1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    O ja, doe toch niet zo moeilijk die paar €' s !!
     
  2. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het toch wat tegenvallen hoor..
    Hoeveel circuits heb je? Misschien zeven ofzo en ik vind ze helemaal niet zo goed.
    Beetje te donker & niet echt leuker dan de andere.
    Er is een leuke auto: die ferrari (weet de naam niet vanbuiten, maar hij is enkel in rood te spelen).
    Mijn advies voor mensen die hem nog niet gekocht hebben: niet doen, ik vind het de vijf euro niet waard.
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    tsss wat een gezeur om 5 euro.

    Ik had nog ff een vraagje: Is pgr2 een game om met een stuurtje te spelen. Zo ja, wat is het beste stuurtje? (ff wat tips)
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou nee, vroeger had ik wel een Xbox stuurtje en heb het af en toe met PGR1 gespeeld. Conclusie...... het is veel te moeilijk omdat je zo ontzettend veel moet slalommen tussen poortjes en ander precisiewerk moet doen. Nu heb ik het stuurtje niet meer dus hoe het werkt in combinatie met PGR2 weetik niet, maar ik denk net als bij PGR1. Spellen als DTM Race driver en Sega GT lijken mij veel geschikter speelbaar met een stuurtje.
     
  5. seargant swift

    seargant swift Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens de laatste xbox magazine zijn er maar weinig mensen die het op platina hebben uitgespeeld , maar dat valt geloof ik wel mee!!! ;)
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb nu vakantie dus ik ga proberen alles op platina te halen..... PGR1 wel alles op goud uitgespeelt!
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik geloof ook wel dat het meevalt behalve de cone challenges en sommige races vond ik het allemaal nog wel goed te doen(na een paar keer oefenen)
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    't is te doen........
     
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Tis egt niet sow moeilijk hoor:D
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    de races niet maar de eeste cone challenges waren toch best wel f*cking moeilijk
     
  11. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon effe doorzetten en na een paar keer proberen is alles wel op platina te halen :D. btw hebben hier veel mensen al alles Platina(World Series+Arcade)?
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    moet er nog 18 platina |:- |:-
     
  13. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, ik heb ze alweer een poosje allemaal. Ik ben meteen op platina begonnen, somming challenges zijn irritanter dan anderen (Coupe cone challenge, de Sports Coupe Timed Run in Stockholm...). Bij gebrek aan Live! of interessante nieuwe releases heb ik een groot deel opnieuw gedaan, maar dan met minder snelle auto's. Ik had voorheen al de hele Extreme klasse met de 993 GT2 (default auto) gedaan, maar sindsdien zijn er nog wat interessante overwinningen bijgekomen. Bijvoorbeeld een aantal in Grand Touring met de Vanquish, de Esprit en de Conti GT (onder meer de dreaded Cone Challenge), onder meer de laaste race in Compact Sports met de Leon Cupra R, races in Sports Convertible met de Z4, een street race in SUV met de X5 4.6, races en 1v1s in Classics met de 2.7 RS, Gullwing en Stratos, races, 1v1s en de cone challenge in Sports Coupe met de 911, de XKR en de RS6, races in Supercar met de 355 en de 360 Spider, en Ultimate grotendeels met de S7 en de Carrera GT (o.a. de laatste race op de 'Ring). Kortom, er was nog een hoop lol aan te beleven. Volgend project om in de laatste race op de 'Ring de Speed 12 te verslaan met de Ford GT (iets dat Nicholas0202 al gelukt is). Maar nu zijn er weer een paar nieuwe spellen uit voor de (dare I say it) PS2 (GT4 Prologue, Riding Spirits II). Kortom, op het moment speelt PGR2 eventjes derde viool, maar ik ben er zeker nog niet op uitgekeken. Helemaal niet als ik eindelijk eens zin heb om kabels te gaan leggen zodat ik ook eens kan kijken hoe dat nou speelt op Live...
     
  14. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ikke! _0/
     
  15. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel sinds een tijdje weer PGR2, had de normale challenge uitgespeeld...

    Sinds vorige week begonnen aan de single player...arcade races...(zeg ik het zo goed)...dat je zeg maar verplicht bent de door de computer voorgeschreven auto te nemen...om vervolgens als 1e te eindigen....

    Wat ik mooi zou vinden aan een volgende deel...is de mogelijkheid om je race ZELF samentestellen...

    JIJ kiest de auto's...
    Jij kiest de track...
    Jij kiest het aantal computer tegenstanders..
    Jij kiest in welke auto's ze racen..
    JIJ kiest het aantal rondes...

    Dit kan toch nu niet met/bij PGR2 of wel?
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nope ken niet
     
  17. Robbertus

    Robbertus X B O X

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    11
    In welke wagen kan je het beste cone challenges doen in american muscle ik heb wa moeite met die

    EDIT: laat maar ik heb m al
    k moet dr nu nog 1 en dan WUHWU
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game op zilver uitgespeeld en ik ben nu bezig met gold en arcade racing. Ik bezit 94 van de 110 auto's.

    Ik moet zeggen, dit is een van de beste racegames die ik ooit heb gespeeld. Je wilt blijven spelen om de single player uit te spelen. Echt fantastisch. En dan is het helemaal een beloning wanneer je met je Porsche GT1 op live kunt gaan racen:).
     
  19. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt binnenkort weer een premium content uit voor PGR2. Het Long Beach Booster Pack. Dit pack zal 8 nieuwe tracks bevatten in het zonnige California en ook 8 nieuwe auto's.

    Ik heb PGR2 nu trouwens op goud uitgespeeld. Dit was de moeite wel waard, want de Mercedes rijdt geweldig.:)
     
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    *ugh plaatjes at xbw
     

Deel Deze Pagina