Ziet er goed uit, maar het geluid is nog steeds matig hoor. Nu weet ik dat het enorm moeilijk te maken is, aangezien je het geluid van een motor gewoon niet eenvoudig kunt nabootsen.
Eindelijk!*) Wát een aanbod circuits en auto classes zeg Need for Speed Shift 2 had een leuk aanbod, maar miste een realistische handling. Hopelijk is dat bij dit spel wel in orde.
Ik hoop ook dat de graphics er zo uit gaan zien op de X1! Als de physics dan ook nog goed zijn krijgt FM5 een geduchte concurrent.
Wat concurrentie voor FM5 is niet verkeerd. Maken ze zichzelf er misschien wat minder makkelijk vanaf
Benieuwd op welke framerate het gaat draaien. Op de PC is er momenteel nog veel optimalisatie nodig op een veel tracks. Wilt iemand een baan zien, dan ga ik ff wat streamen. [twitch]flavourlicious[/twitch]
Het is belangrijk imo dat de game gewoon lekker veel content heeft. Dan maar net wat mindere graphics ofzo of poes pas naast de baan. Qua racers loopt de console gewoon heel ver achter op de PC. Regen, nacht, pitstops, genoeg auto's op de baan. Die stap moet nu echt gemaakt worden met deze generatie. En dat lijkt Project Cars nu te doen.
Nou, wat mis je dan? Want Project Cars heeft juist wel regen, nacht en een hoop auto's op de baan. Weet alleen niet hoe het met pitstops zit.
Zijn ze zo slecht ja? Tsja het blijft het team van Shift 2 he. Ben gameplay aan het kijken maar het ziet er wel belachelijk twitchy uit hoor.