1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het iig niet :)

2. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt Metal Mark voor al je moeite

maar ik blijf steken op 148 Km/H :'-(

btw nice paint skills _O_

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Thnx, maar het is niet echt een bruikbaar filmpje. Ik reed daar net alles een beetje goed. Maar kweet niet of het wel wil met stilstaan...

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jump

Had nix tedoen dus zat ff wattezoeken en kwam dit filmpje tegen. Wel dope :9

5. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    haha wel lache ja :d

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het was hard werken voor platina, maar dat wordt dan ook (uiteindelijk) beloont. Het is echt een fantastisch spel en ik sta in de world series al een aantal keer in de top 10 onder de naam kingkoning en das best wel cool. Of dit interessant is of niet, ik moest het ff kwijt.

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de Kudos World Series leaderboards zijn ook een beetje cheap.. bij cones draait het allemaal om wie de meeste 360's kan maken op Novice (langzame auto's uitgezonderd). Ik denk niet dat de Cone Challenges zo bedoeld waren...
    Over top 10 gesproken, sta nu 10e in de Weekly Cone Challange. Jammer dat ik geen videocamera heb :'-( (dat is trouwens een voorbeeld van hoe leuk Cone Challenges ook kunnen zijn). Cone Challenges zijn namelijk echt de shit! Het is zeker frustrerend, maar het is wel leuk.

Maarja, deze game zal denk ik binnenkort uitsterven, nu ook Europeanen morgen aan de slag gaan met PGR 3. En ik? Misschien heb ik niet eens een 360 :'-( Naja, deze game was en blijft geweldig, zeker de beste Xbox game ooit gemaakt :)

8. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf ook nog trouw bij PGR2 hoor ;)
    Ik die online challenges eigenlijk nooit, zal s kijken wat ik ervan vind.
    De meesten beginnen nu met PGR3 en ik heb de onlin challenges nog nooit bekeken 8)

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou weetje nicos, heel veel van die kudos world series tracks zal je op platina uit moeten spelen om in de top 10 te komen. ik geef je gelijk wat betreft de banen waar dit niet het geval is. op sommige tracks zijn zelfs miljoenen kudos gehaalt vanwege een bug. tja, dit is natuurlijk niet echt leuk meer. maar door het proberen van in de top 10 te komen, leer je veel van de nummer 1 bijvoorbeeld hoe je goed donuts kan maken (geen 360). en bovendien is het gewoon leuk.

en tja, omdat ik geen 360 ga kopen, blijf ik ook trouw aan de spellen als pgr2, forza en halo 2 (alleen team snipers). me broertje gaat hem wel kopen, maar geen pgr3 (snik):'-(

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    heten jullie online trouwens nicos NL en corossi NL? die ben ik online namelijk tegengekomen. ach, jullie moeten dat wel zijn geweest.

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jepz, zo heten wij online ;)
    wat is jouw gamertag dan?

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, die bugs kende ik al, maar ja, die gozer die 500 000 000 kudos haalde moet er wel erg lang mee bezig zijn geweest. z'n combo zal ook wel in de duidenden zijn geweest. of wat zeg ik nou: in de honderduizenden. stoer is het wel, maar zo gaat de lol er wel af.

en ja, ik heb inderdaad de eer op de naam kingkoning te spelen. zelf heb ik het niet verzonnen, maar het is wel een stabiele naam, die niets specefieks met een race of shooter de maken heeft. Het is gewoon the king of the kings. jep, een naam die iedereen nog lang zal geheugen.

Nou laat ik maar stoppen met de onzin. Ik zie jullie later wel weer.

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ooit deze bug uitgeprobeerd? Ik heb hem dus net gedaan.. maar het probleem is dat toen ik op 35000 Kudos zat, de tegenstander los kwam. Wel vaag.. heeft iemand dit gehad? G1ARMY heeft wel iets van 11 miljoen kudos gehaald daar. Bij hem blijft die tegenstander stil staan. Het lijkt me wel geinig om z'n record te breken, maar ik denk dat het me een uurtje of 5 รก 6 gaat kosten.. en wat als de tegenstander los komt? :{

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    jep, ik heb die bug ook een keer uitgeprobeerd en ik kwam uit op 100 000 kudos geloof ik. Toen kwam die andere noble los (eigenlijk dus iets eerder). tja, hoe de nummer 1 hem zo lang vast heeft weten te houden is maar de vraag, maar ik ga het zeker nog een keer proberen. Ik weet niet hoe lang het gaat duren, maar als je nou voor een hele GROTE combo zorgt gaat het vast sneller.

16. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik de enige die raar vindt dat je nog steeds moet betalen voor die twee downloadable content packs?? Van mij mogen die nu wel een keer gratis worden, of is dat alleen bij Halo2?

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een week geleden ofzo weer verdergegaan waar ik was met de KWS en ik vind het nog steeds een superspel... Maar ik ben nu dus bij de Extreme-series en ik heb iets van 80 platinum, 30 goud en 15 zilver tot nu toe... Zilver bij American Muscle en best veel Conechallenges natuurlijk... Alleen als ik straks bij de Ultimate kom, zijn de platinum challenges dan gebaseerd op de TVR Cerbera? Of op de GT1 of de CLK-GTR? Want anders ben ik straks een dag bezig een Hot Lap op platinum te rijden ofzo terwijl dat met de Enzo echt onmogelijk is... Kun je dan het beste alles op zilver halen eerst en dan met de Mercedes gaan racen? Alvast bedankt...

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik had de Ulitimate series als bijna de eerste alle series op platina uitgespeeld :{. Ik heb zelf alles gedaan met de Mercedes CLK-GTR. Gewoon een lekkere auto om alles meetedoen, ook al vond iedereen dat de Porsche beter was :+. Maar ze zijn niet afgesteld op de TVR :)

19. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kun je het beste eerst alles op goud uitrijden en dan met de gt1 verder gaan

(ps. de gt1 is echt een superwagen._O_ kheb hem zelf ook)

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GT1 krijg je na zilver.

Deel Deze Pagina