deze game word echt meesterlijk... is het nog steeds zo dat als je vaker rent dat je meer spieren in je benen krijgt, en als je goede dingen doet, dat het dorp dan in je gaat geloven enzo? en dat je je eigen kleding kan bepalen, en dus ook in een roze pakje kan rondrennen etc...?
Fable wordt een KICK-ASS game, maar als dat allemaal waar is wat ze zeggen, hoeveel plaats heeft die game dan niet nodig op je HD.
Ik vond Black and White niet veel tegenvallen, ik had alleen gedacht dat het meer een soort settlers met een cool wezen zou worden dan een God sim (ik checkte toen geen gamesites enzo) De gameplay werd wat te eentonig en herhalend, maar dat wezen opvoeden was geweldig.
jongens dit is GEEN black & white dit is eerder een rpg dan 1 of ander GOD spel. jullie vergelijken het te veel met b&W en dat is de fout. als je b&w nix aan vind dan betekend niet dat dit spel ook slecht word, integendeel zelfs. moest er ff uit
Het wordt niet met B&W vergeleken maar met de hyper om B&W. Je kan B&W en Fable gewoon niet vergelijken (que spel) en dat doet niemand hier ook geloof ik.
sorry dat was 1 pilsje teveel denk ik :\ ok ga maar weer door met jullie meningen ik vind ut wel leuk als er gediscussierd word
die maker doet wel zn best. dat kan je van andere ontwikkelaars soms niet zeggen. so dont bite his head of if it doesnt turn out as perfect as you'd hoped.
Denk niet dat je een spel al de hemel in moet gaan prijzen voordat je hem hebt gespeeld...:{ Denk dat fable wel een coole game gaat worden.. maar niet de beste..