1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    halo2 nu al uitgeken?? wtf, dan houdt je niet van fps games dus. Maja pgr2 is online ook perfect, niet zo uitgebreid als halo2 maar toch ook zeer goed. Ik speel het ook regelmatig, maar de komende maand echt niet, halo2 is veel te leuk online.
     
  2. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Het irritatieniveau bij Halo 2 ligt mij veel te hoog. D'r zit altijd wel iets of iemand bij dat het gewoon vervelend maakt. Of het nou slecht teamwork is, een 24/7 sniper is, of lag is... Het is gewoon altijd wàt. Bij PGR2 heb ik dat niet. Je kunt gewoon altijd met onbekende mensen een potje spelen, lag is zeer zeldzaam, je bent zo aan de gang... en het spel zelf blijft heerlijk.
     
  3. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal wel niet meer van toepassing zijn, maar naar mijn bescheiden mening mag DTM2 niet eens in de schaduw staan van PGR2, terwijl DTM2 best wel een aarige racer is..

    Maar ik mis gewoon de uitdaging bij DTM2. Sowieso te weinig variatie, en de singel player is te makkelijk (speel racers eigenlijk nooit online)

    PGR2 heeft eigenlijk alles wat een racer nodig heeft. Afwisseling, een uitdagende moeilijkheidsgraad, supergave graphics, auto's rijden echt heerlijk enz..

    Ik ga Pgr2 weer eens oppakken denk ik. Het heeft me heel wat bloed zweet en tranen gekost, maar het uitspelen op Platinum is denk ik het meest geweldige gevoel wat een computerspel mij heeft gegeven! Ook omdat oefenen echt loont!
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep vind ik ook, DTM 2 de singelplayer mode was echt drie keer nix aan, en met PGR 2 blijf eigenlijk maar door gaan, alles eigenlijk wat jij zegt vind ik ook, maar ik heb nog niet alles op Platina ik moet er nog 18 :D verder alles op platina...ik denk dat ik ook maar is weer begin met een nieuw Account op PGR 2 en kijk hoe snel en goed ik ben :).
     
  5. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke moet je nog op Platinum halen? Echt het is het proberen waard, want ik heb voor mezelf ook heel vaak vastgezeten bij PGR2.. Maar wat ik bij PGR2 zo fijn vond eigenlijk, is dat het echt een strijd tegen mezelf werd. Slaat eigenlijk nergens op, maar ik moest gewoon alles op Platinum halen.

    En over de cone challenges: Ik vond ze werkelijk fantastisch. Het heeft me wat kapotte dingen opgeleverd (vooral bij de laatste cone challenge in Edingburgh waar je 23.000 punten ofzo moet halen), maar het was het zeker waard..

    Ga hem nu echt weer oppakken!
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat ik nog moet: 2 van die Cone Challenge en verder alles nog wat met op tijd rijden te maken heeft :)...Domste actie van mezelf vond ik van mijzelf dat ik een keer een time challenge wou oefenen en in die testrondes de tijd reed (dat je platina kon halen) tis mij nooit meer gelukt om hoger te scoren.

    De enigste auto die ik nog moet is de Cebera TVR speed 12, en die Download Contents maar ik heb geen live :mad:...

    Krijgt een flashback van "Wat is de sneltijd op welke baan Competetie" door mijzelf op gericht maar na een tijdje deden er teweinig mensen er nog aan mee waardoor het stuk liep :'-( Mooie tijd was dat met DonScorpion en al die andere goeie rijders...
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel daarnet ook nog es gespeeld.
    Blijft nog steeds een van de beste games.
    Maar gewoon offline naar de muziek luisterend, & op het gemakje rijden:)
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeduur is deze game nou eigenlijk? ik wil er namelijk niet de volle mep (60 euri) voor betalen omdat ik dan beter kan wachten op Forza.
     
  9. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij kost 30 euro voilgensmij........
     
  10. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Rond de 30 Euro inderdaad.

    Check de verschillende winkels, en als je geen problemen hebt met tweedehands games dan kun je natuurlijk ook de X-Bazar checken. :)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mediamarkt was ie laatst 22 euro
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb het spel ook weer eens opgepakt; echt geweldig weer. Lekker 8 minuten lang racen met een leuke klassieker (Mercedes SL) over de Nürburgring. Lekker muziekje eronder, echt geweldig! Ik heb nu bijna alles op Gold uitgespeeld en een paar op Platina. Moeilijk!! Haha maar wat een uitdaging! Ik blijf erbij; Project Gotham Racing 2 blijft de lekkerste race game die ik ooit gespeeld heb en blijft tevens een van de beste spellen die ik gespeeld heb!
     
  13. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik heb PGR 2 al een jaar in mijn bezit, maar toch blijf ik het wekelijks spelen omdat ik alles op platinum wil halen (heb nu alles goud - 35 platinum). Ook voor de mensen die geen Xbox Live hebben is dit een topgame. Wat zeg ik: PGR 2 is (imo) de beste racegame voor de Xbox! :)

    Ik hoop dat FM net zo leuk wordt...
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza is toch van dezelfde makers?
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Deels dacht ik (las ik volgens mij in Forza draad). Kunnen ze op hoesje zetten "gemaakt door de makers van PGR serie" Maar ik twijfel er niet aan dat de game sowieso goed wordt.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik had PGR2 ongeveer een half jaar niet meer gespeeld. Tot ik gisteren Live kreeg, heb het de hele avond gespeeld! Met ondertussen een keer PES4 erdoor.

    PGR2 is echt machtig via Live! _O_
     
  17. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook een beetje speelbaar via xboxconnect? Daar bedoel ik mee lag etc.. Heb namelijk geen creditcard en wil misschien PGR2 voor kerst vragen.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja tis speelbaar met Xbconnect maar of der veel gasten online zijn, Neen dat niet meer omdat iedereen Halo 2 zit te spelen...
     
  19. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook via xlink kai evo 7 online. da's een soortgelijk programma als xbconnect, maar dan zitten er wel degelijk veel gamers in pgr2

    en ja, het is prima te doen. helaas word in system link de headset niet ondersteund, maar het speelt als een tierelier.

    en ik weet wel zeker dat deze game nu als classic te koop is. ofwel op zijn duur'st 30 euries.
     
  20. morph

    morph Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel pgr2 nog altijd elke week met 3 vrienden. het blijft gewoon een klassieker. de voldoening die je krijgt als je 3 vrienden nipt verslaat is gruwelijk.
     

Deel Deze Pagina