1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hij leeft met je mee, ik kan dat ook niet waarderen :p

120 cone's combo!

Editted bij: JPRacegamer _O_. Bedankt kerel :9

2. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Remon aan de telefoonlijn, hij meld dat hij die challenge in het donker wel vond meevallen. Alleen de eerste paar bochten kosten wat moeite om er goed uit te komen. En dan te bedenken dat ik me uren lang kapot heb gebeten op die challenge op goud; en nog niet gehaald.

Teller staat op 96 and still counting...

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dan is hij denk ik over het moeilijkste heen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2005
  4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen, je hebt 3 conechallange die echt |:- zijn. Vooral die in...naja je moet hem doen met een Ferarri (die zit in de serie van de Bentley). Maar je rijdt in het donker in *japan, ofso (:p). En die is echt tebagger. Je hebt daar teweinig tijd en die pionnetjes staan drie kilometer van melkaar :+

5. >Mark<

>Mark< Guest

diee races dat je door die pionnen heen moet zijn soms echt zenuwslopend;)

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ConeChallange ja :) Ik heb daar ook een aantal keren een controller zien vliegen :eek:. Maarja het geeft wel echt een super goed gevoel als je zo'n echt vette combo hebt van 120+ :9

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice _O_

Ik had met cones soms gewoon dat ik achteruit ging rijden 8) Met handrem een 180 graden bochten, dan achteruit snelheid maken en nog een 180 bochtje. :+

Jammer dat ik geen PGR2 meer kan spelen, ik baal d'r nog steeds van dat ik op 3 challenges ben blijfen steken. :mad: :+

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat is echt jammer, maargoed je kan niet alles hebben hè ;). Ik zal binnenkort weer even een filmpje posten :9! En dan gaan we toch aan PGR 3 denken *)

9. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hoera, vanaaf krijg ik m'n Xbox terug!!!

Samenvatting:
    Zondagavond weggebracht, Remon zou wat platina halen
    Eis: ik wil zelf de cones doen en de allerlaatste race
    Status nu: hij moet nu nog 4 races
    Status als hij hem aflevert: waarschijnlijk ALLE races op platina gehaald, behalve degene die ik bij de eis heb neergezet

Pffff, binnen een week tijd PGR2 bijna helemaal op platina uitspelen |:- .

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Moet ook wel lukken, had zelf PGR 2 in 14 uur uitgespeeld (2de account, ff kijken hoe snel je hem kon uitspelen): 64 platina en de rest goud :). Dus als ik ff doorzet dan haal je die andere vet makkelijk, wou gewoon ff zien hoe snel ik erover deed.

Heb btw met die account 408 kudos tokens over 8) _O_

11. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Had gister bijna zowel een zenuwinzinking als een woede aanval gehad. Wilde met een Mercedes CLK GTR 'eventjes' platina halen. Moest 19000 punten in Florance scoren. Na dik een uur zou het me bijna lukken...
    ... knal ik op de laatste cone :mad: :mad: :'-( |:- Later had ik de challenge wel gehaald, maar op de laatste cone knallen is niet leuk.

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    *Herkent :+

Ik had dat ook een keer, raakte geen pilonnetje maar ik wou nog even slippen voor de finish. Doh :eek: daar lag ik tegen de vangrail :{

13. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2, en toen ging m'n controller op een mysterieuze wijze kaduuk. }:]

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het eens met een Porsche 911GT1. Daarmee maak je het jezelf niet alleen makkelijker, je kan ook nog eens een hogere score halen. Met de 911GT1 hoef je bijna niet je combo te verliezen omdat je zo makkelijk kan remmen en weer sliden. Ook 'donuts'' maken gaat veel makkelijker. Al die cone challenges haalde ik met gemak met de 911GT1.

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Doh, ik heb alles gedaan met de CLK-GTR. En donuts maken? Daar doe ik iig niet aan, ik kan het ook geneens *echt moeilijk is dat...

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet zo moeilijk als het truukje eenmaal weet. Het enige wat je hoeft te doen is: gaspedaaal indrukken en met de D-pad of analoge stick naar rechts en naar links te bewegen. Ik gebruik altijd de D-pad. Dit moet je met enige regelmaat doen, dan hou je de combo vast. Je ziet dan je wielen naar rechs en naar links bewegen terwijl je steeds slides en 360's erbij krijgt. Dit moet je doen met een snelle auto met redelijk wat power sliding (911 GT1). Met langzamere auto's kan het ook wel, maar dat vereist wel enige oefening.

17. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    zo ik weet nog dat ik die cone challenge als laatste platina moest, nou echt ik ben volgens mij 2 dagen bezig geweest

18. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind de CLK GTR fijner dan de GT1 om cones te spelen.

Het recept van vandaag om een cone challenge op platina te spelen:
    - je fok jezelf eerst flink op
    - daarna plant je je CLK GTR tegen de vangrail aan maar de combo blijft staan
    - de cone daarna zet je jezelf bijna klem
    - de bocht daar weer na maak je een hopeloze slip
    - daarna toch de race uitrijden en finishen
    - dan tot de conclusie komen dat 10,500 meer is dan 8,200
    Zal er een flimpje van maken als ik tijd heb.

Heeft iemand tips voor de laatste speed cam? Remon kwam er totaal niet uit (ik ook niet). Volgens mij zien we iets of en auto over het hoofd :{ . Ik kom er geeneens in de buurt van de snelheid |:- .

19. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon in die laatste hairpin stil gaan staan en er volgas uit acceleren. ;) Je hebt toch zat tijd. :) Dus gewoon stil in die bocht zetten, zodat je die nét volgas naar de finish kan. :)

20. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Stilzetten? :p

Gewoon mooie lijn door die hairpin en wijd uitkomen. Meer kun je niet doen =]
    Zo heb ik alle speedcams iig gehaald.

Deel Deze Pagina