1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend heeft nu 3 memory cards, 2 om te gamen (beide helemaal vol) en een back up memory card van de games die hij 50+ uur heeft gespeelt.

Zelf heb ik voor 1100 minuten muziek en niet mega veel save games. Het aantal save games zegt niet veel, je hebt er van in totaal 20 blocks en er van enkele duizend blocks.

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja dat is waar. Maar het ging meer om een indicatie van de hoeveelheid gebruikte ruimte. Je moet het een beetje ruim bekijken.

3. JeePee

JeePee Guest

Laatste offtopic reactie:
    Ik heb 1 MC. GT4 zelf is al übergroot (1,3mb), en ik sla nooit replays op. (althans, pas 1 keer gedaan). Het grootste probleem van GT4 is de foto-mode. Zo'n 80kb per foto, en als je een leuke diavoorstelling in GT4 wilt maken komt je MC al gauw tot een maximum.

En waarom er geen vaste HD inzit....heeft denk ik allemaal met geld te maken. Je kan er wel 1 los kopen, met 80gb of 120gb, en daar kan je dan gewoon het hele spel opzetten (hoef je je disc's nooit om te wisselen, tenzij je online wilt) en zijn er vrijwel geen laadtijden. Maar dat is zo'n 150,- en dat vinden heel veel mensen (waaronder ik) veel te duur.
    Mensen met een PStwo (die nieuwe kleine) kunnen geen HD meer kopen. Daar past 'ie niet in. Maar in het oude model, kan je, met behulp van een network-adapter je HD in de linkeronderzijde van je PS2 schuiven.
    Ik vraag voor mijn verjaardag wel een nieuwe MC (daar kan ik dan wel mee rond komen tot de PS:cool: en zo niet, dan delete ik al mijn oude spellen die ik toch amper gebruik.

ONTOPIC!!!

Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2005
  4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx :D Inderdaad ontopic weer; Wat zijn bij jullie de klasses die het meest gebruikt worden? En welke auto's hierin? Zelf rijdt ik graag met de BMW M3, de classics, de trackspecials, maar bovenal; de Pacific Muscle cars. Echt vette auto's. Lekker met de Skyline door de nacht van Hong Konk scheuren _O_.

5. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben dit spel weer aan het spleen online en dit spel blijft gewoon geweldig! beter als Forza *)

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Qua online sfeer... zeker. Qua gameplay vind ik PGR 2 best wel bout hoor. Het gaat veel te langzaam, motormanagement is nep en saai( geen overtoeren of zo ) en schakelen heeft nauwelijks meerwaarde. Maar ja PGR3 gaat het goedmaken :).

7. JeePee

JeePee Guest

Hoe is de game eigenlijk online?
    Ik hoor wel steeds dat iemand een bepaalde ranking heeft door een tijd neer te zetten, maar kan je ook echt tegen elkaar racen? Zo ja;
    Met hoeveel tegen elkaar dan?;
    Heeft dat ook invloed op je rankings?;
    Heb je ook een 'overal' ranking?;
    Kan je de 'collision mode' aan en uit zetten?;
    Krijg je penalty's door iemand te beuken?;
    Kan je wallbashen?;
    Heb je ook een eigen cv?

8. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Welke auto is het snelste in die PMcars serie? Want dat is de enige klasse waarbij ik echt moeite heb. De Supra is niet snel qua tussenacceleratie (de bocht uit komen), de RX-7 mist gewoon wat en de Skyline is een blokkendoos die z'n power niet kwijt kan.

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Lastige klasse vind ik dat ook. Races probeer ik altijd met deze; De RX-7, de Impreza en de Skyline. Op sommige tracks is de een sneller dan de ander. Het verschilt altijd welke ik neem, maar het is er altijd een uit deze 3. Veel proberen doe ik altijd, dan lukt het altijd wel. Succes!

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De game werkt perfect online, je kna met 8 spelers tegen elkaar racen er zitten ook rankings zin en je moet kudo's verdienen en die shitcollision mode kun je uitzetten, je hebt geen pennalty's....... het is geen Simulator mensen! het is lekker arcade.

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    @ Alex V

De gameplay is behoorlijk bout?? Pgr2 heeft echt een super gameplay. Daarom spelen zoveel mensen het nu nog. En Pgr2 gaat niet echt langzaam hoor. Als je dat veel te langzaam vindt, dan moet je maar burnout 3 gaan spelen.

Het motormanagement nep en saai is ook wat overdreven. De toerenbegrenzer staat idd wat te strak, maar het is ook geen simulatie.

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    heb nog 9000 blocks over maar die kan ik niet gebruiken voor meer albums. Zo moet ik nu 2 albums schrappen voor Sensation Black 2005

Nope die worden niet eens aangegeven :confused: :{ |:-

Tis nu eenmaal een Arcade en geen simulatie (wat jij ook al zei, fred.)

13. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het h-e-l-e-m-a-a-l gehad met PGR2. Welke mongool verzint dat ik iedere keer vanaf de laatste positie moet starten :mad:? Ben ik eindelijk een beetje vooraan dan trikt een mafketel me eraf. Is al dat leed me bespaart na tig keer proberen dan bottemed m'n auto.

Waarschijnlijk ligt het probleem bij mezelf, dat ik het spel teveel speel. Iig speel ik de komende dagen een andere game.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag weer ff Arcade mode gedaan. Moest nog 16 goud weg werken in de Cone Challange shit :+ Kheb nog maar 6 over. Hmm 10 platina's gehaald 8). Sommige had ik 1 keer :+, zit ook bijna op Kudos level 51 (Nog 10000 kudos) :cool:

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_

Man, na het Forza-tijdperk ben je opeens even goed (of bijna even goed :+ )als FredKroket, King Tuur, Quadra, Xboxmod etc, echt respect man!

Ik zit nog steeds met die kut 3 Cones voordat ik die TVR heb, maar ik kan de moeite niet nemen om ze te gaan proberen, ik haat Cones, en als ik ga beginnen wéét ik gewoon da'k met de controller ga smijten. 8)

* pokke cones

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Cone Challenges vind ik eigenlijk erg makkelijk :D. Soms gaan ze in 1x, anders na 2 à 3 keer proberen. Welke cones moet je nog gaming 4 ever? Misschien kan ik tips geven (niet dat er veel tips te geven zijn over cones maar goed).

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op welk niveau?

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Platinum ;). Moet nog redelijk wat street races en speed camera's op Platinum. Heb nu 54 Platina's (weet het niet zeker *zoekt op*). Heb ook wel een uurtje of 220 erin zitten :D.
    Met beleid sturen, tussen de cones door kleine slipjes/driftjes proberen te maken, zo krijg je 1 lange combo (als je niet toevallig zo'n kreng aantikt). Niet alle cones vind ik makkelijk hoor, maar na een paar keer (1 tot 10 O-) ) lukken ze meestal wel.

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog de cones:

Grand Touring, Hong Kong
    American Muscle, Washington
    Coupé, Stockholm

Bij die van de Grand Touring's, had ik op den duur genoeg Kudos bij de Kudos Link, maar nét toen die Kudos erbij kwamen raakte ik een pion. Toen ging m'n controller stuk. }:]

Tips zijn iig altijd welkom: _O_ *)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, zal die tracks morgen rijden (ga zo weg). Kijken of ze lukken en of ik tips voor je heb ;). (Ging je controller echt stuk, waar gooide je hem tegen aan :+).

Deel Deze Pagina