Dat weet ik wel zeker. Dit zijn stuk voor stuk race fanaten die met veel eigengeld en crowdfunding deze game hebben ontwikkeld. Dit is anders dan bij de grote studio's. Game maken en vervolgens de kast in, done en finished opschrijven en naar de volgende game. Ik ben er van overtuigend dat Pcars voorlopig doorontwikkeld en wensen van de gamers respecteert en waar mogelijk zullen deze wensen ingebouwd gaan worden. Gratis auto's is leuk Maar ik heb liever eerst een bug fix. Verder zou ik ook graag een friend leaderboard zien net zoals bij Forza. En circuit Zandvoort en Adelaide of hoe je het schrijft lol. Originally Posted by Ian Bell Why thank you Sir. This is our baby and it's going to be as close to perfect as we can make it.
Eigen baas dus en dat is een goed iets. De vraag is hoe snel een (kleinere) studio als SMS deze game kan gaan patchen.
Haha, mooi op de eerste rij http://xboxclips.com/PimSmeets/671ebfb6-fa3e-46a7-88a7-9b8ac770ee27/embed
Ze hebben de bug er al uit in hun test versie. Nu is het wachten op de patch. Dat zal echt niet al te lang duren..
Leuke online race gisteren gehad met wat random mensen. Blijf replays gewoon terugkijken om de prachtige graphics te kunnen aanschouwen. Met name de belichting is adembenemend gedurende de race.
http://forum.projectcarsgame.com/sh...Collective-Thread-(XB1)-Not-for-bug-reporting! Hier kun je kijken wat waar en hoe.
Ben geen die-hard race fan dus mijn vraag is of het de 60 euro waard is voor twee weekjes project cars? Of is dit een tijdrovende game?
Ik denk dat deze game wel echt voor de race fan is. Ik kan me voorstellen dat de game wat moeilijk en misschien saai oogt voor iemand die minder met race games heeft. Daarnaast denk ik dat dit een game is die je na 2 weken pas beter begint te liggen. Een game waarbij het weken duurt voordat je de circuits een beetje begint te kennen en je langzamerhand alle raceklasses onder controle krijgt. Vind het zelf ook geen game die je even tussendoor speelt, maar een game waar je echt even voor moet gaan zitten. Ik speel ook altijd 10min practice totdat ik de baan en rempunten ken, dan minimaal 10 min kwalificatie, om dan nog minimaal 2x 10min te racen en dan heb je 1 race uit een seizoen gereden.
Wat WorkingTitle zegt. Dit spel wordt pas leuker naarmate je er meer tijd in gaat steken zodat je ook echt beter wordt.
Denk dat dat wel klopt, het aantal rondes wat nog gereden moet worden zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.