1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit nu in de Cone challenge van de 1 na laatste serie (Ultimate Track volgens mij...met die Ascari :) )
    En daar heb ik ook veel moeite mee!
    Ik dacht om even op het einde paar 360's te doen, maar de baan was te smal :mad:

    :+
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De gegevens over de finale zijn bekend:

    Race 1: Edinburgh: Castle Eight (5 rondjes) Carklasse: Sport Coupé
    Race 2: Moscow: Kremlin 2 (5rondjes) Carklasse: Grand Touring
    Race 3: Sydney: the Rocks Route (5 rondjes) Carklasse: Super Car (maar zonder de Delfino Feroce)

    Wat raden jullie me aan? 1: TVR Tamora, 2: Ferarri 575 Maranello, 3: Modena 360/Corvette?
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hm, ik blijf het eigenlijk maar flauw vinden Biscuitje. Dat je op het forum niet kon vertellen dat die wedstrijd er aan kwam, waardoor niemand hier zich heeft kunnen inschrijven. En nu jij er aan mee doet, vraag je ons om advies??
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Pffff, hij moet toch niets? Net als jij hem inderdaad niets hoeft te antwoorden. Ik had er via via wel van gehoord, maar was veel te druk jammergenoeg. Jammer, want ik had vorig jaar het MotoGP kampioenschap gewonnen en wilde mijn eer hooghouden :)

    Biscuitje, dat lijken me inderdaad heel sterke keuzes. Ik zou zeggen: ga een middagje op Live als host, en stel de car classes in op die classes. Dan even met wat bekenden experimenteren als je twijfelt over andere wagens...
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Race 3 zou ik een andere auto pakken. De Rocks route heeft toch een mega rechteind dacht ik zo uit het blote hoofd. Kan je beter een auto met goede topspeed af. Zou gaan voor de porsche of de chrysler
     
  6. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou met name de Chrysler (Dodge) Viper zeggen: de Turbo accelereert toch een tandje trager dan veel van de andere supercars, al is ie beter in de bochten dan de Viper. In de KWS zaten ook zeer veel lange tracks in de supercar klasse, en daar regeerde de Viper altijd. Het rechte stuk moet immers wel heel erg lang zijn wil je echt profiteren van het extra puntje topspeed van de Turbo, daaronder zijn auto's zoals de Tuscan en de Z06 ongeveer even snel door de bochten maar accelereren subjectief toch nog net wat harder.
     
  7. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Als Nederlander heb je de eer van xbw ook een beetje hoog te houden hè :)
    Maar als je jouw tijd vergelijkt met die van Champion ( de Belgische racetrots ) dan maak je verdomd veel kans.
    Hier vind je de volledige uitslag terug.
    Persoonlijk vind ik de Mercedes SL 55 AMG in de Grand Touring klasse ook wel een toppertje, maar anderzijds, Kremlin 2 heeft enkele lange rechte stukken, dus is de Ferrari 575 M Maranello misschien toch interessanter. In die 2 veradelijke bochten denk ik dat je het verschil zal moeten proberen te maken met Champion.
    Voor the Rocks Route zou ik eerlijk gezegd niet met de Corvette gaan, ik denk eerlijk gezegd ook dat er andere wagens beter geschikt zullen zijn.
    Alvast succes!
     
  8. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom houden wij hier geen tournooi?
    Met hoeveel mensen kun je tegelijk racen?
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    8.
     
  10. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben we 8 vrijwillegers ???
    Paar avonden .... (1 per week) wat uurtjes ...
    Elke Klasse 2 races ofzo??? in 4 - 6 weken alles afwerken ...

    Moet goed komen toch???? :D
     
  11. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, Als ik PGR2 opstart, ga naar mijn vriendenlijst, dan staat er bijvoorbeeld een vriend die PGR2 aan het spelen is, dan wil ik joinen, en dan probeerd hij te joinen, en dan zegt hij dat de game niet beschikbaar is, HELP
     
  12. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een vervelend probleem wat zich voordoet bij mensen die vanachter een router connecten.. Er is niet 1 duidelijke oplossing voor.. Enige wat je kan doen is checken of alle poorten etc open staan, je geen firewalls etc draait.. En desnoods 1 van de 2 direct laten connecten ipv achter een router, dan werkt het zeker weer goed.. Ik heb dit probleem ook met 1 iemand op mijn friendslist, en ondanks dat we beide geen problemen hebben om zelf te hosten of anderen te joinen, en we dus alles goed hebben staan in onze routers etc, kunnen we niet samen spelen tenzij 1 van ons 2 direct connect met zijn Xbox zonder router, erg vreemd en vervelend probleem..
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  13. BeQuietAndDrive

    BeQuietAndDrive Titty Twister

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf nog geen ervaring mee hoor, maar ik heb net wel router/FTP-problemen opgelost op mijn PC. De poort die gebruikt wordt kun je forwarden naar het ip-ardes dat je router uitdeelt aan de desbetreffende PC. Dus wellicht kun je de poort die de Xbox gebuikt om te gamen, bij beide spelers forwarden naar het locale ip-adres dat de router geeft aan de Xbox. Het is niet zo heel ver gezocht dus misschien heb je het al geprobeerd.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2004
  14. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    welke poort word er gebruikt voor xbox live??
     
  15. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Biscuit is dus de enige Nederlander die in de finale zit, maar toch heeft hij een serieuze kans. Inmiddels wordt hij zelfs bij de favorieten gerekend! Zelf heb ik alle finalisten eens onder de loep genomen en hun kansen proberen in te schatten, mijn bevindingen lees je hier. Ik ben er vrij zeker van dat Biscuit zijn land, en xbw, met glans zal verdedigen.
     
  16. Scorpy

    Scorpy XBox360 n00b

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de finale nu al gespeeld?
    Wie heeft er gewonnen?
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh, die heb ik gewonnen ja.
    De eerste baan gewonnen met 2 seconden voorsprong. In het begin heb ik die 2 seconden gepakt op Champion (de favoriet). En de rest van de race hebben is dat ongeveer gelijk gebleven. Variërend van 1,5 tot 2,5 seconde.
    De tweede race heb ik met 2 seconden verloren. Champion en ik liepen echt 4 ronden lang gelijk. Niet verder dan 0.2 seconden achter elkaar. Je zag steeds duidelijk wie in welke bocht beter was. We lagen in elke ronde steeds op dezelfde momenten aan kop. Ergens in de 4e ronde maakte ik een klein foutje. Toen was ik mijn concentratie kwijt en toen is hij in anderhalve ronde 2 seconde op mij uitgelopen.
    Nu is het dus heel spannend, we hadden allebei evenveel punten.
    De 3e race was nogal vervelend (maar wel gewonnen :9). De eerste twee races deden we steeds één opwarmronde. Maar nu niet. Champion had dat niet helemaal meegekregen en maakte na de eerste ronde een slip net voor de finish omdat hij dacht dat dit de opwarmronde was. Hij lag op dat moment 4e (buiten draftafstand op mij), ik reed 3e. We hebben de race uitgereden, zonder dat jeremi (van x-power) iets zei. En ik was eerste, en Champion 4e ofzo. Ik dacht dus dat ik het binnen had. Toen kwam de discussie langzaam op gang, en wilde men de laatste race opnieuw doen. Vanwege Champion's misverstand. Natuurlijk protesteerde ik een beetje. Het is erg vervelend om na de overwinning binnen gehaald te hebben, deze overwinning opnieuw te moeten halen. De race is uiteindelijk herstart. Maar omdat ik een beetje boos was nam ik de eerste bocht erg slecht waardoor ik 3e lag. Na 2 ronden kreeg ik pas de mogelijkheid om de 2e in te halen. En later de derde.
    Maar toen zag ik Champion in m'n spiegel. Die was samen met een ander bezig met een inhaalrace. Omdat zij achter elkaar konden draften haalden ze me langzaam maar zeker in. M'n hartslag ging met een factor 10 omhoog. Toen heeft Champion 3 seconden ofzo aan kop gelegen, maar nam de eerstvolgende bocht slecht. En nam ik de bocht beter (omdat ik de Corvette had, en hij de TVR), en lag ik weer eerste. Champion maakte een fout en kwam weer verder achter mij te liggen. Daarna heeft hij de mogelijkheid gehad om weer een klein beetje bij te komen. Maar dat was niet genoeg om mij in te halen. Dus ik had de race weer gewonnen :cool:

    Nu maar wachten op het artikel op x-power.be
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2004
  18. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    FF een vraagje: kan je iets doen met die kudos tokens op live of is dat enkel voor de "show" ?
    Ik heb het spel nu al vier dagen geleend van een vriend en ik zit in de ultimate reeks (alle voorgande races op zilver geklaard) en vind het een heel leuk spel!
    Alleen soort het me enorm dat de AI soms zo onrealistisch rijdt...
    Soms rammen ze je echt van de weg, ook al raken ze daar zelf ook door van de weg, maakt niet uit, zolang jij maar uitgeschakeld bent...
    Maaarja, moet ik maar sneller zijn zeker?:)
    Toch een UBERRACEGAME:)
     
  19. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeli maar je weet altijd nog wel wie jouw ass kickt he ;) wat heb je gewonnen dan bisc
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    gefeli biscuitje
    !
     

Deel Deze Pagina