De speedcam is intussen ook op platinum. De 2 rondjes N-Ring vond ik zwaar tegenvallen, als zelfs ik die race met 2 vingers in mijn neus haal dan is het niveau duidelijk te laag. De racepace van die gasten hoorde meer bij goud dan bij platinum. Echt zonde van het spel.
!!! Ik heb heel die race met hartslag 200 gezeten, ik won met de Enzo met 14 sec op de TVR. Wat voor rondetijden rijd jij dan? Ikke had een 6.30 en een 6.26 met de Enzo.
Mijn snelste ronde toen ik hem gehaald had was een 6:43 ... Na enkele keertjes proberen werd ik steeds gebeukt. Na een herstart ging het in de eerste bocht fout met een aantal wagens, en toen lag ik 6de. Door die crash werd ik ff pissig, en ging ik stampen aan het einde van de eerste ronde lag ik weer 3de ofzo door een zelf gemaakte fout. Halverwege de 2de ronde pakte ik de leiding met een kleine 3 secondes en dat is oz gebleven. De druk stond er niet vol op.
Argh, het lukt me maar steeds niet om een cone challange op Silver te doen, dat is de laatste die ik nog moet voor Silver
Bij Ultimate, Florence. Had net een andere wagen genomen (Saleen) en na 4x proberen is het gelukt *) Heb ik eindelijk de Porche
Saleen? Had je geen genoeg kudos tokens meer om de enzo tekunnen kopen? Maar met de porsche nu in je garage hoef je eigenlijk geen enzo meer aanteschaffen
Ja, met de Enzo lukte het mij steeds niet (veel onder- en overstuur). De Saleen is wat stugger waardoor ik meer controle kreeg.
Tsja maar de auto is niet echt super snel met optrekken. Maar als je nog hulp nodig hebt of als je iets wil weten. Vraag het
De Saleen is in die raceklasse niet ubersnel, maar dat maakt het niet een langzame wagen. Zo is een Minardi een slome F1 wagen, maar ook een Minarid F1 is veel sneller dan de snelste GP2 wagen . Het ging mij te ver om de Saleen als langzaam te typeren .
Vast een hele leuke grap, maar ik (en ik denk heel veel andere mensen ) weten niet wie dat is Dus.... Wie is Canoch Nissany?
Idd. Nissany was een vrijdag coureur bij Minardi, die in de vrije training op de Hungaroring langzamer was dan een GP2 auto Hij was dacht ik 16 seconden langzamer dan Raikkonen Eén van zijn bekendste uitspraken over de boardradio: "Ik kom naar binnen..., ik heb teveel grip" Zeldzaam probleem
Edit Filmpje Neem die blauwe auto *doh, weet niet meer hoe die heet * Paint skills Je moet gewoon even stil staan. En dan gewoon flink gas geven. Zal hem wel ff opnemen voor je . Morgen zal ik hem er wel neerzetten Edit: Dashbord in PGR 2
Ze zeiden dat het iemand was met een gemodde xbox. Maar dan nog, het ziet er toch nog redelijk goed uit (de binnenkant dan)