Oh, die heb ik gewonnen ja.
De eerste baan gewonnen met 2 seconden voorsprong. In het begin heb ik die 2 seconden gepakt op Champion (de favoriet). En de rest van de race hebben is dat ongeveer gelijk gebleven. Variërend van 1,5 tot 2,5 seconde.
De tweede race heb ik met 2 seconden verloren. Champion en ik liepen echt 4 ronden lang gelijk. Niet verder dan 0.2 seconden achter elkaar. Je zag steeds duidelijk wie in welke bocht beter was. We lagen in elke ronde steeds op dezelfde momenten aan kop. Ergens in de 4e ronde maakte ik een klein foutje. Toen was ik mijn concentratie kwijt en toen is hij in anderhalve ronde 2 seconde op mij uitgelopen.
Nu is het dus heel spannend, we hadden allebei evenveel punten.
De 3e race was nogal vervelend (maar wel gewonnen ). De eerste twee races deden we steeds één opwarmronde. Maar nu niet. Champion had dat niet helemaal meegekregen en maakte na de eerste ronde een slip net voor de finish omdat hij dacht dat dit de opwarmronde was. Hij lag op dat moment 4e (buiten draftafstand op mij), ik reed 3e. We hebben de race uitgereden, zonder dat jeremi (van x-power) iets zei. En ik was eerste, en Champion 4e ofzo. Ik dacht dus dat ik het binnen had. Toen kwam de discussie langzaam op gang, en wilde men de laatste race opnieuw doen. Vanwege Champion's misverstand. Natuurlijk protesteerde ik een beetje. Het is erg vervelend om na de overwinning binnen gehaald te hebben, deze overwinning opnieuw te moeten halen. De race is uiteindelijk herstart. Maar omdat ik een beetje boos was nam ik de eerste bocht erg slecht waardoor ik 3e lag. Na 2 ronden kreeg ik pas de mogelijkheid om de 2e in te halen. En later de derde.
Maar toen zag ik Champion in m'n spiegel. Die was samen met een ander bezig met een inhaalrace. Omdat zij achter elkaar konden draften haalden ze me langzaam maar zeker in. M'n hartslag ging met een factor 10 omhoog. Toen heeft Champion 3 seconden ofzo aan kop gelegen, maar nam de eerstvolgende bocht slecht. En nam ik de bocht beter (omdat ik de Corvette had, en hij de TVR), en lag ik weer eerste. Champion maakte een fout en kwam weer verder achter mij te liggen. Daarna heeft hij de mogelijkheid gehad om weer een klein beetje bij te komen. Maar dat was niet genoeg om mij in te halen. Dus ik had de race weer gewonnen
Nu maar wachten op het artikel op x-power.be
Laatst bewerkt: 29 mrt 2004