1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Level 50 is te halen, ik dacht ook dat ik et nooit zou halen, maar ik kom nu steeds dichter in de buurt. Als ik het zo zie heb je geen Live, dan zou ik gewoon veel time trials doen op de parcours die je moeilijk vind. Dan leer je vanzelf de ideale lijnen te vinden. Als je wel Live hebt gewoon veel online racen, dat helpt echt heel veel. Ik ben er ook echt een stuk beter door geworden, terwijl ik er eerst ook niks van bakte.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben nu bij de ultimate Car series. Ik heb alles tot nu toe Medium of hoger. Maar nu heb ik de conechallenge van de Ultimate Series een keer gedaan en ik haalde nog niet eens de helft van wat ik moest halen! (op medium) Ik had iets van 2200 en je moet er 4500. Ik reedt niet eens zo slecht. Geen fouten en ik reed snel door de cones door waardoor je veel combo punten krijgt! Heeft iemand tips welke auto ik bijvoorbeeld moet pakken.

    Enzo is btw heerlijk! *)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja ik heb alles gedaan met CLK GTR maar dan moet je eerst Goud uitspelen. Hmm dan zal ik gaan voor de Enzo. Tbeste is om na elke pionnetje ff op A tedrukken (handrem) en dan ff links of rechts sturen waardoor je lekker gaat slippen. Maar dat is niet echt nodig bij die snelle bakken. Je moet proberen die pionnetjes dan maar tepakken door snel terijden en als je een halfe/kwart cirkel moet maken probeer teslippen.
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wist je dat ik de handrem nog nooit heb gebruikt? Gehehe..maar bedankt..! Zal het straks nog eens proberen maar ik ben bang dat het weer niet lukt :)
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    whahaha, deze kon ik jullie niet onthouden.. Commetaar op het spel bij bol.com:

     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ook, online is wel leuk. Ben al iets van 3 x 7e geworden van de 8. Echt een topprestatie. Maar ja, iedereen heeft van die snelle bakken en ik heb nog niets unlockt. Ik speel liever Live dan singleplayer, maar moet wel singleplayer spelen om de snelle auto's te unlocken.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Op internet zie ik staan dat het een arcade-racer is, maar is de handling van de auto's arcade, of is dit meer doordat je ook trucs enzo kan doen?

    Met de handling bedoel ik, moet je gedoseerd gas geven enz. net als in Forza?
     
  8. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    idd typisch een arcadegame! Maar wel een heel goede! :+
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    dus geen gespin als je te snel te veel gas geeft? dan zal het denk ik niks voor mij zijn.... Ik hou nogal van simulatie
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nah je kan niet vol gas geven met een Mercedes CLk GTR, en wel met een Mini Cooper S. Tis wel een arcade racer maar zeker geen simulatie omdat je ook geen ABS en al die andere dingen kan instellen en die auto's zijn niet zo dat je direct gaat spinnen en dan je 100 meter van te voren al moet remmen.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, oke.
     
  12. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft echt niet zo precies te zijn met gas geven, remmen en sturen. In sommige auto's moet je niet meteen vol gas geven, dan gaan ze een klein beetje slippen.
    Ik vindt het echt een topgame, erg uitgebreid. Alleen jammer dat het voor mij onmogelijk is (lijkt) om de game helemaal op goud en platinum uit te spelen.
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is imo het paradepaardje van PGR2. De moeilijkheidsgraad, niet onmogelijk, maar erg moeilijk. En dan wederom, niet erg moeilijk in de zin van onmogelijk. Maar erg moeilijk in de zin van inzet en oefening belonen :) Bij PGR2 is het echt gewoon het gaat elke keer een stukkie beter, net die laatet tienden eraf bijten. Dat heb ik bij geen speel zo ervaren als bij PGR2.

    Over de besturing. Hij is wel arcade te noemen, maar neigt wel meer naar simulatie vind ik. Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn voor Burnout taferelen ofzo. Ik vind de besturing overingens leuker dan die van Forza. Bij Forza ben je veel drukker bezig met je apex überhaupt te raken, en bij PGR2 ben je alleen maar en alleen maar aan het perfectioneren. Heerlijk :)
    PGR2 is voor mij echt een droom geweest, Forza kan mij echt niet bevredigen. Ik kijk echt uit naar PGR3!
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    mm, ik zweer bij spellen als Forza, ik ben bezeten van apexen en de ideale lijnen, en dan toch ook elke keer die paar tienden eraf proberen te rijden. Ik ben ook erg Formule 1 en andere races fan :D
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Bij PGR2 is de ideale lijn ook belangrijk. Niet zo als in Forza maar toch. Wil je in PGR2 een bocht snel nemen en niet gaan slippen (wat afremt) dan zul je toch de ideale lijn moeten vinden. IMO is dit ongeveer net zo lastig als in Forza, misschien wel lastiger. Je moet gedoseerd gas geven in zo'n bocht en op het juist moment insturen. Gas je dan iets te hard dan zal je ongetwijfelfd overstuur krijgen en ben je waarschijnlijk langzamer. Nee, PGR2 is geen sim maar de besturing is wel pittig en soms zelfs vreselijk uitdagend. Dat is wat ik zo vet vond aan het spel. Aan het begin dacht ik; dat lukt me nooit! En nu heb ik hem bijna op Platinum uitgespeeld.
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pfff heb al een tijdje meer dan 50 albums op me xbox staan en zag tot me verbazing dat de laatste albums die ik op me xbox heb gezet helemaal niet kon afspelen :confused: Tzelfde geld bij Counter Strike :mad:. Hier moeten ze toch wel wat aan doen, heb geen zin om om albums tegaan verwijderen.
     
  17. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    50 albums!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: _O_ :9

    Hoeveel blocks heb je dan nog over?
    Ik heb 4 albums en 24 games, en er staat nog steeds 50 000+ blocks.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @Gaming 4 ever; 24 games op je HD ;) Nee, ik begrijp je. Zelf vraag ik mij ook steeds af hoeveel er nog op past. Heb nu iets van 20 albums op mij HD staan (waaronder een paar dubbel cd's). Heb 18 games (en veel geleend dus van 40 games o.i.d. saves) en hij zegt ook nog steeds 50 000+ blocks. Hier is wel eens een draadje van geweest en daarvan werd ik niet veel wijzer. Iets van een update via XboxLive die dit kon verhelpen ofzoiets. Ach ja, maakt mij niet veel uit, ze doen het nog allemaal.

    @Metal Mark; Doen alleen die laatste albums het niet?
     
    Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Haha, ik moet het doen met m'n 8mb memory card :eek: Na 25 games zit ie vol _O_
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ik eigenlijk nooit begrepen, waarom de PS2 geen ingebouwde HD had. Ik zo ontzettend handig. De 8 gig. van de xbox gaat zowat niet vol. Wel handig dat je je saves mee kan nemen, maar dat kan met de 'kist van m$' ook. Hoeveel memory cards heb je wel niet JP? Stel dat je met GT4 veel replays opslaat, is zo'n ding dan niet zo vol? Maar ik wijk van het topic af :D.
     

Deel Deze Pagina