1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Platinum is een kwestie van heel, héél vaak opnieuw proberen. Een trial & error proces eigenlijk.

    Hier is een mooi nederlands artikeltje te lezen over de auto's en de nieuwe stad.
    Ik vind de auto's dit keer geweldig! D'r zitten gelukkig wat snelle auto's bij, die mistte ik in de Paris Pack. De banen zijn ook top, maar de Paris banen vond ik net wat leuker. Maar dat is een kwestie van smaak.

    Maar je bent er wel een beetje laat mee, toen de pack(s) net uitwaren werden de nieuwe banen 24/7 gespeeld. Nu is er alweer een poosje voorbij en worden ze veel minder gebruikt. Dus dat is wel een beetje jammer.
     
  2. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden nog genoeg gespeeld hoor, moet je maar eens op LOng Beach zoeken bij optimatch of Paris.
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg ook niet dat ze niet meer gespeeld worden. Ik bedoel alleen maar dat op de dagen net na de release op bijna elke server Long Beach wordt gespeeld. Nu is dat niet meer. Nu speelt bijna iedereen weer totaal willekeurige tracks. En daar komt natuurlijk ook weleens Long Beach of Paris voorbij :)
     
  4. HugHes

    HugHes .. PERformanCe ..

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    :{ eh.. ja pcies wat die kerel zei.. :9

    Maar ik heb dus xbl en PG 2 maar ik is het echt de moeite waard om te dokken voor de Update zoals bijv. Paris Want ik heb geen zin om iets te downloaden waar helemaal niks aan is zou ik erg zonde van me geld vinden.
     
  5. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat ligt er maar net aan wat PGR2 voor jou betekent. Dit spel is mij echt op het lijf geschreven. Ik speel in principe niks anders meer. Dus voor mij is het zeer de moeite waard. Speel je PGR2 puur incidenteel, dan zou ik er eens goed over nadenken. De auto's kun je trouwens testen zonder dat je het pack gedownload hebt (tip). Dan moet je in de singleplayer even naar de showroom gaan. En dan staan ze in de Xbox Live kamers. Daar kun je ze testrijden.
     
  6. Pascalnaterop

    Pascalnaterop Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag de tvr carbera speed 12 maar het is wel moeilijk weet iemand welke auto's ik moet gebruiken voor elke type race?
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Kun je je porbleem wat specificeren? Welke klasse, welke race, etc.
    Heb je overigens geen live? Dan kun je in de top van de ranklijsten zien welke wagens gebruikt worden. Die zijn dan hoogstwaarschijnlijk het meest geschikt.
     
  8. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ...en plus, als je live hebt kun je de speed 12 ook downloaden, tenminste voor online-gebruik. Maar dat is natuurlijk niet half zo leuk, en aangezien de gedowloade versie alleen in het groen te rijden is, kunnen anderen meteen zien dat je hem niet echt "verdiend" hebt.

    Qua klasses zegt men meestal (ik heb zelf vaak andere auto's gebruikt):
    Compact Sport: Focus RS
    Sports Convertible: Boxster of S2000
    Coupe: M3
    SUV: Cayenne Turbo
    Pacific Muscle: Skyline GT-R (Maar Impreza en Evo kunnen ook goed, de RX7 als het circuit bochtig is)
    Classic: 275 GTB (of 250 GTO als je hem al eerder uitgespeeld hebt op lager niveau)
    Sports Coupe: TVR Tamora
    Supercar: Viper GTS (de Delfino als je hem eerder uitgespeeld hebt)
    American Muscle: Corvette Stingray
    Grand Touring: 575M
    Track Specials: Noble M12 GTO
    Extreme: F40 / F50
    Ultimate: Koenigsegg CC (of Porsche GT1 / Mercedes CLK GTR als je hem al eerder uitgespeeld hebt).

    Hierbij dient wel gezegd te worden dat het overgrote deel van de platina's ook met tragere of zelfs default auto's te halen is. Dat is ook zeker een aanrader: erg lastig, maar a) het leert je de tracks des te beter te rijden, en b) het voelt fantastisch als je het haalt met een onverwachte auto / ziet er cool uit op de replay etc. etc. etc.

    Als er behoefte aan is wil ik wel een paar van mijn aanraders voor races met onverwachte auto's opschrijven...
     
  9. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Die gedownloade wagens zijn inderdaad niet in de KWS te gebruiken!
     
  10. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is geen een andere manier om de downloadable content in handen te krijgen dat live? Op een memorycard zetten ofzo ;).
    Aangezien ik nu wel heel aantrekkelijke wagens zie staan in deze laatste booster pack..
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, voor een memorycard is het te groot. En je download is gekoppeld aan een of ander nummer dat je Xbox draagt. En je kunt gedurende een maand (of langer; ik weet het niet meer zeker) na de download het nog steeds opnieuw downloaden (als je het perongeluk verwijdert ofzo). Dus een Live account overzetten op een andere Xbox is geen optie.
    En ik verwacht ook niet dat het op DVD geleverd gaat worden bij bijvoorbeeld tijdschriften. Aangezien je alleen online of bij de time trials met de content kunt spelen.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2004
  12. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een maand :confused:
    En ik begreep van MS altijd dat je niet 2x voor je content hoefde te betalen. Ik zit namelijk met het probleem dat ik me packs op me nieuwe xbox wil hebben. Ik had op me oude de paris pack al, en nu heb ik de long-beach op me nieuwe xbox binnen. Hij geeft alleen bij de paris pack aan dat ik wéér moet gaan betalen. :mad:
    Ik had het hier ook al gevraagd...
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens de mensen van Xbox Live en Bizarre Creations is de download verbonden aan je Xbox. En je kunt het tot 30 dagen na die download opnieuw downloaden op dezelfde Xbox.
    Dus als je het op een nieuwe Xbox wilt downloaden of na 30 dagen op dezelfde xbox, zul je toch opnieuw moeten betalen.

    Het valt allemaal hier na te lezen!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  14. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt die 10 euro niet waardig voor een paar nieuwe autootjes en tracks. Ik snap de zet van de game publisher zelf wel. Eerst de game uitbrengen zodat men er verslaafd aan raakt en wanneer de game een tijdje uit is en de verslaving daalt dan een paar nieuwe packs op de markt brengen om de levensduur te verlengen. Een erg slimme zet aangezien er genoeg mensen 5 euro over hebben. En 5 euro maal 10.000 gamers is al weer 50.000 eurox2= 100.000 euro. Toch een mooi zakcentje. Maar ik vindt het de 10 euro niet waard.
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan ben je waarschijnlijk niet zo'n fervent PGR2 speler als ik en vele anderen. Het zijn stuk voor stuk prachtige auto's en banen. De auto's zijn niet allemaal even modern, even snel of even bestuurbaar. Maar juist dát is wat ik leuk vind. Ik heb een hekel aan van die mensen die de hele dag door met hun TVR'tje op de Nürburgring of KGB Corner zitten te rijden. Varieer eens wat, pak eens wat slechtere auto's en wat minder gebruikte tracks. Dan wordt het echt leuk!
    Dus als je iemand bent die vaak varieert, dan zal dit zeker een mooie toevoeging zijn. Ben je zo'n KGB-slet, dan zul je alleen maar lol beleven aan de Radical.
     
  16. T4rg3t

    T4rg3t -IDR-

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    1
    Die banen en wagens zagen er inderdaad erg goed uit, en als je een fan bent van de game lijkt het me het zeker waard, maar aangezien ik (nog?... denkt o.a aan halo 2 ;))
    geen live heb, hoopte ik dat het op een andere manier mogelijk was, maar helaas.
    Het is trouwens imo wel heel erg "dom" gedaan dat ze die content niet ook in de singleplayer stopten.
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je ook zonder te downloaden en 10 euro uit te geven. En ja er zijn mensen die continu blijven gamen terwijl het 30 graden is! Ik doe liever iets anders met deze temperatuur.
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat kun je ook zonder die nieuwe packs. Maar juist als je op deze manier speelt hebben die packs een grote toegevoegde waarde.

    Als je het op jouw manier gaat bekijken hoef je ze helemaal niet te downloaden. Je kunt ook met auto's op banen rijden zonder die packs :{
     
  19. ..::Alpha::..

    ..::Alpha::.. Challenge me

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    die long beach pack is zeker wel die 5 eurotjes waard, alleen al het geluid van de 12000 toeren die de Radical produceerd is echt heerlijk, zo zouden alle auto's in pgr 2 moeten klinken.

    verder vind ik de banen ook heel goed, niet echt verassend maar het ziet er wel fleurig uit met al die palmbomen, echter nog steeds geen teken van leven in de stad op een groepje vogels na, hoop dat hier nog is een patch voor uitkomt, zou de sfeer in de game echt mega goed doen.

    VERDICT: de paris booster pack vond ik de 5 euro niet echt waard maar longbeach zou ik zker wel ff downen als je dat nog niet hebt gedaan
     
  20. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er een patch uitkomt om de stad levendiger te maken. Aangezien ze dit express niet hebben gedaan. Want zonder de levendige steden kan de game veel sneller lopen.
     

Deel Deze Pagina