Project Gotham 2 of DTM Race LIVE of Sega GT Online

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 22 aug 2003.

1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    ik ga voor nfs underground!!!!!!
    meer dan 20 bolides zoals de supra de eclipse, celica en golf enz.
    Deze karretjes zijn van binnen en jawel (voor et eerst ook op een console ook van buiten volledig te tunen.
    Vleugels velgen bumpers uitlaten enz.
    Nfs gaat alle drie deze racegames wegvagen maar er is 1 probleem: nfs:u gaat waarschijnlijk niet live door de bekende problemen tussen EA en microsoft.
    Alle previews tot nu toe zijn ongekend lovend maar wat zal et klote zijn als ie niet live gaat.

2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Die is niet live :confused:, beetje offtopic.

Ook is 20 auto's in vergelijk met de drie voorgaande zeer mager en heeft NFS de laatste jaren meer teleurstellingen bij mij opgeleverd dan enthousiasme...

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    WRONG!

Tokyo Extreme Racer op de Dreamcast kon je ook je auto volledig tunen - Vooral die externe dingen waren cool. Spiegels, bumpers, hoods, sideskirts, spoilers, mufflers (waren zowel intern als extern dus) - Cool spel.

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Apoc wil niet lullig doen ofzo hoor maar need for speed is een heel ander soort racespel als de voorgaande en het zal project gotham racing zekerrrrr niet wegvagen.
    Need for speed is namelijk een ARCADE RACER en geen echte racer.
    Verder zijn alle previews lovend over need for speed underground ja maar heb je de previews van project gotham racing wel eens gelezen?, die waren ook zeeeer lovend.
    Verder denk ik inderdaad dat need for speed me weer een teleusstelling gaat geven want de voorgaande need for speeds vanaf 4 vond ik alleen maar tegenvallen. De graffics laten het zwaar afweten en ik heb wel eens een betere arcade racer gezien dan de voorgaande. Ook is need for speed underground een multiplatvorm dus zullen de verschillen tussen de 3 verschillende consoles minder zijn waardoor wij eigenlijk dezelfde game krijgen van de ps2. Niet erg ofzo maar menig x-boxer is betere graffics gewend dan een ps2 spel dus volgens mij gaat ie toch niet ruleren op de andere 2 racegames.

Maar ja we zullen we zien toch?

(PS) 12 november is de dag, dat ik gotham spelen mag
    lol

We zullen zien.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vraag me zelf af waarom men nú al kickt op NFS Underground. Ik verzet me er iniedergeval tegen. EA heeft namelijk met Hot Pursuit 2 nou niet echt bewezen daadwerkelijk interessante(re games dan PGR2, DTM of Sega GT) racegames op de markt te kunnen zetten. Sterker nog; Door het 'The Fast and the Furious'-concept speelt men wel érg in op de huidige markt en denk ik dat jullie allemaal in EAs plannen stinken.

Niks tegen EA, maar tegen jullie denkbeelden :cool:

6. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik ben ook zeer tegen ea gericht!!!!!!!
    Fifa zuigt aan alle kanten bijvoorbeeld in mijn ogen.
    Mensen u moet niet denken dat ik geen kaas heb gegeten van games maar ga de previews is lezen van nfsu en allemaal beweren ze dat EA de serie volledig heeft omgegooid.
    De enige die op mij inging die wel gelijk wil gevn is jordo met het aspect dat de graphics voor de box ten opzichte van de ps2 kunnen tegenvallen maar check de screens is op www.gamershell.com en zoek daar naar nfsu en je staat alvast versteld.
    En ok het zijn maar screenshots maar toch..
    Verder heb ik toky extreme racer ook gespeeld maar ik vond de game maar een magere 6 (ps2)(ik was em vergeten maar ik vind em eigenlijlk niet tellen.
    Ik houd geen rekening met het feit dat EA ons erin laat stinken.
    Want....
    1.De mensen die ze op deze game hebben gezet zijn van de filmwereld en hebben zelfs oscarnominaties gehad, en die willen niet voor een game op hun bek gaan.
    2.de vorige games van nfs waren niet zo super of zelfs slecht met uitzondering van hot pursuit2 (op de ps2)(anders als op de xbox)
    3.liever 23 supertoffe karren die te tunen zijn als nooit te voren dan autos zoals in sega gt waarvan 90% al niet cool is en er niets maan dan ook niets op kleur na aant uiterlijk te veranderen is.

En oh ja wouter ik w8 op et moment dat jij de game onder ogen krijgt en tog overstag zal gaan let op mn woorden.
    Ik durf zover te gaan dat je mij mag gaan kicken van heel deze site als de game niet ownt.
    PU schreef dit:
    Niet normaal wat EA met de nfs serie heeft gedaan het gevoel van snelheid is ongekend en de game is zo On-ge-loof-e-lijk mooi.
    Goed werk EA!
    dat was nog maar een tipje van de sluier.

Maar goed wie liever ferrarri's wilt besturen enzo moeet dat maar zelf weten.
    Lekkere werkelijkheid.
    Een eclipse is nog te betalen en een golf al helemaal dus ja mij iets praktischer en heel wat cooler om alvast te kijken hoe mijn auto er uit zal komen te zien als ik mn opleiding voltooid heb.

7. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Wat kan jij lullen apoc klere zeg!!!!!!!!!!

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Apoc, vraagje, het jij de previews gelezen van hot persuit 2, iedereen was er helemaal van overtuigt dat het een kaskraker moest worden en dat het echt helemaal te gek zou worden, Bij de lancering van het spel bleek het echter sterk tegen te vallen en dat er eigenlijk niets was verandert aan het concept dan was gehoopt.
    Apoc je zegt wel dat je niet in ea's plannen gaat vallen maar je bent er allang door gevallen want underground zal echt heel wat moeten bezijzen om de vorige blunders van de need for speed serie goed te maken.
    En een heel ander concept is natuurlijk overdreven. Als het een heel ander concept zou zijn zou het de naam need for speed niet dragen het blijft altijd hetzelfde alleen beter, want als het echt iets heel nieuws en gaafs zou zijn zou het geen ned for speed meer heten maar een andere naam want anders zou je misleidt worden met de kreet need for speed terwijl het eigenlijk een heel ander spel is dan de vorige games.
    Het is een nieuw concept in de zin dat het uitgebreider word en iets anders wordt.
    En over die filmakers die een oscar hebben gewonne is onzin.
    Als je goede films kan maken en helpt bij een game wil dat niet zeggen dat dat een goede game wordt.
    Kijk naar enter the matrix.
    Die film makers hebben helemaal geen ervaring wat de mensen willen op de gamesmarkt dus voor mij nog een reden om niet warm te lopen tegen deze hype!

Laatst bewerkt: 27 aug 2003
  9. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mar ach laten we maar wachten tot need for speed in de winkel licht en hij wordt gecheckt door de media, het is nu eigenlijk gewoon in lucht raden f het wat wordt, previews en screens laten het resultaat nou eenmaal niet zien.
    We will see, untill then, may the force be with everyone!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je lijkt er nu vanuit te gaan dat ik tegen EA ben :eek: Dat is helemaal niet waar, geef ik juist nog aan.
    Ik zeg ook niet dat het daadwerkelijk een goed spel was. Het upgraden van de auto was leuk, en die titel noem ik uberhaupt omdat iemand claimt dat NFSU iets 'origineels' heeft.
    Jij hebt kennelijk geen dagelijkse ervaring met Press Releases en PR praatjes :)
    Alleen de laatste NFS games waren minder, in het begin was het imho een goede serie.
    Ach ik vind niet dat je een spel moet beoordelen op wel of niet visueel kunnen tunen.
    Jij hebt het spel nog niet gespeeld, ik heb het spel nog niet gespeeld. Leuk dat je me dan uit durft te dagen maar het is nergens op gebaseerd :)
    Waarom verwacht jij dat ik bepaalde rechten gebruik als ik een meningsverschil heb...
    Dan ga je weer naar secundaire punten bij een spel; Het maakt mij niet uit of ik met een Ferrari rijd of een Golf en jij impliceert dat dat wel zo is :) Overigens heb ik altijd gepleit voor tune optie's in Gotham Racing en pure straatauto's ipv exotische zoals nu.

11. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    nee nee wouter dat van die auto's was niet voor jou bedoelt slechts het in de plannen van ea stinken daar reageerde ik op wat jou betreft en dat van die auto's was op een andere gast gericht ik weet niet meer op wie maar het was op iemand van pagina 3 die zei dat die het aantal auto's in nfsu te weinig vond.
    Dom van mij dat ik niet bij ieder stukje text schreef voor wie het bedoeld was. sorry
    Ik bedoelde dat van dat kicken als grapje omdat ik wat dit spel betreft er heilig van overtuigt ben dat het wat wordt.(mijn mening)
    en jordo tjaa de bladen zeggen dat het niet normaal is hoe het concept is omgegooid en dat ze zo over een andere weg zijn gegaan.
    Wat de matrix betreft helemaal mee eens!!
    en oh ja geen oscar gewonnen maar NOMINATIE voor een star wars pod racing scene.
    En dat van die serie qwa naam door gaan met need for speed kan ik wel begrijpen want iedereen kent het en de massa koopt dan toch wel.
    Net als bij fifa alleen denk ik dat ze dit keer met hun nieuwe aankoop blij zullen zijn als ze thuis komen.
    Ik loop nou wat vooruit op de zaken maar goed.
    Fifa zullen ze denk ik ook geen naamsverandering gaan geven wanneer de game niet meer houterig aanvoelt omdat de mensen het gewoon blijven kopen en denken dat het het beste voetbalspel is op de markt.
    Ik gooi er weer veel uit nu maar ik hoop dat iedereen mij begrijpt.
    En inderdaad TIME WILL TELL WHOSE RIGHT ABOUT THIS!!

12. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    12 november hoorde ik ergens?
    klopt dit? is dan pgr2 te koop??
    is dit zeker?

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja dan is project gotham racing 2 e koop, volgens de gegevens die er nu zijn dan he.
    Wordt wel een vet racespel gotham 2

Deel Deze Pagina