielen blokkeren dan ik gewend was van bijv. Forza. :)
     
    Pollie en f1freaky vinden dit leuk.
  7. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Flauwwww maar wel goed
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Waar komt die directeur van Amstel opeens vandaan? Is de directeur van Amstel in zijn vrije tijd barman? ;)
     
    f1freaky en pim_smeets vinden dit leuk.
  9. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Haha idd jij bent scherp ;)
     
  10. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
  11. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet mijn mening iets bijstellen van eerder dat het klote zou rijden. Maar dit komt omdat er een bug in de controls zit! Als je het spel voor het eerst opstart kan je kiezen voor novice, amateur en pro. Ik had voor Pro gekozen en daardoor stuurde alles heel beroerd. Alsof het voor een stuurtje bedoeld was! Gisteren door een tip van een party genoot m'n save game verwijderd en de game gestart in amateur mode. Daarna ook al m'n assists uitgezet en de controls hetzelfde ingesteld zoals ik ze op de pro mode had en het rijdt ineens 10 keer beter! Ik denk dan ook dat als je pro kiest er veel meer pro is dan alleen hier en daar wat assists. Want deze staan nu ook uit! Bijvoorbeeld ik kon op Brands Hatch Indy echt niet overweg met de Clio. Reed moeizaam een 57 er en gleed bijna elke bocht en vooral bij het aanremmen eraf! Daarna op de nieuwe manier geprobeerd en rij met gemak een 52/53 er! Er zit dus veel meer achter of je de pro mode of amateur mode kiest! En dat kan alleen als je het spel voor het eerst start of dat je je save game verwijderd en weer opnieuw begint. Hoop dat iemand er wat aan heeft!
     
    Olijke Poffer en B Tender vinden dit leuk.
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs::thumbs:
    Zit, naast assists, inderdaad veel meer achter (skills tegenstanders, bandenslijtage, brandstofverbruik (bandentemperatuur??). Het spel beloofde iedereen dat nadat je een niveau gekozen had je dat later nog allemaal kon aanpassen.. Nu blinken de menu's van Project Cars nog niet helemaal uit in overzichtelijkheid voor mij, maar weet niet zeker of je bovengenoemde dingen nadien nog kunt aanpassen of niet (zoals beloofd wordt).

    Wel fijn dat hij nu beter bevalt!
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Het zit hem niet echt in de dingen die je op noemt want online rijdt het ook een stuk beter. Ondanks dat ik alle sliders hetzelfde heb gezet als in de Pro mode rijdt het compleet anders! Heb alles een op een uitgeprobeerd in beiden modussen en dan zou het hetzelfde moeten reageren. Maar het rijdt compleet anders. Veel makkelijker op amateur terwijl alles hetzelfde ingesteld is! En alles hoort door die sliders toch echt hetzelfde te sturen. Ik kan nu ook als ik een stukje gras raak of een stuk curb in de karts gewoon blijven rijden terwijl ik in de pro mode alleen maar er vanaf knalde! Je kunt ook maar 1 keer in het spel kiezen welke moudus je wil. Daarna vraagt hij hier niet meer om en kan je het alleen aanpassen door je save game te verwijderen!
     
    FuzzySkittle, B Tender en pim_smeets vinden dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Het verschil met koude en warme banden is ook echt te merken.
    En die 250cc kart is wel echt heftig op die circuits met een smalle baan :eek:
    Eenmaal het gras aanraken met een puntje van je band, en je ligt over de kop in het publiek.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Wat ik wel tegen vind vallen is de AI. Net een wedstrijd in carrière gedaan met de formula rookie en die AI lijkt niet te beseffen dat ik ook rondjes rijd op die baan. Die knallen echt gewoon in volle vaart achterop je of duwen je hup zo de bocht uit, om maar niet van de ideale lijn af te wijken.. Bijzonder.....
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is in DriveClub ook altijd geweest
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ja dat is wel klote vind ik... Zo is winnen erg lastig, als je gewoon van de baan wordt gereden.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb geen racestuurtje maar ben wel erg benieuwd naar deze game. Is het een beetje te spelen met controller of is deze game echt bedoeld voor een racestuur?
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaat met een controller ook prima hoor..
     
  20. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Dat is met Forza wel iets beter imo, maar ik hou nu gewoon wat rekening met de Ai, als ik merk dat ze mij gaan uitremmen dan geef ik ze die ruimte en pak ik ze later wel terug.

    Vandaag ook weer een tijdje gereden en ik vind het echt super rijden, grip van de auto's voelt zo lekker aan en je kan snel je max opzoeken maar zodra je wat meer wilt wordt je ook gelijk gestraft :p Ik heb ook nog een tijd neergezet met de formule A in community event maar daar kon ik maar niet een snel foutloos rondje neer zetten en bleef ik vooralsnog op een 1:25:013 steken..
    Morgen nog eens proberen, ik ben al eens seconde sneller geweest dus moet nog even wat van af
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina