1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 Challenge 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door jordo, 7 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De autos zet ik er NU bij tevens met de finale banen en pool indeling

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Dus ik moet ook t aantal kudos opschrijven die ze gehaald hebben?

2 Edinburgh Lothian Road Eight Long(Grand touring, Ferrari 550 Barchetta of Ferrari 575M Marinello)

hoe bedoel je dat nu precies?
    ze mogen de standaard Grand Touring rijden+ die auto's?

enne, ik moet dus die acht races bij langs, en als iemand expres beukt kick ik die na de race, maar zo zodat ie wel terug ken komen?

enne, is 19:30 de tijd dat de races MOETEN beginnen?
    Of kun je ook ff wachten als iemand er nog niet is?

ik zorg iig wel dat ik er om 19:00 ben, dan is mijn game alvast beschikbaar.

Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nee, de auto's zitten in de grand touring klasse en die auto's die erachter staan moeten gekozen worden(als iemand di auto's niet hebben moeten ze namelijk de standaard auto's in de grand touring klasse nemen waar je geen tokens voor hebt betaalt). en je hoeft niet elke race apart na te gaan of die beukt of niet, je merkt het vanzelf wel heel makkelijk, ook door het gezeur van anderen na een paar races.

En de kudos hoef je echt niet op te schrijven hoor, ik bedoel alleen dat menuutje waar je komt als de race afgelopen is en nog niet in de lobby bent, daar staan dan de kodus van iedereen en de plaats waar hij is geeindigt en mischien is het handig om na iedere race snel hier ff alle plaatsen te noteren en op het laatst pas te gaan rekenen. En als iedereen er om half 8 is, mag je beginnen, als de spelers er nog niet om 5 over half 8 zijn mag je beginnen en missen ze punten als ze alsnog later komen.

Hopelijk is alles nu duidelijker geworden

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ok moet ik wel ff mijn friends list een beetje opruimen aangezien ie bomvol zit :p

5. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ok ik snap alles perfect alleen 1 ding snap ik nog niet helemaal.

Net als Clumsy Ninja gaat het over deze zin:

Edinburgh Lothian Road Eight Long(Grand touring, Ferrari 550 Barchetta of Ferrari 575M Marinello)

Mogen ze hier nou en de gewone auto`s ( die je standaard al hebt ) en de aangegeven extra auto`s gebruiken??

En als 1 persoon uit de lobby die "extra" auto`s nou niet heeft moet de rest van de lobby dat ook met de "standaard auto`s" ??

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk hier nog een keer, de Ferrari 550 Barchetta of Ferrari 575M Marinello zitten allebei in de grand touring serie, je mag er 1 van deze kiezen, als iemand deze niet heeft mag hij ook 1 van de standaard auto's kiezen uit de grant touring serie.
    En nee, de rest die de auto's wel heeft geunlockt moet dan wel kiezen tussen die 2 auto's(Ferrari 550 Barchetta of Ferrari 575M Marinello). Het lijkt mij ook veel beter om 1 van die 2 auto's te nemen kwa accel en speed want de normal cars halen het hier moeilijk bij, dus eigenlijk ben je gewoon sterk in het nadeel als je 1 van deze auto's niet heb.

7. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ok ik snap alles.

Enuhh Jordo ik vindt dat je super hebt geregeld echt een complimentje waard _O_

@ Zexy Tinman: Je friends list is vol dus kan ik je niet adden dus kick er ff somebody uit zodat je er in kan.

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ow kut, mijn friendslist is ook vol.

regel ik vanaaf wel ff, don't call me, I call youO-)

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet mn gamertag niet toe te voegen deelnemers...anders moet ik iedereen gaan toevoegen en ik ben lui

10. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Maar 1 ding snap ik nog niet.

Als je in de halve finale bent en die races zitten er op dan kom je of in de Grote of Kleine finale. Maar hoe weet je nou wie daar dan de host van wordt.

Als ik door kom in de voorrondes host in de halve finale. Maar wat als ik niet door komt hoe weet iemand anders dan wie er dan de host is??

11. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    ken er nog een reserve worden opgegeven?

chickstalker wilde ook wel meedoen.

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik zal hem in ieder geval toevoegen..als er in onze poule nog een plek is kan hij er wat mij betreft wel bij..maar ik ben niet de organisator

13. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik sowieso dat go ahead wel de volgende ronde haalt en stel dat ik de 1e ronde niet doorkomt dan kan go ahead dat wel doen maar hopelijk ga ik wel door en dan ik waarschijnlijk wel de losers finale hosten.
    Als ik niet doorga moeten we ff een host regelen voor de echte finale
    En als chickhoster ofzo kan hosten mag hij wel in jou poole hoor magico, moet hij wel ff reageren op het forum anders weet ik niet ze tag enz.

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  14. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Je kan wel zo hard zeggen dat ik door ga maar dat betwijfel ik nog. Ik zit in een erg sterke poule hoor maar we zullen zien.

15. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat ik kan joinen:mad:

16. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    er gaat heus wel 1 van de hosts door naar de volgende ronde(hoop ik).
    En waarom zou je niet kunnen joinen????

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben zo online...jullie kunnen alvast joinen om in te rijden

18. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    K heb een of ander vaag probleem met me router, waardoor ik wel gewoon op xbox live kan maar niet meer invites/friends kan joinen. K heb em net weer aangesloten en opnieuw geconfigureerd dus misschien heb ik geluk dat ie het weer goed doet.:{

19. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    lama

Laatst bewerkt: 11 jan 2004
  20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ik kom over 5 min

Topicstatus: