1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham of Rally Sport Cahllenge?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 13 jun 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    pgr is echt top. de auto's voelen lekker aan, het kudos systeem is een vette toevoeging en de replaywaarde is erg grooot. met name door de multiplay maar vooral door de verschillende modes: arcade race, quick race, tijdrijden (als je bij de kudos challenge op de 4 steden alles zilver of goud haalt, ken je pionnetjes omrijden !!!!:p) en natuurlijk de kudos challenge. ik heb in totaal 48 uur al gereden, ik heb het spel nog niet uitgespeeld (ja eigenlijk wel maar bonus level 13 nog niet alle streetraces op goud). vette replay dus, met dit spel ben je denk minstens een maand tot 2 maanden (en als je vrienden hebt natuurlijk altijd met de multiplay) zoet.

kwenie of rsc dit allemaal heeft, maar als je van rally houdt is rsc een toppertje (of je w8 op cmr:cool:

2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    RSC heb 29 auto's en 48 tracks. Onderverdeeld in een aantal modes en je hebt ook nog quick race en time attack (time attack speel ik toch niet, dat vind ik zo saai en nutteloos, quick race is nog wel lachen). Dus hier ben ik ook nog wel ff zoet mee. :D

3. Foxz

Foxz 343 Guilty Spark

Leuk Bevonden:
    0
    Euh? Yeah right:D. Maaruh, RSC heeft gewoon vreemde physics, het voelt niet echt aan. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Colin McRae 2.0 die ik heel veel heb gespeeld. Daar heb je tenminste het gevoel dat je een rallybak aan het besturen bent, bij RSC had ik dit totaal niet. Maar ja, ik zie dat veel mensen RSC goed vinden dus ik zal wel te kritisch zijn (is wel vaker:)).

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, ieder heb zijn eigen mening. :D

5. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor RSC gaan want daar kan je maar echt racen en ben je niet elke keer bezig om die kudos maar te halen enzo, en ik vind dat je bij RSC de bochten beter ziet als bij PGR. Dus is ff wat makkelijker.

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb RSC dus al...:D

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben teveel verwent met CMR2.0 maar menig serieuze gamer vind de RSC besturing te arcade.. net als ik :)

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben het alweer met Foxz eens :)

9. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een uitdaging wil kun je beter aan RSC beginnen.

RSC is moeilijker, sneller, mooier, spannender en gevarieerder dan PGR.

PGR valt echt weinig aan te leren. Na een kwartier kun je rijden, en dan werken alle banen verder hetzelfde. Bij RSC zit er veel verschil in terrein, de ene auto is de andere niet, en zelfs time-attack is een uitdaging.

Als je een rustige makkelijke racegame wil moet je voor PGR gaan natuurlijk

10. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was andersom bedoeld of niet Wouter? PGR race je letterlijk en figuurlijk door heen, RSC vergt behoorlijk wat oefening.

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik het juist totaal niet met je eens.. PGR ontwikkeld zich veel beter en leuker, je begint met wat langzamere autos, maar dan begint het echt lekker te lopen vanaf de Audi TTs, RSC is veeeel makkelijker uit te spelen dan PGR

12. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR en daar ben ik blij mee...Je hebt van behind-view niet echt een snelheidsgevoel...Daarom rijd ik ook met 'bumper-view' Dat rijd heel lekker...Het Kudos-Systeem is zeer apart...Maar 1 nadeel heeft het spel wel (en RSC ook) je kan je auto's niet tunen...(zie http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=3835 waarbij ik bij deze mensen ff wil oproepen om te bekijken....;))

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    RSC vind ik wel fijn besturen, ik kan al lekker mooi door de bochten sliden, dat vind ik echt vet! Maar echt makkelijk is het niet, als je op 1 baan 2e wordt, moet je alles opnieuw doen (meestal zijn het 4 banen, net als bij Colin Mcrae), tenminste als je het op normal speelt (er is geen hard!).
    Dit vind ik niet erg, oefening baart immers kunst! :D
    Ik ben er in ieder geval nog wel ff zoet mee!

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    met rsc zal je zeker wel even zoet zijn, maar ik denk toch dat voordat je alle banen van pgr (okee ze lijken wel een beetje op elkaar maar boeie) t/m bonus level 13 hebt uitgespeeld ben je langer bezig als rsc. rsc zal een leuke game zijn, die je koopt omdat je van rally houdt en bijv. omdat je niet van kudos verzamelen houdt. pgr daarentegen koop je als je een spel wilt dat moeilijk is uit te spelen en lang(er) meegaat, en bijv. omdat je houdt van échte snelle bakken, zoals de Ferrari F50 en Porsche GT2.

maar goed ieder zijn smaak

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst wil ik ze allebei, omdat ze allebei goede punten hebben. Ik moet nog ff iemand vinden die zijn PGR voor mijn THPS3 wil ruilen. Anyone? :D

16. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    PGR een rustige makkelijke racegame??????? ]:- Dacht ut niet, tandenknarsend, nagelbijtend, controller door de kamerslingerend eindelijk een circuit kunnen halen noem ik niet makkelijk :)

17. the undaunted

the undaunted Dag Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nou doe je net alsof RSC een eitje is. Ben het met je eens dat je de eerste twee reeksen toernooien vrij snel gehaald hebt, maar de laatste loodjes wegen toch erg zwaar.

de stress die je beschrijft is waarschijnlijk oorzaak van de vervelende tegenstanders die je te erg naaien, door altijd maar ben je in de buurt te blijven rijden (hoe snel je ook bent), je per ongeluk achterstevoren tikken zodat je weer opnieuw kan beginnen. Maar zodra je leert incaseren is dat probleem toch foetsie?

18. Clock

Clock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb eerst RSC gekocht, een weekje daarna PGR, heb sinds dien RSC niet meer aangeraakt

19. xstatic

xstatic XBox 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad die tegenstanders proberen dat altijd te flikken (volgens mij niet per ongeluk maar gewoon wraakactie's) :) maar de laatste tijd kan ik daar wel goed mee omgaan, ik blijf zo veel mogelijk aan de binnenkant van de bocht als ik zo'n malloot aan zie komen. Dan botsen ze meestal tegen mn achterkant wat voor mij niet zo erg is maar het remt hun af.

Ook timed runs/style challenges kunnen trouwens erg opwinden.

20. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ben het helemaal met je eens je meot gewoon leren rijden met PGR, elke auto is weer anders RWD's, FWS's en 4WD's ze sturen allemaal anders en reageren c-ker we ff anders ze hebben gewoon ff goed nagedacht bij het maken van PGR, als het b.v regent reageert je car echt helemaal klote ( voor iem die niet kan rijden in iederegeval )je auto slide langer en je hebt soms minder grip die lui hebben ECHT wel goed naged8 over deze game. RSC weet ik niet heb het nog niet gespeeld :{ rally auto's zijn typisch het zelfde opgefokte motoren en slippen maar

Deel Deze Pagina