Als jullie 2 dat al mooi vinden kijk dan hier ff; http://www.altogames.com/p/project-ego/ En veel plezier ermee!!!!!!
ego or halo tja...deze games worden allebie toppertjes dus ik geef geen oordeel, maar wel een advies..koop ze gewoon allebei....dat doe ik namelijk ook aangezien project ego veel eerder uitkomt dan halo 2 kan m'n xbox dus al goed warm draaien met project ego en dan heftig doorstomen op halo 2! ---NNEX---
halo 2 die keuze lijkt me makkelijk.....HALO 2 NATUURLIJK MAARRR project ego staat ook zeker op me verlanglijst alleen is halo iets meer mijn genre.... mzzls martin
voor degene die halo al hebben...*zo zou ik dan denken* zou ik eerst Project Ego kopen....waarom? tjah kweenie,halo is MAAR een vervolg *sloeg echt nerges op ]:- *
NEE hoor, fable is ook een vet spel, maar ik hou niet van dat genre, maar in het genre wordt het een super spel
ik zou fable kiezen...waarom??: halo vindt ik evengoed al niet zo leuk, tenminste, de singleplayer niet, op xbox connect issie vet...dus voor de multiplayer koop ik halo 2 ook wel maarja, ik koop fable omdat ik een fan ben van rpg, en het spel ziet er vet uit!
Ik snap dit niet zo, er zit iets van een half jaar tussen beide games, allebei topgames, dan is er voor mij geen kwestie van kiezen, ik neem ze gewoon allebei Of is het bij jullie zo dat je maar 1 keer in het jaar een spel kan/mag kopen?