Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    hehe

    zeg zeg, ik had het over een meesterlijk gevoel, zo van haha, ik heb je op je knieen, klotespel. als jij dat bij vrouwen hebt zou ik gaan solliciteren bij een SM-club:9 8)

    edit: er had achter de laatste zin misschien 'bij een spel' achter moetn staan, maar ja
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2004
  2. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    jes ik heb het spel vrijdag gekocht en n week later heb ik alles op zilver gehaald
    die porche gt1 ownt als n gek jonge
    alleen bij die laatste race ging ik net voor de finish 360's maken voor de kudo's omdat ik 20 sec voosprong had
    toen ze dichterbij kwamen ging ik snel over de finish blijkt het dat je 2 rondjes moet rijden
    natuurlijk won ik nog met gemak maar ik schrok wel ff
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Zo, vandaag weer 3 v/d laatste 6 cone challenge's op platinum gehaald. Bij een heb ik zelfs (onbewust) een nummer 8 plaats gehaald :D. Eigenlijk nog beter, want die gasten boven mij doen allemaal op een gemakkelijker niveau waardoor ze meer tijd hebben en dus meer kudos kunnen halen waar ze blijkbaar meer voordeel uit halen.
    Anyway, nu moet ik dus nog 3 cone challenge's op platinum halen en dan heb ik het spel eindelijk uitgespeeld. Mooi op tijd voor Metal Arms die ik een dezer dagen verwacht!
     
  5. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ... en ik hen gisteren mijn laatste platinum op Arcade gehaald. Ik had de KWS al enige tijd geleden uitgespeeld op Platinum, nu is het spel dus eindelijk helemaal uitgespeeld. Dat wil echter niet zeggen dat ik uitgekeken ben op Gotham: ik heb alvast wat races in de KWS her-reden met onconventionele auto's. Ik was altijd al bijzonder in mijn nopjes met de Platinum die ik in Grand Touring gehaald had met de Aston Martin Vanquish, gisteren heb ik ook nog in de SUV klasse een race gewonnen met de X5 4.6, tegen twee Cayenne Turbo's. Was overigens een fraaie replay, met veel passing en slipstreaming. Binnenkort ga ik ook maar weer eens kijken naar de gehate Coupe cone challenge en de Grand Touring cone challenge. De Coupe cone challenge schijnt nl. ook met de 350Z te kunnen, en ik wil de Grand Touring ook nog eens proberen met een langzamere auto (ik heb hem gedaan met de 550 Barchetta). Er zijn nog voldoende auto's die ik wat meer wil rijden, dus verveelt PGR2 nog steeds niet voor mij (en dat zonder Live!)
     
  6. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer, zeer opmerkelijk.
     
  7. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    mja aardig :D

    maarre wanneer komp nou eindelijk de downloadble content uit??? :'-( :'-( k wacht er al lang op
     
  8. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    bnnkort

    ergens binnenkort als het goe is, het gerucht gaat dat de McLaren F1 erbij zit en ergens op een autoshow kon je PGR2 spelen met 3 nieuwe auto's (zelfs nog niet op de weg) die in de SUV of American Muscle vallen, het waren geloof ik een Jeep een Chrysler en nog eentje:D, alleen wel balen als je geen live hebt :mad:
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    JA!!!! Ik heb de KWS uitgespeeld op platinum! :D
    Eindelijk!
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    _O_ betr ik moet nog 34 platina in de KWS ....enigste waar ik tot nu het moeilijkst vind is de American Muscle series :confused:..wat ik ook raar vind dat ik soms makkelijker door de Platina heen ga dan de Goud...bijv bij de Nurburgring ik zat daar een tijd je vast omdat ik daar goud op wou halen rij ik daar een keer platina heb ik hem na 2 keer overdoen al :confused:
     
  11. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit dat kat en muis spel nou? probeer het echt terug te vinden, maar ken echt niet vinden!
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt 2 teams van 4 man (of 4 teams van 2), en per team een Mini Cooper en de rest Ultimate's. Je moet als Mini als eerste over de finish komen, en als Ultimate moet je dat voorkomen door de Mini van het andere team tegen te houden, of je eigen Mini te duwen. Het team dat zijn Mini als eerste over de finish krijgt heeft gewonnen :).
     
  13. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl klinkt geweldig!!!!!!!
     
  14. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    jah echt koel moet je doen op de nurburgring, volop kicken 8)
     
  15. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Net 2 uur achter elkaar gedaan, 1 potje op de Nurburgring duurde bijna 20 minuten 8)
     
  16. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    yooh cool.. ikke ook!!!!!
     
  17. nicknec

    nicknec Wassaaa!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    vette site Ruff
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet nu nog 8 platinum medailles, maar tis nog best moeilijk 8)
    Ik zit egt vast bij de cone challenge in de Grand Touring serie, iemand nog tips voor deze baan? Ben er nou al een paar uur mee bezig, maar ik krijg um nie voor elkaar...
     
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    In je 1ste rondje kan je zat punten halen. Bij de stukken waar je denkt dat de afstand te lang is om door cones de combo aan de gang te houden, is het ook te lang.

    Ik neem deze zelf doormiddel van slippen tussen de cones. Dus cone passeren - slip - cone passeren - slip etc. Na ongeveer 1 rondje zit je dan op de 10.000 kudo's en moet het lukken met nog een paar cones en daarna cashen en zo snel mogelijk naar de finish (hield iets van 8 secs over). Mijn kudoscore was ergens rond de 16.000.
     
  20. bastard

    bastard Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    *Lurkt bij gebrek aan andere forum* O-)
     

Deel Deze Pagina