1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    en biscuit zeg het volgende keer ff als er een toernooi is want nu doet de beste PGR2 racer niet mee :p
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik 50% krijg 8)
     
  3. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    macho als jij bij mij komt dan beuk ik je persoonlijk de race uit ;):D
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Om het eerlijk te houden staan collisions off :)
     
  5. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn collisions
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Botsingen. Je kan in die races dus niet elkaar aanraken, je rijd door elkaar heen.
     
  7. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand welke auto beter is? De BWM M3 of de Audi S4, of is een andere beter?
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  9. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij sommige klassen zijn idd sommige auto's de beste, maar al kijk je in pacific en extreme zit er eigenlijk geen ''beste'' auto in dan moet je gewoon alle auto's ff uitproberen en kiken welke nou het lekkerste aanvoelt...

    Persoonlijk vind ik de BMW lekkerder maar die Audi is niet veel slechter als de BMW...
     
  10. giorgio

    giorgio dizzy en dexter

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft die download content trouwens ik wacht al een eeuw
     
  11. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar rank 18 :eek:, ik bedoel hoeveel duizend races heb je dan wel niet gereden. In mijn ogen is dat erg veel.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Je Live ranking zegt niets over je race-kwaliteiten. Ik heb maar rank 9 geloof ik. Niet dat ik nou zo'n wereldwonder op 4-wielen ben. Maar heb hem wel op platina uitgespeelt.

    Sommige mensen zijn daar echt verwondert over. Live racen is leuk, maar ik zie het punt niet van elke keer maar weer die 3 rondjes voor de meeste kudos. De meeste mensen boeit het niet eens of ze eerste of 4e worden. Als ze maar veel kudos halen!

    Het wordt tijd voor wat georganiseerde races :)
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, ik had een lage rank in verhouding met de andere deelnemers. 1 van boven de 40, en 1 in de 30, de rest hoge 20. Dat scheelt nogal :) Vandaar die 'maar'.
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Die belgen spelen het spel echt alsof het een religie is ofzo :). Ik was via MacNappy pas even een paar races bij hem in de lobby, ook met iets van 5 a 6 andere landgenoten van hem. Allemaal rank 25+ ofzo :eek:

    gekke mensen 8)
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die chappies van ducyco en gamekings moeten eens een keer wat organiseren voordat er niet meer veel pgr2 wordt gespeeld...
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nou, dan kun je volgens mij toch wel een aardig potje racen als je 'm op platina hebt uitgespeeld.

    Heb nu zelf de eerste 2 series van de Kudos World Series op platinum. Echt trial & error...maar uiteindelijk worden al die zweetdruppels wel beloond. Heerlijk spel!
     
  17. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, dat is de reden waarom ik nu vooral Moto GP2 speel, en geen PGR2.

    er moet een soort championship-mode in de online-variant zitten......zoiets dus als de street races in deel 1 van PGR.
     
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja er moet maar weer eens wat competatiefs komen. En trouwens, ik heb rank 15 en heb iets van 300 races gereden dus zoveel hoef je niet te rijden. Die mensen met duizenden races zijn wel een beetje gek in hun hoofd:confused:
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Daar ben ik het weer helemaal mee eens. Er zou 'track progression' en een championship mode in de PGR2 lobbys moeten zitten, net als in MGP2.

    Dus: dat bij iedereen na elke race het aantal verdiende kudos in de lobby wordt opgeteld, bij het eerdere aantal kudos dat in die lobby is verdient (per persoon). Dus zodat je kunt zien wie er sinds het starten van de lobby het beste bezig is. En dat je eventueel ook over kunt schakelen zodat je niet het aantal behaalde kudos meer ziet (die natuurlijk wel gewoon worden bijgeteld bij je Live totaal), maar het aantal behaalde punten voor je finishpositie. Dus net als in MotoGP2.

    En dat je als host de lobby zo in kunt stellen, dat er automatische track progression is. Oftewel, er wordt automatisch naar de volgende baan gesprongen, nadat je een race be-eindigt. Bijvoorbeeld random, of door een vooropgesteld ' pad' langs door jouw opgegeven / geselecteerde banen.
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jij weet waarschijnlijk niet precies hoeveel races jij in MotoGP1 + 2 hebt gereden? :D

    Maar je hebt gelijk, het wordt tijd om een leuke PGR2 competitie op te zetten. Zal eens een balletje opgooien!
     

Deel Deze Pagina