Hehe nog 5 medailles te gaan! Thnx voor de tip! Het is eindelijk gelukt om die conechallenge te halen Nog 1 seconde over! Gekkenhuis.....
Eindelijk alles op platinum in de KWS!!! Vooral de Timed Run in de Extreme Series (Washington, met al die hairpins) heeft me heel wat moeite gekost. Maar tis tog gelukt
360 tis gewoon een rondje slippen. je kan het ff proberen op het testtrack. je auto stilzetten, vol gas en scherp een kant op sturen. in een race kan je hem het beste in de slip gooien. eerst 180 graden en dan vol gas het rondje afmaken, als je het snel genoeg doet, heb je een 360. tis niet zo moeilijk hoor
pff dat met die snelle wagen boeit niet, je kunt gewoon de langzaamste auto met 4WD of RWD pakken die burnen allemaal als een gek gewoon gasgeven en naar links of rechts sturen, zo gegaan!
dus je bedoeld dat als je 180km/h rijdt je ff een 180 graden doet? neej, Duh... gewoon zacht rijden en stuur omgooien...
ruhig je moet idd wel rustig rijden, anders lig je in de vangrail, zelfs op de Nurburgring, and believe me i've tried
Ik kan me toch een oud-demo filmpje van PGR 1 herinneren waar ze dat wel deden hoor Maar zoals iedereen al aangeeft is dit in PGR2 iig niet mogelijk (weet niks van PGR1)
In PGR1 moest je inderdaad 'forward momentum' behouden, anders had je uberhaupt geen 360 (of je moest een paar rondjes draaien, dan kwam ie eindelijk opzetten).
ik heb sinds vandaag pgr2, en ik heb een paar vraagjes. als je naar de showroom gaat, staan er iets van 7 bonus auto's 4 daar van kan je verdienen door de kudos challenge af te maken, en die andere kan je verdienen door de arcade race te doen ofzo? kunnen jullie mij dat vertellen? en even voor de zekerheid, je kan toch "ghost's" downloaden van elke baan die er is? ( via live )