Ik merk dat niet alle meldingen te horen zijn op de X1. Soms hoor je de stem erbij. Maar vaker zie ik enkel de tekst in beeld. Dit is toch wel een frappante waarneming. Vooral omdat je het nadien niet meer kunt aanpassen. Vanavond maar eens zelf ervaren.
Iemand die uit kan leggen hoe nou die pit strategy online werkt? Soms heb ik het gevoel dat ik de pitstraat in rij om bijvoorbeeld te wisselen naar regenbanden maar heb dan het gevoel dat er helemaal niets gebeurd, of dat ze wel wisselen maar niet naar de band die ik wil. Is een beetje onduidelijk, ook op welke banden je staat ...
Heb inmiddels ook kennis gemaakt met de karts,,,,goeiendag.... Klapper van de week: http://xboxclips.com/f1freaky/f93d37e0-6078-4f4b-96e9-a6366a19205d Leuke spin http://xboxclips.com/f1freaky/3c1eaaa2-8758-41f8-b471-d7f454077a09
Ik heb ongeveer hetzelfde.... Prima zo. En Indd in het begin zijn de banden nog koud en dan is het lastig. Na twee rondjes voel je ineens de grip...
Weet niet of het al gepost is.. http://www.projectcarsgame.com/home/surprise-community-livery-pack-1-is-now-live
Ook ik ben geswitched naar amateur en daar rijdt het prettiger. Ik heb inmiddels ook ervaren dat de Clio simpelweg een lastige bak is om goed te houden. Formule Rookie rijdt heerlijk. Wel blijft er een fors verschil in rijgedrag zitten tussen fm5 en pcars. Gevoelsmatig lijkt pcars amateuristischer dan fm5. Fm 5 lijkt soepeler in de bochten te gaan. Je merkt dat pcars eigenlijk voor het stuur gebouwd is. De controller maakt het nogal nep, maar wel controleerbaar. Ik krijg trouwens de ai toch niet gewijzigd in career. Die staat nu op beginner......... 2 vingers in de neus en ogen dicht.
Jaa daar moet je niet op letten....ben gewoon aan het crossen geweest....ga later alles goed afstellen
Ik zie deze niet in de Xbox NL store staan.. kijk ik verkeerd? EDIT: ik kijk verkeerd. Ik had hem ook al eerder gedownd. Lol
Geen Project Cars voorlopig meer voor mij waarschijnlijk Xbox is nu alweer voor de 4de keer defect pff! Disc Drive werkten gewoon goed de afgelopen week dus heb Project Cars ook op disc gekocht. Stop zonet de disc erin en weer een flinke ratel. Meteen maar weer een ticket aangemaakt en denk dat ik hem maandag opstuur. Vanavond/weekend probeer ik het nog een aantal keer want heel af en toe pakt die hem wel. Jammer dit! Hoop dat ze hem deze keer wel gewoon goed repareren of een nieuwe opsturen (mag ik onderhand wel verwachten denk ik).
Mooi klote zeg..... PS4 kopen? Ik zelf twijfel nu wel of ik de goede keuze heb gemaakt met het kopen van de Xbox one ipv de PS4.....
Het is dat XBWRacing zo leuk is, anders had ik waarschijnlijk die overstap al lang gemaakt ! Was dat maar zo, de man aan de telefoon kon niets voor mij betekenen. Wel gaf die als tip om een brief/mail te schrijven aan Microsoft Nederland en het probleem voor te leggen. Ook hij zou erachteraan gaan en mij op de hoogte houden. Moet nog maar zien of dat wat wordt, ik ben al heel gelukkig als ik nou eindelijk eens een werkende Xbox krijg!
Wtf Divi. Echt zuur man. Ik zou nu maar eens harde eisen stellen en een nieuwe eisen. Jij mag gewoon een goed werkend product verwachten dat minimaal 2 jaar probleemloos mee gaat.
Wat doet iedereen met de setups? Ik heb nog niks veranderd.. Maar wat een verschil tussen koude en warme banden zeg.. Ik kan de clio amper op de baan houden met koude banden maar met warm gaat wel goed. Zelfs als ik rustig doe ben ik hem vaak kwijt in de bocht
Had ik ook last van...in t begin dacht ik echt van wtf is dit voor besturing maar je merk wel wanneer je banden koud of warm zijn....