1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van de remweg geloof ik wel, maar voor de draaicirkel moet je écht stilstaan en dan met 10 km/h (of iets in die richting) gewoon een 180" bocht maken, dan nog ff kijken. Ik ga het ook 'es uitproberen met Forza.

Ik heb net weer ff een sessie-tje PGR2 achter de rug. Die overgebleven 3 Platina's nog steeds niet gehaald. :mad:

Ook ff rondje op de N-Ring weer gedaan, en man wat een verschil met Forza in postitieve zin! :) De N-Ring van PGR2 geeft een zó grotere kick in vergelijking met die van Forza, echt niet meer normaal meer. De omgeving naast de baan is veel minder gedetaïleerd enzo, maar de "adrenalinestoot" die je krijgt is wel veel beterzz. :D

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zonet ff weer (Ja alweer :+) PGR 2 gespeeld. Kheb der weer een platina weten uitteslepen O-) Arcade Mode en dan de allerlaatste Cone Challange 20, je moest ff 23000 kudos halen. Eerst rondes ging niet al te best, maar de 6 ronde was direct al een top rondje ik had namelijk 19500 kudos (Khad wel alles aanmelkaar gelinkt dus nu hoefde ik alleen maar wat extra teslippen). En direct na deze 19500 kudos deed ik hem nog een keer, en je raad het al: kzat der alweer boven dit keer 23300. Dus ik had 2 top rondjes achtermelkaar. Ik had 127 cone's aanmelkaar gelinkt 8). Nieuw record :9

Nadat ik deze platina ben ik maar ff over gegaan naar de N-ring. Ik reed een dikke 2 sec voor mijn ghost en blof ik vlieg de berm in :eek: (Jammer). Nadat ik uit de berm kwam zat ik dus alweer een dikke 2 sec achter. En later zat ik alweer voor mijn ghost |:- Dus ik had meer dan een dikke 5 sec voor sprong op mijn N-ring ghost 8). Gekke huis :p straks weer ff proberen.

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de twee boosterpacks ooit gratis worden? Ik wil ze wel hebben, maar om er nou 10 euro voor te betalen.. :{
    Aangezien PGR2 nu 20 euro in de winkel kost, vind ik deze prijs voor de 2 packs iets te hoog.

4. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet meer, ik kan het me tenminste niet voorstellen dat boosterpacks gratis worden.

Wat voor extra circuits/auto's zaten er eigenlijk in die boosterpack's? ('k heb geen L!VE)

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zou het zeer vet worden als die boosts bijvoorbeeld geleverd zullen worden bij een demo disc o.i.d. Wil ze echt heel graag hebben, PGR2 kan niet compleet genoeg zijn :D.

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m.b.v. GoogleEarth bij 3 steden uit PGR2 alle circuits erin gedouwt om een beter beeld te krijgen wat voor een gebied ze helemaal moeten maken de makers. Degene die PGR2 veel spelen zullen al de circuits er wel in herkennen. :D Hier zijn ze:

Stockholm

Moskou

Florence

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  7. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken idd de meeste banen uit deze foto's.
    Bij Stockholm herken ik meteen Speed Freak en The Bridges, bij Moskou meteen KGB Korner. Florence herken de banen ook wel maar dat weet ik de namen niet zo goed van.
    Wel erg leuk om dit te zien

Ik heb dit op de forums van bizarreonline.net gevraagd aan iemand die bij Bizarre werkt. Die zei dat er geen plannen zijn om de booster packs gratis te maken. Er gaan wel 'geruchten' rond dat de packs gratis worden als PGR3 uitkomt. Als ik het goed begreep was de keus om packs gratis te maken trouwens aan M$ niet aan de makers van een game. (zou hieruit dan weer blijken dat M$ ook heel veel verdiend aan premium content??)
    De packs zijn alleen de moeite als je veel online speelt vind ik.
    Offline kun je alleen in de time trial spelen, niet in KWS of arcade racing. Je kan dus niet racen tegen CPU

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt Paris en Long Beach erbij. Er zijn 7 nieuwe auto's per pack dus 14 in totaal. Ik geloof dat je bij de Long Beach booster pack o.a. de Ariel Atom 2 en de VW Nardo krijgt. Op Long Beach kan je enorme snelheden halen heb ik vernomen.

Bij de Paris Booster pack krijg je de TVR Cerbera Speed 12 (Live). Nou is dit alleen voor de "n00bs" die PGR2 niet op Platinum kunnen uitspelen :D
    Verder kreeg je de Ferrari 288 GTO, BMW 645Ci, Ferrari 365 GTS4Porsche 356A Carrera Speedster, Ferrari 250TR, Chevrolet Corvette C6, BMW M3 CSL. Best wel vette bakken.

Ik hoop dat Microsoft toch besluit om de boosterpacks gratis te maken, want PGR2 is niet compleet zonder Parijs! (IMO). En Long Beach is ook wel vet.. vooral snel!

9. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb via GoogleEarth inmiddels ook Chicago gemaakt met al de straten, weet niet 100% of alles klopt doh. Dit zijn de steden tot nu toe:

Chicago:

Stockholm:

Moskou:

Florence:

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Enige wat ik zonde vind aan die Booster Packs is dat je na alle auto's ff aangevoeld te hebben, en de stad verkend te hebben, het er wel een beetje op zit. Als er nu echt nog nieuwe Kudos Challenges bij waren gekomen...

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nog steeds Cone Challenges het moeilijkste onderdeel (Platinum). Vooral omdat er een enorm niveauverschil is tussen platinum en goud. Je kan die challenges alleen halen door domme slides te maken.. vind het systeem van Forza daarom ook beter (gewoon het snelst een circuit afleggen). Maarja.. er valt niks aan te doen.. PGR2 draait om kudo's..

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het verschil tussen Platina en Goud in de Cone Challenges is inderdaad fors, gewoon doordat je bij Platina eigenlijk één grote combo moet maken en bij Goud gerust een keer een steekje kan laten vallen.

13. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil tussen goud en platina bij alle races is idd erg groot, als je goud ruim haalt dat wilt niet zeggen dat platina binnen handberiek ligt. Maar het ligt perfect binnen de beschrijving. Goud is hard en platina is alleen voor experts. Daarom laat ik het bij de 14 platina's die ik heb en probeer de laatste 6 silver weg te werken.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m.b.v. GoogleEarth inmiddels ook Barcelona nagemaakt van PGR2.

Barcelona

Dit zijn nog de andere steden die ik heb gedaan:

Chicago:

Stockholm:

Moskou:

Florence:

Net ook weer ff wat Platina's bij Arcade gehaald. Die 3 overgeblven van de KWS lukken maar niet! :mad:

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit echt serieus time trials gereden in PGR2 en daarom een misschien basic vraag: wanneer moet je precies je gaspedaal indrukken? Misschien een rare vraag, maar het echt scheelt echt wat. Ik heb tegen de nr 1 ghost gereden en die schiet in de eerste 2 sec over een recht stuk vooruit is een stuk sneller dan ik (hij is dus al wat meters voor me :{ ). In Forza Motorsport maakt het geen klap uit wanneer je precies de gaspedaal indrukt (ik heb daar wel wat mooie trials gereden, dus dat weet ik zeker).. maar hoe zit het met PGR2?

Misschien ligt het aan iets anders, maar ik vraag me af waarom ik zelfs over een recht stuk de nr 1 ghost niet kan bijhouden. Manual en Automatisch heeft hier waarschijnlijk niks mee te maken..

16. JeePee

JeePee Guest

Hij heeft waarschijnlijk een betere exit uit de laatste bocht (voor hij aan zijn ronde begint) waardoor hij sneller over start/finish komt.
    Bij Forza begint de computer zelf aan de ronde, en kan je pas rijden als je over de finish gaat, maar bij PGR2 kan je zelf bepalen hoe snel je over de finish gaat.

Je moet dus zorgen dat de bocht vóór je aan je snelle ronde begint goed verloopt, hierdoor krijg je meer snelheid mee het rechte stuk op.

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aah.. bedankt :) Dit was ik vergeten. Zoiets zat ook in Forza Motorsport. Stel je deed een Time Trial (auto start) en vervolgens ga je free run doen op dezelfde baan dan kun je het de eerste ronde ook schudden tegen je ghost, maar in de 2e ronde heb je ook een soort van auto start.
    Bedankt, ik was ook vergeten dat je 2 rondes moest rijden.

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels ook Washington gemaakt m.b.v. GoogleEarth! O-)

Washington DC: [​IMG]

Dit waren degene die ik al gemaakt had:

Barcelona:

Chicago:

Stockholm:

Moskou:

Florence:

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    G4E volgens mij verveel jij je :+

Iemand nog vragen over PGR 2. Of zit je vast?

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    wel geinig gemaakt van G4e :) al moet ik het nu ervan nog wel even zoeken :)

Deel Deze Pagina