1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham of Rally Sport Cahllenge?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chaos, 13 jun 2002.

1. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Rallisport Challenge net zo'n goeie graphics als op het filmpje staat? Dat filmpje kun je bijvoorbeeld bekijken bij Halo.

2. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics in het spel een stuk mooier dan in de filmpjes (op bv. de Halo dvd)

3. niels-dvd

niels-dvd www.xboxspecials.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind RalliSport een zeer goed speelbaar en bovendien mooi spel. Project Gotham is een heel ander spel, zeker door de steden ipv terreinen, het soort auto's en het punten-systeem. Ik denk dat beide spellen de aanschaf waard zijn, zeker omdat ze toaal verschillend speelplezier bieden.

Wie interesse heeft in een recensie van RalliSport Challenge kan deze lezen op de site in mijn signature (onderaan).

4. Olivier

Olivier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik heb met interesse alle berichten in deze thread gelezen en maar besloten om ze allebei te kopen ;-).
    PGR steekt momenteel in mn Xbox en ik hoop Rallisport maandag via de post te krijgen. Ben t eens met de meesten die zeggen dat de spellen volkomen verschillend zijn (heb tot nu toe dus PGR en de Rallisport demo gespeeld) en dat ze beiden de moeite zijn om aan te schaffen. Toch hoop ik dat Sega GT 2002 me terug t gevoel zal geven als toen k Gran Turismo voor de eerste keer op mn psx opstartte, kan PGR helaas nog niet aan tippen imho.

Anyway, ben tevreden over mn aankopen en kan iedereen die twijfelt dus zeker beide aanraden.

5. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm goede keuze. doe ik ook altijd bij de vrouwtjes }:]

6. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vindt misschien niemand belangrijk hoor, maar ik vind het jammer dat in RSC de meeste autos een fantasie bestickering hebben en dat de banen/landen niet van het echte WK zijn. Geef mij dan toch maar CMR 2.0. En rallyrijden met Nissan Skylines is helemaal onzin. Verder een goede game hoor. Ik heb ze toch allebei (rewardpack).

7. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind juist de laatste dagen dat PGR me dichtbij dat GT1/2 gevoel brengt! Alleen mis ik het kopen en verbeteren van de auto's. Maar het Kudos-systeem maakt een héle hoop goed voor het rij- & ergernisplezier :p

8. RedFox

RedFox Fokkiefok!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo gigantisch *** dat je niet de race kan restarten in rsc =(

9. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je op het beginner niveau starten, kan je wel gewoon de races herstarten.

10. RedFox

RedFox Fokkiefok!

Leuk Bevonden:
    0
    das net zo lame als Halo op easy spelen, dan doe je gewoon niet.8)

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat is wel jammer, maar ik ga het niet op easy spelen. Ik probeer het wel weer helemaal opnieuw als ik 2e ben geworden, maar dan rij ik eerst alle banen uit, zodat ik ze beter ken. Kan ook.:+
    PS Ik heb alleen RSC, dus ik weet niet hoe het met PGR zit.

12. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    ik had RSC gekozen........kun je tenminste een beetje brekken..!!!

13. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Een beetje watten?

14. huub

huub * Gl@diatorZ *

Leuk Bevonden:
    0
    brek'n
    brekken

lekker over de weg heen brekken

ik brek
    hij brekt
    wij brekken
    wij hebben gebrekt

15. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    sorry, zie volgende post ]:-

Laatst bewerkt: 4 jul 2002
  16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is, krijg ik morgen PGR, geruild met RumbleRumble, die kreeg hem bij zijn reward pack. Ben ik ook van THPS3 af! :D Ik kan niet wachten! }:]

17. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    heb ze alle 2

ik heb ze alletwee gratis gekregen want ik had de x-box voor de hele prijs betaald en als je daar een bewijs van hebt en het naar microsoft opstuurt krijg je een gratis controller en 2 spellen!
    Rally vind ik zefl leuker, je hebt er leukere landschappen en je hoeft niet van die rare Kudos te verzamelen. Alleen ben je er wel snel op uitgekeken denk ik...
    Project is een heel mooi spel, vooral de muziek erbij vind ik wel relaxed...ik wist ook neit welke ik moest kiezen dus nam ze maar allebei!!!:+

18. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: heb ze alle 2

Je meent het...
    Wat vreemd dat ik daar nog helemaal geen topics over gezien heb op dit forum 8)

19. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    grrrr

:'-( sorry hoor :'-(

20. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Re: Re: heb ze alle 2

he, man relax...

ZE is nieuw...:D

(nu neem ik het nog voor haar op omdat ze een meisje is ook...:))
    Niet dat ze me hulp nodig heeft..denk ik...:)

Mijn mening...je moet gewoon aardig zijn tegen alles en iedereen om je heen... (behalve broertjes...die zijn zeer irritant)

Hou ging dat liedje ook alweer???was altijd of foxkids...zo'n tekenfilm met van die kabouter look-a-likes....

Als je aardig bent tegen alles en iedereen om je heen..dan voel je je niet zo alleen ofzo??? nouja iets in die geest dan...

Laatst bewerkt: 8 jul 2002

Deel Deze Pagina