1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. carina

    carina Pino

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las in het xboxmagazine dat er 1 auto gratis te downloaden is, de bmw. Maar bij het downloadscherm krijg ik alleen de premium content te zien. Hoe zit dit?
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Die BMW hoef je niet te downloaden volgens mij die zit gewoon bij een update ofzo. Aangezien bij mij het Paris Booster Pack er op een gegeven moment stond met de BMW. En wanneer je de andere auto's wilt dan moet je die er bij kopen.
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, toen die Paris Booster Back uit is gekomen is die BMW ook vrijgegeven dmv een automatische update die PGR2 download wanneer je verbinding maakt met het Live netwerk. Volautomatisch dus :)

    Ik heb trouwens echt zin in die Long Beach Pack. Mooie wagentjes, wat moderner dan die bij de vorige zaten. Ik ga hem zeker downloaden.
    Er zijn tot nu toe alleen nog maar plaatjes van 6 verschillende auto's vrijgegeven. Ik ben benieuwd naar de laatste 2!
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  4. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    De auto's voor het Long Beach booster pack zijn:

    Ariel Atom
    Radical SR3
    VW Nardo W12
    Dodge Challenger R/T
    Dodge Magnum STR-10
    Porsche 996 GT2 Clubsport
    Ferrari 612 Scaglietti
    Subaru Impreza 22B

    Volgens het BC forum hoort het nieuwe pakket vandaag te downloaden te zijn. Ze hebben er alleen in Engeland geen zicht op wanneer vandaag dat precies is: dat ligt aan Microsoft zelf (en dat zou dus laat kunnen zijn, omdat ze uitgaan van VS-tijd natuurlijk).
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Helaas, geen verassing dus. Ze hebben tot het laatste moment 2 wagens geheim gehouden. Maar dat zijn toch de Subaru en de Ariel geworden :{

    Ik kan me niet voorstellen dat de Volkswagen sneller is als de TVR. Anyhow, dit is de laatste pack die Bizarre Creations nog uit gaat geven :'-(
    Nouja, dan kunnen ze zich volledig gaan storten op PGR3 :D
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2004
  6. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    MMM, jammer, geen Mclaren Mercedes SLR of Lamborghini's.
    Maar toch, die volkswagen lijkt me wel vet, evenals die soort van Le Mans wagen (Radical SR:cool: ?
    Maar zo'n volkswagen kan zeker wel een TVR aan, die Pheaton (zakenwagentje van VW) kan, al haal je de begrensers eraf, ongeveer 320! _O_
    Vraag me af hoe dit bakkie gaat....
    @Biscuitje: Is Bizarre nu niet bezig met Forza Motorsports? Dat zeiden ze bij Gamekings tenminste, lijkt me wel een vet spel worden! 8)
     
  7. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Radical SR3 zou je kennen als je wel eens naar het Britse TVprogramma 'Topgear' hebt gekeken. Het is een superlichte(+- 700 kg), keisnelle(V6), circuitracer.
     
  8. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    De Radical SR3 heeft geen V6, dat was de JP (Jonathan Palmer, met Jaguar V6). De Radical heeft een opgeboord Suzuki Hayabusa motorfietsblok (van 1300cc naar 1500cc) met daarop een turbo gemonteerd. Hierdoor heeft het apparaat meer dan 300 pk, en weegt haast niks. Op het moment heeft de Radical op de (echte) Nurburgring het record in handen, sneller dan de Gemballa (of was het techart?)-getunede Porsche die voorheen het snelst was. Kortom, dit apparaat zal de Speed 12 wel degelijk het vuur aan de schenen kunnen leggen: misschien niet zo zeer op het rechte stuk, maar door al die downforce zal er voor de TVR in bochten geen houden aan zijn.
     
  9. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg net een MSN alert dat de nieuwe content al te downloaden is, gelijk ff checken.
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey ik heb MSN aan staan en kijk is wat voor Alert ik net kreeg.

    Woohoo!
    Ik wacht eerst de reacties af en dan download ik hem misschien later wel.
     
  11. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, ik kreeg hem net ook, helaas heb ik het spel niet, maar toch leuk dat er weer wat nieuws is.
     
  12. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks hoor als ik kijk bij de content download :confused:
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Die alerts zijn natuurlijk wel Amerikaans, dus het kan zijn dat het daar iets eerder is dan hier in Nederland.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat wordt niet van Bizarre Creations, Forza Motorsports is van Microsoft zelf. Wordt ontwikkelt en uitgegeven door MS.
     
  15. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ook ontwikkelt? Door ms game studios dus? Die zijn echt goed vindt ik
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep, ontwikkelt en uitgegeven door Microsoft Game Studios!
     
  17. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    W00000000000t, DIe Radicla en Atom zijn echt vet!
    IK heb een foutje ontdekt bij de Atom.
    Je kan met de Atom door elkaars wielen heen rijden, best lollig, ze lijken best veel op die FOrmule fordjes.
     
  18. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog weinig mensen gehoord of de pack wel de moeite waar is om te downen... Is het meer van hetzelfde of zitten er echt hele goeie wagens tussen?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan de screens te zien zitten er paar vette wagens bij, heb zelf geen Live dus kan ze niet downloaden...maar er zitten gave bij!
     
  20. gehummel

    gehummel Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    platinum vind ik nogal moeilijk
    en ik ben benadeeld want ik heb geen live en kan dus geen ghosts downloade
    goud is me wel gelukt
     

Deel Deze Pagina