1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
  2. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Schopje omhoog ;)

    Ik zit net bij de extreme series en kan weer wat auto's unlocken alleen welke? Ik zit te twijfelen tuusen de Ferrari F50 en de Jaguar XJ220. De Ascari en de Ferrari F40 hebben mij iets teveel power sliding. Iemand een goed advies waaraan ik mijn Kudos kan uitgeven?
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Lees misschien eens de volledige faq/walktrough hier op je eigenste xbw.nl ???
    Staan alle beste auto's in:)
     
  5. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zag ik inderdaad nadat ik mn vraag al gepost had :{
     
  6. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    wow dit spel blijft echt goed

    vandaag de 1.000.000 (miljoen) kudos gehaald (offline)
    moet nog 4 zilveren medailles omzetten in goud
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Parijs zou toch als DL komen, k d8 nl iets gehoord te hebben van 13 maart, maak k heb niets gezien, wie weet er meer van?
     
  8. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    19 mei zal er meer nieuws omtremt de Downloadable Content zijn.
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kennen we
     
  10. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    gisteren splitscreen met mijn pa, was wel lachen: hij heeft 2 x gewonnen: 1 x hij in de koeningdall (je weet wel die met de snelle acceleratie uit de ultimate) tegen mij in de volkswagen golf (hij won met 3 seconden voorsprong over 3 rondjes)(ANDERSOM LAPTE IK HEM....) en een keer indezelfde auto toen ik de auto zo voor de finish parkeerde dat ik hoopt dat hij mij er overheen zou beuken, maar hij wist me te ontwijken:mad:
     
  11. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Splitscreen vind ik saai... als er dan nog een een soort kampioensschap kan worden gereden of tegen computerspelers is het wel leuk maar dat kan allebei niet.
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik iirteer me voorla aan de extreem lage framerate bij splitscreen, dat maakt de omgevingen onduidelijk en af en toe is een bocht zelfs slecht te zien, het heeft natuurlijk ook met de grootte van je TV te maken, maar toch, 30fps is toch te weinig!
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    offtopic: heb je DTM 2 wel is gespeeld, dat ziet er echt niet uit het lijkt net F zero GX het voelt niet eens of je rijd en het beeld is ook niet super, ik vind PGR 2 beter met Multiplayer..
     
  14. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    nou ik heb de grootste lol als ik bij mijn vriend aan het spelen ben. lekker ouwehoere en spelen.


    maar over DLC komen er nou ook auto's bij? aangezien bij de showroom 3 hele grootte kamer vrij staan. en hoeveel auto's kunnen daar eigelijk staan?
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Iedereen zijn mening he :) check de officiele site van Bizarre maar, daar staat dat ze meer info geven op 19 Mei... (www.Bizarrecreations.com)
     
  16. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ohja verrek, helemaal vergeten :). Echt zonde dat 't zo lang duurt, vooral met titels als DTM2 en in de toekomst Rallisport Challenge 2 :9.
     
  17. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    De framerate is idd vrij laag bij splitscreen. Met 2 spelers valt het nog wel mee, maar met 3 spelers heb je echt een lage framerate en een zeer hoog pop-up gehalte.

    Mijn pa had idd veel moeite met het zien van sommige bochten, kennelijk is het slecht zichtbaar (ik had daar geen last van want ik ken die banen zo'n beetje uit mijn hoofd, zoals iedere gamer)
     
  18. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eff een vraag over PGR2. Als je de cijfers bekijkt dan vindt men dit spel erg goed. Alleen wat ik wil weten is het volgende: In Project Gotham Racing 1 had ik altijd als ik tegen de vangrail aanbotste dat heel je auto draaiend over de weg aan het spinnen was. Hoe zit dat in PGR2, als je dan botst blijft je auto dan een beetje recht staan of vlieg je dan ook helemaal over de weg heen?? Alvast Bedankt.
     
  19. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan in welke wagen je rijdt, de een slipt veel sneller dan de ander. Dus ja het gebeurt wel eens alleen niet zo extreem dat je echt over de weg vliegt.
     
  20. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    het ligt inderdaat aan de wagen waarmee je rijd, het is dus vaak verstandig even naar de handling te kijken van je auto.
     

Deel Deze Pagina