Hoe steekt een seizoen nou precies in elkaar? Ik heb nu 3 weekenden gereden in de Formula Rookie, maar zie bij results na een weekend alleen de resultaten staan van dat specifieke weekend. Is er geen seizoen overzicht waarin je totale punten staan?
Aan je rechterkant zie je de totalen, als je het kampioenschap waar je aan meedoet hebt geselecteerd. Volgens mij werkt dat alleen niet bij invitation events. Daarbij kan je het alleen aan het einde van een race zien.
Die invitation races zijn tot nu toe echt niks. Rij nu in een Megane RS maar dat stuurt echt voor geen meter. Open Wheel is wel erg gaaf! EDIT: Wat camber en angle toe-in aanpassingen en hij doet het wat beter
Ik rij zelf nu op 50 procent AI maar ik ga dit verhogen naar 70 want word nu steeds eerste .. Hoe hebben jullie je camera instellingen dan ? Ik rij via de cockpit camera . Mijn favoriete race class is de touring cars denk ik .. Die karts vind ik te agresief en te gevoelig .
Altijd cockpit of helm camera voor mij. Vind bij deze game de camera achter de auto echt heel raar uitzien, en ik kan ook niet fatsoenlijk rijden in die modus. AI staat hier op 80, maar kwam erachter dat dit eigenlijk ook per event verschilt, soms was 80 toch wel pittig.
Digital Foundry over Project Cars: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-project-cars-face-off FPS prestatie onderling: PS4 prestatie versus PC: Lang niet verkeerd. PS4 draait ook nog eens op een 1080P resolutie.
Hij kijkt mee met de bochten en je hebt nog steeds die visuele effecten van blur etc.. EDIT: deze kun je Indd uitzetten in de menu's. Zo uit mijn hoofd bij de visuals tab.
Meer mensen last van onderstaande? Als ik na de practice of qualify skip to end of session, dan is uit het niet ineens de ai ca. 37 seconden sneller met zijn fastest lap dan mijn tijd. En dat op een laptime van ca. 1m40.xxx
Had ik ook, ik reed een 1:07 en dat was echt een strak rondje, kwam er een AI met 00:53: xx aanzetten. Lijkt niet te kloppen inderdaad
Klopt die megane is waardeloos maar je moet vooral geen gas geven in de bocht zelfde geld voor remmen
Nog Niet gehad maar ik heb ook nog niet echt veel wedstrijden gereden. Ben meer aan het oefenen. Alle assist uit en manual schakelen en geen ideale rijlijn. Vind ik nog een hele opgave om te onthouden welke bocht er aan komt, hoe hard en vooral wanneer te remmen en in welke versnelling... Maar oefening baart kunst.
Ik heb tijdens de free practise mode dat ik een paint kies en als ik ga rijden een compleet andere paint heb...probleem bekend?