haha menschen,
Zoals ik zei, ik wil het spel niet afdoen als slecht. In mijn ogen is het een van de lekkerste/beste/mooiste/relaxte/coolste/enz enz racegame die ik gespeeld heb. Het is gewoon verslavend.
MAAR, ik ben een mega autoliefhebber, en dus ook een beetje kritisch vandaar dat ik deze SCHOONHEIDSFOUTJES opsomde.
Ik vind het een prachtgame, beleef hier tot nu toe meer lol in het rijden dan met de GT, GT2, GT3 en Sega GT 2002 games. Je moet het altijd..........nog een keer en.............nog een keer.........proberen
.
En over mijn opmerking dat alle games op de consoles eigenlijk Arcade games zijn. Ik ben geen groot voorstander van gamen op de pc (hence de Xbox), maar bij gebrek aan "echte" (ja ja, in mijn ogen dus!!!)racegames (dus geen ARCADE) heb ik zelfs een aparte pc gebouwd voor alleen Grand Prix Legends en Life For Speed. Dat zijn in mijn ogen race-games (ook al komt GPL uit 1998!!) die enigszins in de buurt van de werkelijkheid komen.
Mochten mensen het daar niet mee eens zijn. Dan wil ik met alle plezier ff een vergelijking maken. Of dat in deze thread gepast is, is een andere vraag
.
Laatst bewerkt: 9 dec 2003