Geweldig spel, maar wel moeilijk, ik heb nu de eerste 3 bonus auto's en heb bijna goud uitgespeeld, vind het nu erug moeilijk maar super verslavend en giga mooi! Super spel!
Pacboyslim en grappig . Ik speel ook regelmatig tegen hem op live met Moto GP 2, PGR 2, MM 3. Live is echt the bomb met dit spel. Vooral spelleltjes zoals last-man-standing met mini's .
Toen ik vadaan ff een Platina ging halen moest ik binnen een bepaalde tijd die rechthoekige ovaal halen (of hoe hij ook heet), in ieder geval is dat wel gelukt Bekijk deze foto's maar is : Foto 1 Foto 2 Wie heeft dit ook al is gehad ?? En let niet op de foto kwaliteit
heel lollig... me pgr2 is binnen zat nog een xboxmagazine bij ook ( hulde) maar me pa had hem maandag gevonden was die het vergeten te zeggen haha maar goed probeernu.nl is wel een goede site
Oke mijn eerste indruk een erg mooi spel zeker ook grafisch geen pop-ups leuk systeem met die kudos op live is het ook leuk alleen moet ik geloof ik eerst meer singelplayer doen om autos te unlocken en ze dan ook op live te kunnen gebruiken. De banen zijn erg leuk vooral die ene met die mooie brug boven je ik ga morgen ff de singelplayer verkennen en vannacht en morgen op live met pgr2 zeker een topper uit me collectie de nieuwe rbs moet maar even wachten nog voordat ik die haal ben nu helemaal verslaafd aan dit spel
Ik heb hem nu helemaal op Hard uitgespeeld, maar platinum lukt echt niet. Weet iemand misschien of er een code is netzo als bij deel 1 dat je alle auto's krijgt?
Neej er is geen code. ALs je Arcade en KWS op zilver of goud uitspeeld heb je volgens mij al genoeg tokens om alle auto's te kopen.
zow, kheb gotham 2 al voor een tijdje niet gespeeld. Nu heb ik hem weer eens in mij x-doosje geduwd en jezus! wat een verlsavend spel weer. Kben nu met Gold bezig en das redelijk pittig vind ik dan. Nu heb ik een dingetje opgemerkt en wel het volgende: Als je in Kudos tournemen (weet niet zeker hoe het heet) in de compact class met de Ford Focus RS rijdt, dan gebeurd het mij weleens dat niemand mijn auto nog heeft geramd en ik ook nog geen muur o.i.d. en toch zit mijn achterklep los, als ik over een "hobbel" rijd dan beweegt hij duidelijk. Niet bijzonder ofzo maar k wou het ff melden! *sorry voor het omhoog kicken van deze topic* is er eigenlijk al nieuws over een mogelijk Gotham 3?
Mmm, als je dat vaker hebt gehad dan is het wel vreemd, er zal toch vaak wel een goede reden voor zijn. Tenzij je een enorme jump hebt genomen, maar die heb je niet echt in PGR2. Misschien een zeer licht tikje van een tegenstander/muurtje? Als het vaker gebeurt zou ik de reden niet weten. Altijd met de Ford Focus RS?
jah alleen met die auto en nee ook geen jump en zeker niet geramd, kheb het ook weleen in car challange of circuit challenge en dan heb je niet eens tegenstanders.
Nee, Bizarre Creations beweert er nog geen plannen voor te hebben, en zijn er dus nog niet mee bezig. Je kunt dus bijna met zekerheid zeggen dat het derde deel niet op de Xbox zal verschijnen. Wellicht op de Xbox 2, het zou dom zijn om zo'n succes niet voort te zetten.
Maar wel erg vet, tis erg cool om met groene TVR's en die errug langzame porsche uit de Paris Booster Pack cat en mouse te doen op de Nurburgring, helemaal lache omdat je de TVR's niet uit elkaar kan houden en het altijd de vraag is of je die aanstormende TVR moet ontwijken of dat ie je een duwtje wil geven