1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Internationale competitie! Hoofdprijs $ 5.000,-. Heeft xbw iemand die deze cheq kan komen ophalen? Haal die TVR 12-speed maar weer uit het vet!

    bron xbox.com
     
  2. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Die canadezen hebben het wel makkelijk. In Canada wonen nog geen 40 miljoen mensen, terwijl het er in de USA en Europa zo'n 300 miljoen zijn.
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, alvast gefeliciteerd met die 5000 dollar Quadra. Doe er wat leuks mee :9
     
  4. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat dacht je van King Tuur? Ik ben zelf gisteren 40 minuutjes bezig geweest, stond toen 18e. Vanochtend was het alweer 25e. Maar er kon nog zeker 0.8 seconde vanaf, wat me in de top10 zou zetten.

    Probleem is wel dat je 18 moet zijn voor mededinging volgens mij. Dat is voor mij geen probleem, maar voor veel goede rijders (MacLaren GTR F1, King Tuur en nog een boel) wel...
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ik snap het niet":confused: wat moet je nou doen als je je geregistreerd hebt?? moet je die time trial rijden?
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Jep gewoon circuit challenge doen op die baan! Ze kijken gewoon de 17e naar de scoreboarden, en dan naar de mensen daarvan die geregistreerd zijn. De top2 van Amerika en Canada en de top3 van Europa die gaan naar de USA! :)

    alleen moet je dus wel geregistreerd (en volgens mij ouder dan 18..) zijn.
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    oow ben dan wel niet 18 maar er staat nergens dat je dat moet zijn hoor...
    ik probeer het gwoon!!
     
  8. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik maar eens een #1 tijd gaan neerzetten he ;)
     
  9. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Ik geloof in je. Je hebt het al wat vaker een no.1 tijd neergezet :D
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Sorry, wel dus :'-( ... quote van de Officiele Xbox website:
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    tsssssss slaat nergens op... waarom moet je nou weer ''dement'' :p zijn om aan een tournooi mee te doen...
     
  12. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ach boeie ik ben 17 en wordt pas eind december 18 maar doe gewoon mee;) kijken wat ze er van zeggen eerst me kamer cleanen en dan even serius tijden neer gaan zetten ik kan wel in de top 10 komen
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Heeft met wetten te maken. Je moet 18 zijn om officieel een 'contract' aan te kunnen gaan ofzoiets denkik. Ze betalen natuurlijk wel heel de trip en mikmak voor je..
     
  14. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al zoveel tournooien moeten laten liggen wanneer je 18 moet zijn, dat is echt shit want bij de meeste had ik een redelijk goede kans en nu zijn er een paar tournooitjes en dan moet ik nog 3 kwart jaar wachten, misschien als ik door ben naar de volgende ronde ofzo zal ik wel wat proberen te regelen als ze echt moeilijk gaan doen, als ze wel officeel doen dan heb ik pech gehad. maar nu eerst even op pgr even een goede tijd neer zetten
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Kheb me gewoon aangemeld _O_ :p

    We zullen wel zien wat het wordt...
     
  16. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen 18, geen kans lijkt me...
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    lol je moet 18 zijn, nu vallen er gelukkig al heel veel mensen af :p , mischien maak ik dan toch nog een kans, maar ga toch niet meedoen, ga wel met de voorondes meedoen van de world cyber games met halo en pgr 2, halo is gewoon vet en ik wil kijken hoe andere ( de betere) spelers als tuur halo spelen en of ik mee kan komen, met pgr 2 wordt het gewoon veel oefenen maar die racegame is gewoon vet, dus daar ga ik gewoon voor de lol aan meedoen
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat voor voorrondes? En waar kun je meedoen dan?
     
  19. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik ook wel weten ,wil wel een gokje wagen
     
  20. Trossarms

    Trossarms Guest

    het zal er vast wel al een keer eerder in hebben gestaan maar hoe kon je alle kleuren bij een auto krijgen
     

Deel Deze Pagina