1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. JeePee

JeePee Guest

Had hij geen foto?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen :). Hij had de tijd gepost en toen wassie nergens meer tebekenen op dit fora....:{ Dus neem maar aan dat het een fake tijd was...

3. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ook nooit automatisch aangemeld bij XBL hoor.
    Het is wel raar dat hij drna verdwenen is.:{

4. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    waar kan je die timer vinden?

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Press Start --> Start (nickname) profile --> 3 naar rechts --> Profile --> Profile (ja nog een keer) --> Player Records

Mine Mine :9

6. JeePee

JeePee Guest

Whaha, ik heb met GT4 lekker puh al 22000 km :9 :+

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg altijd:

Je hebt gamers, en je hebt freaks :+

8. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Remon heeft herstvakantie ik niet. Remon heeft tijdelijk een Xbox, ik niet.

Ik moest nog 6 gold krijgen voor de CLK GTR. Die heeft hij vorige week voor me gehaald. Nu gaat ie kijken of ie een TVR voor me kan halen. Eogenlijk had hij net zo goed van een andere account alles kunnen doen, maar daar ben ik te laat achter gekomen. Ik weet iig dat ik 6 medailles tekort kwam, dus ik ga niet claimen dat ik hem gehaald heb. Wel leuk dat ik hem heb btw.
    Ik ga trouwens wel de allerlaatste race proberen met de CLK GTR. Ik kom altijd net wat te kort voor platina (ik had er iets van 21 gehaald) en ik zit niet meer zo into PGR2 maar die race ga ik gewoon halen. De N-Ring ligt me wel, ik heb genoeg rondjes erop gereden. Knallen met die hap :).

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met de CLK-GTR hoef je de N-Ring niet te proberen.. die legt het op platinum sowieso af tegen de TVR. De 911 GT1 is gewoon veel beter op de N-Ring.De CLK GTR heeft gewoon een te lage top snelheid. Behalve als je echt alles perfect rijdt, maar je moet 2 rondjes rijden en dan krijgt de TVR wel een grote voorsprong. Maar hij maakt ook ergens in het midden een fout (doet ie volgens mij altijd).

Laatst bewerkt: 17 okt 2005
  10. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, tnx voor de tip. Ben zonet nog even langs mijn Xbox geweest om te kijken of ie goed verzorgt wordt :+ . Er stonden eerst zo'n 21 platina medailles in de kudos world series, nu zijn het er 64. Binnen 24 uur tijd.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Heeft de N-ring ook met de CLK-GTR afgelegd, lag toen wel 13 sec achter de TVR maar heb hem tenslotte nog wel ingehaald omdat hij in de 2de lap ongelofelijk domme crash maakte 8)

12. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een site met alle tijden die er bij de World Series gereden zijn?

PS hij heeft er weer 21 platina's erbij gehaald, hijs goed bezig (y)!

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Wat wil je daarmee doen dan? Met KWS zou ik niet weten wat ik daar mee zou moeten doen :) Heb overal platina dus de tijden zullen wel goed zijn :+. Circiut Challange en Car Challange lijkt me wel makkelijk. Ik heb geen id of die site bestaat maar ik ben hem nog nooit tegen gekomen.

Lekker Gunter, nog even en je hebt je TVR :9 Hij zal nog wel vast komen tezitten bij de ConeChallange, die haal je meestal maar één keer.....ik dan :+

14. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, hij is geen echte cone challenge fan, dat wordt dus een probleempje. Ik denk dat de andere races wel lukken, misschien worden ze moeilijker, maar hij is 'vrij snel'. Toevallig heeft hij een vriend die de cones wel wilt en kan doen, die heet Michiel, en z'n nickname is Gunther :) . Zo heb ik met een GT1 al enkele keren op The Warf een 1 lange combo gehaald. De combo was niet hoog genoeg, maar het geeft denk ik wel aan dat ik enige wagenbeheersing heb.

EDIT: in de lagere klasses heb ik al wat platina's gehaald.

15. >Mark<

>Mark< Guest

ik heb deze game ook een hele tijd langdurig gespeeld om die laatste paar auto's uit te spelen,maar steeds lukte het me niet het begin is heel erg simpel maar later word het zeker moeilijk,nu heb ik forza en speel ik die eigenlijk meer dan deze.Het is jammer dat ze in PGR2 niet van die GT auto's hebben gedaan,dat had de game zeker goed gedaan.Ik vind wel dat bij pgr3 er meer levendig publiek bij de kan moet staan want dat is wel heel erg saai wat er nu in zit.Kortom een hele leuke en vooral goede game die erg verslavend is.Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Forza motorsport!:+

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Met die porsche...tsja daar heb ik ook 1tje meegehaald. Al die anderen met de Mercedes CLK-GTR, één lange combo }:] (:p)

*Ik zal ff een filmpje maken :cool:....

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ook even vast zult zitten bij American Muscle.. die events zijn best wel pittig. De auto's rijden ook nog eens voor geen meter. De Corvette Sting Ray wel te verstaan, want de Ford SVT Mustang Cobra rijdt best wel aardig, ware het niet dat hij de Corvette niet kan bijhouden... Maar bochten kun je er wel beter mee nemen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  18. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    De mustang is de beste keuze als het gaat om erg veel bochten. Maar de Corvette is toch echt de snellere auto. There is no substitute for horsepowers. Remon z'n kracht zit hem voornamelijk in het besturen van lastige auto's. Dus ik denk dat de Muscle Cars geen problem voor hem vormen.

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja maar die serie blijft toch pittig. Volgens mij zit daar ook een hele lastige street race in. Iig in het donker :eek:. Maar de ConeChallange blijven toch altijd het minste werk om tedoen.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, die laatste event: 5 laps op Lower Wacker Run, 's nachts. De computer rijdt vrij goed, dus het wordt vrij pittig, ook zijn er veel bochten. Na dit event kon ik nachtraces niet meer waarderen :D Maar ik vond sowieso Chicago altijd de minste stad, vooral als je er 's nachts op moest racen. KGB Corner in de nacht kan ik wel weer waarderen :) Cone challenges zijn niet echt heel moeilijk, want de Corvette is gewoon gemaakt voor cone challenges.

Laatst bewerkt: 18 okt 2005

Deel Deze Pagina