Project Gotham 2 fouten

Discussie in 'Algemeen' gestart door c00per, 8 dec 2003.

1. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    vaak heb ik fouten in het geluid, regen terwijl er geen regen te zien is, en andere vage geluiden... En in chicago (ofzo) krijg ik op een bepaald punt in de stad een flits, heel kort, maar dan vallen verschillende onderdelen van de stad ff weg...

2. Clownteun

Clownteun 360'er

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeuren we nou toch allemaal? PGR2 is een topspel, en wat betreft dat arcade-racen... Wat is er nou relaxter dan racen met of tegen een paar maten, biertje erbij....Na een tijdje merk je die zogenaamde foutjes niet eens meer. Ik zeg: welterusten, maar eerst nog een paar rondjes rijden...:)

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Reed streetrace nordschleife op platinum in de Enzo .... en ik werd 2e.

Bautspel moet een bug zijn :mad:

4. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    jaja nog een mega bug. De claxon klint op alle autos ruk (en hetzelfde).

Ik denk dat ik het spel maar ga retourneren (NOT :) ).

wat een geze..k over een klein aantal dingen zeg. Het is toch een super spel. Maar misschien heb ik het mis,

Suc6 met het zoeken van bugs. Ga ik intussen verder met het spelen van dit spel.

@ cole trickel - ik denk dat je gelijk hebt. Alleen mijn bug is groter het lukt me op gold niet om tweede te worden. rotbugs :+

Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  5. c00per

c00per Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha menschen,

Zoals ik zei, ik wil het spel niet afdoen als slecht. In mijn ogen is het een van de lekkerste/beste/mooiste/relaxte/coolste/enz enz racegame die ik gespeeld heb. Het is gewoon verslavend.

MAAR, ik ben een mega autoliefhebber, en dus ook een beetje kritisch vandaar dat ik deze SCHOONHEIDSFOUTJES opsomde.

Ik vind het een prachtgame, beleef hier tot nu toe meer lol in het rijden dan met de GT, GT2, GT3 en Sega GT 2002 games. Je moet het altijd..........nog een keer en.............nog een keer.........proberen :).

En over mijn opmerking dat alle games op de consoles eigenlijk Arcade games zijn. Ik ben geen groot voorstander van gamen op de pc (hence de Xbox), maar bij gebrek aan "echte" (ja ja, in mijn ogen dus!!!)racegames (dus geen ARCADE) heb ik zelfs een aparte pc gebouwd voor alleen Grand Prix Legends en Life For Speed. Dat zijn in mijn ogen race-games (ook al komt GPL uit 1998!!) die enigszins in de buurt van de werkelijkheid komen.

Mochten mensen het daar niet mee eens zijn. Dan wil ik met alle plezier ff een vergelijking maken. Of dat in deze thread gepast is, is een andere vraag :p .

Laatst bewerkt: 9 dec 2003
  6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de moeilijk heids graad een beetje vreemd,
    bij de tegenstand is medium, is het niet erg moeilijk om 1e/2e te worden, ook al kun je gewoon 3e worden voor een zilveren medaille,
    op hard is het juist moeilijk, ik zit er meestal precies tussen in, goud iets te moeilijk, zilver te gemakkelijk.
    verder geweldig

7. Crispin

Crispin Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind goud tot nu toe te makkelijk en alleen platinum een echte uitdaging. Ik haal alles op goud, en alleen als ik zin heb probeer ik ook platinum te halen.

8. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    bij cone races vindt ik het verschil erg groot tussen zilver en goud.. in het begin moet je voor zilver maar 400 kudo's halen en voor goud gelijk al 1100 kudo's.... en dan kom je in het begin net zo rond de 900 kudo's......

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Begrijp je denk ik de kudostring niet helemaal. Het verschil tussen goud en platina is bijvoorbeeld vaak het dubbele (5.000 goud, 10.000 platina of iets).

Echter is dit vaak maar 1 foutje die je string onderbreekt. Waar je bij goud 1 rondje foutloos moet rijden, foutje mag maken, en weer een rondje kudostringen, moet je bij platinum de hele 2 rondjes aan elkaar stringen. Maar dat is niet heel veel moeilijker, dus mi een goede leercurve toegeapst.

@Crispin Dat jij in een te lage klasse rijdt voor jou8w vaardigheden kan je de game niet aanrekenen. Probeer het gewoon op platina

10. Cyberia

Cyberia Guest

Moet je eens achteruit rijden met vol gas, dan zie je de rook door de auto heen komen, NEP... Ik blijf het toch een van de meest vette games vinden!! :D

Ness 7

11. gerjan

gerjan Guest

@ c00per te veel met je hoofd onder de motorkap gezeten? ;)

Ik dacht dat dit een echte bugs thread was ofzo:D maar nee schoonheids foutjes. Het enige wat ik jammer vind dat al die steden zo dood zijn(verlaten)
    ik weet dat ze ooit hebben gezegd dat als je mensen etc niet fatsoenlijk kan krijgen dat je het niet moet doen, maar ik mis het toch best wel.

12. ancientsunlight

ancientsunlight XBOX to the MAX

Leuk Bevonden:
    0
    Die klacht hoor je dus overal. Er zit geen ziel in de game. Het heeft bij mij een paar uurtjes geduurd voor ik me erover kon zetten.

13. gerjan

gerjan Guest

bij pgr(1) had ik het minder dan bij pgr2:confused: misschien omdat de steden zo groot zijn ofzo:confused: (kheb overigens alleen de demo)

Deel Deze Pagina