Project Gotham 2 Challenge

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door rsvvuuren, 22 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom op mensen nog 1'tje terugtrekken of niet opdagen en i'm IN!!!!!!

    Word hier nog vermeld wie de races hosten zodat ik die mensen aan mn friends list kan toevoegen. Via optimatch is het bijna onmogelijk om een sessie te vinden.
     
  2. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    @rsvvuuren

    Kan je niet alvast de mensen indelen in dat schema die zich hebben aangemeld, staat wat overzichtelijker, en dan weten ze gelijk waar ze aan toe zijn.
     
  3. rsvvuuren

    rsvvuuren Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    @Tinman NL

    Zoals in de eerste post staat worden maandag avond de schema's online gezet.

    En ik zal even de lijst updaten.

    En ik zal pool 2 hosten.
    Pool1 zal waarschijnlijk DiaLogical hosten daar heb ik contact met hem over opgenomen.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  4. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil wel even wat zeggen omdat veel mensen zich hieraan online erg iriteren.

    Het rammen van auto's in een race.

    Zelf heb ik hier niet zulke grote problemen maar mee want je kan het of je kan het niet maar rammen hoord bij het spel en als je het taktisch doet kan je er posities mee winnen dus ik vind niet dat de host boos moet worden omdat je iemand heb geramd ofzo, je doet het voor een positie dus moet je niet zeuren, ik zeg dit maar ruim voor de challenge anders gaan mensen in de competitie boos worden als ze een keer geramd worden.
     
  5. Dommel

    Dommel Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij gerookt?

    Het rammen van een auto kan altijd gebeuren per ongeluk maar zodra je het expres gaat doen om een positie ben je gewoon een lamer.

    Mensen in een bocht als vangrail gebruiken is gewoon iets wat je niet moet doen. Of zomaar afsnijden wanneer je met z'n 2en naast elkaar op een recht stuk zit.

    Ik hoop dan ook dat hier van te voren even duidelijk gemaakt gaat worden door de host dat zoiets niet de bedoeling is?

    Ik heb nog in geen enkele Live PGR2 race gezien dat het getolereerd werd en het zijn altijd de kiddo's die het normaal vinden.

    Je geeft zelf al aan dat het veel mensen irriteert en dat ze boos worden, gaat er dan nergens een lampje bij je branden dat het misschien gewoon niet de bedoeling is?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  6. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Prongeluk rammen vindt ik ook niet erg maar om uit tactische redenen iemand te gaan rammen (dus gewoon die andere eruit rijden) dan vindt ik echt zielig. Een klein tikje (als je bijvoorbeeld een gaatje ziet bij een bocht) vindt ik wel kunnen. Maar anders is het echt gewoon onsportief
     
  7. Dommel

    Dommel Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoort inderdaad bij racen maar zoals Jordo het beschrijft is hij het type dat niet remt in een bocht maar gewoon de andere auto als vangrail gebruikt om daarna vrolijk verder te rijden en het als iets tactisch te zien
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad als iemand gewoon NIET remd is het gewoon lame maar dan nog moet je het respecteren en hem ze gang laten gaan, meestal zijn dat soort mensen toch iri gasten die je na 2 bochten weer inhaalt.

    In echte races gaan ze ook niet janken om een duwtje hoor, en opzich is het gewoon een taktisch aspect van het rijden, je hoort als je een bocht in rijd gewoon rekening te houden met zulke mensen en het zelf gewoom proberen te vermijden door gewoon de goede lijn aan te houden maar ik zeg dit omdat ik weet dat dit gaat gebeuren en het moet kunnen ookal is het niet echt mijn stijl om te winnen, ja kan rijden of je kan het niet, je moet gewoon met dat soort lamers rekening houden en niet gaan janken als ze het doen(wat veel mensen online wel doen).
     
  9. Dommel

    Dommel Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar uit je eerste post leek erop alsof jij iemand was die dat ook doet, maar dat is dus niet zo begrijp ik uit het bovenstaande?
     
  10. rsvvuuren

    rsvvuuren Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    op een rechtstuk afsnijden mag niet.
    en remmen in de bochten waar nodig is.
    niet iemand als vangrail gebruiken.
    niet je voorganger van de wegduwen.

    En alle andere onsportieve "truukjes" worden ook niet geaccepteerd.

    Het gaat hier om leuk gezellig racen en daar horen bovenstaande opmerkingen niet bij.

    Wanneer je niet mag zeuren is wanneer je de bocht zelf te langzaam neemt waardoor iemand keihard achtop je botst. Das jammer voor je dan.
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    @dommel

    nee, gelukkig niet, ik iriteer me wel aan maar ik vind gewoon dat dat er bij hoord dus vind ik het eigenlijk niet zo erg,(wel op het moment als het bij me gebeurd natuurlijk), het hoord erbij en omdat veel mensen online zich hier aan ergeren en veel mensen het ook doen op live weet ik dat in die competetitie het ook gaat gebeuren en ik vind dan niet dat die geband moet worden ofzow of gekickt, het is en blijft maar een spelletje en als diegene zo lame is moet hij dat weten maar als hij ermee wint is het toch duidelijk een goede strategie van hem geweest en moet de rest niet boos worden op diegene

    (hoe wil je trouwens op een recht stuk afsnijden als iedereen dezelfde auto heeft die even snel optrekken en zelfde snelheid hebbe?)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  12. Dommel

    Dommel Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt wel eens dat wanneer ik op een recht stuk ingehaald wordt ze wanneer ze je net voorbij zijn gewoon tegen je aanbeuken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
     
  13. rsvvuuren

    rsvvuuren Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0

    ehh slipstream?

    maar we zien wel hoe het loopt.

    Als 1 iemand enorm veel commentaar krijgt van de rest dat wordt die er gewoon op aan gesproken.
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar irriteer ik me wel enorm aan, maar iemand inhalen en (per ongeluk) een tikje geven kan gebeuren.
     
  15. xboxdennis

    xboxdennis 1337 XBW Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schrijf me dan ook maar in, jammer dat ik het niet eerder wist. Najah sta ik iig op de reservelijst hoop ik.

    Gamertag: Dizzle NL
     
  16. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Slipstreamen/draften zoals eerder gezegt of wanneer de ander de bocht voor dat rechte stuk beter neemt, kan hij daar sneller uitkomen dan jou en dus jou inhalen.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zou je niet op een rechtstuk mogen afsnijden????
    Als je gewoon beter je bocht neemt ga je toch iemand voorbij op het rechte stuk!!

    Als je elkaar niet van afsnijden op het rechte stuk kan je nooit iemand inhalen, (waarschijnlijk heb ik het wel verkeerd geinterpreteerd want dit klinkt bij mij erg vaag??)
     
  18. Dommel

    Dommel Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder afsnijden verstaan we er voorbij rijden en hem er dan botweg tegenaan of voorgooien.
     
  19. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ooooooh ok nu duidelijk, ik vond het al zo raar

    Trouwens, mogen we in Stockholm - speed Freak ook andere auto's kiezen dan de morgan want ik haat die auto echt en waarschijnlijk velen met mij, kan die niet gewoon vrije keuze worden, en anders kan daar altijd nog met een porsche 911 gereden worden maar met een morgan die baan op is niet echt goed en veel mensen dan gaan zeuren omdat ze de auto nietonder controle kunnen krijgen en aanrijdingen plaats gaan vinden, en ik heb het gister geprobeerd met 8 man in stockholm maar het is echt niet te doen weetje dus mischien kan die auto even verandert worden.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2004
  20. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke ferrari 360??
    Er zijn er namelijk 3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina