Ik heb eigenlijk alles wel geprobeerd, dingen als usb poorten van de Xbox resetten en het stuur achter de PC gehangen om te kijken of alles nog wel werkte en of de nieuwste firmware er op stond. Nee, ik volg het Project Cars forum, en daar heeft een groot deel van de mensen gewoon geen goede FFB. Het gevoel van de FFB tijdens het rijden is wel te fixen, maar het gevoel wanneer je de controle over de wagen verliest niet.
Vreselijk irritant zeg (maar wel realistisch); met veel moeite bezig om een goede rondetijd in de kwalificatie te krijgen, raak ik heel even het gras aan of word geduwd door de stijve AI, en meteen "Current and Next Lap Times Invalidated." FUUUUUU !! Die banen zijn dan soms ook nog echt lang.. En dan doe ik meestal Restart Session ofso en dan moet je weer het eerste rondje 'voor niks' rijden. Kun je dat niet wat losser zetten oid, word er een beetje gek van om steeds maar weer in die kwalificatie te blijven kutten. Meestal gaat het goed hoor, maar soms aarghhh.
Iemand hier die op de PC speelt met een Xbox One controller? Welke settings gebruik je? Speelt nu voor geen meter in ieder geval
Ben ik eigenlijk van plan om tóch de tx458 te bestellen, lees ik de problemen van iceD..... *twijfel* Sent from my iPhone using Tapatalk
De guide die Olijke Poffer postte heeft mij enorm geholpen, heb zijn bericht hieronder gequote. Heb mijn eigen settings ook ergens gepost hier (rond pagina 83/84 ofzo) maar het is beter als je zelf even gaat kloten. Het is heel erg afhankelijk van je rijstijl, hoe hard rem je en hoe vroeg ga je op je gas. Deze guide probeert je een beetje in de goede richting te sturen en zoals ik al zei heeft dat me heel erg geholpen.
Ik heb hem op de PC met One controller gespeeld en alleen de Controller input mode op 2 gezet en de rest niet gewijzigd. Dat is voor mij goed te doen, maar wil niet zeggen dat het voor een ander ook lekker is. Wel een groot verschil tussen PC en XO trouwens met de controller, zelfde instellingen en setup geprobeerd en slinger alle kanten op. Na wat aanpassingen lukt het me nu wel om lekker te rijden, beetje aan het testen op Monza met de Ruf GT3 en met droog weer gaat het prima maar in de regen (met regenbanden) is het niet te doen terwijl dat op de PC wel lukt. Misschien dat de komende patch het een en ander beter maakt op dat gebied! Zijn er trouwens meer mensen die problemen hebben met de Community events? Heb een paar keer de race met de Clio op Brands Hatch geprobeerd maar als ik dan exit doe dan loopt het spel vast en de tijd wordt ook niet opgeslagen dan! Voor de rest echt een heerlijke game dit!
Correct. Ben weliswaar geen pcracer. En t is maar te hopen dat de ffb problemen met fm6 zijn verholpen. FM5 valt de ffb ook uit. Ik ga zo eerst de DIY-stand maar eens een likkie verf geven.
Ik wil zo nog wel even een stukje rijden voor het eten, moet alleen nog even een verslag af schrijven
Pff Ben er nog niet aan toe gekomen. Aan dat online racen. Zoveel dingen te doen en zo weinig tijd. Beter maar omgooien de boel. Twee dagen werk, vijf dagen weekend met behoud van salaris .
Spectaculaire crash in voorbereiding op Indy 500 http://nu.nl/videos/4049192/spectaculaire-crash-in-voorbereiding-indy-500.html