1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er! Ik zit nu in de Ultimate-series en heb de eerste drie op platinum gehaald... Maar er zitten 4 cone-challenges tussen! Daar heb ik nu al geen zin in :p Maar als ik straks alles op zilver heb, en ik krijg die GT1 en ga daarmee rijden, rijdt er dan bij de Street Races ook een GT1 mee of niet?

Heeft iemand nog goede tips voor de American Muscle-series trouwens? Want volgens mij heb ik die nog bijna helemaal op zilver, het zijn zulke kl*te-auto's allemaal...

Het blijft vet!

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Soms niet altijd. Bij die ene street race in Florence rijdt er een F50 mee, en allemaal Extreme auto's en alleen een Enzo uit de Ultimate serie. Bij de laatste race rijdt er ook een TVR mee.

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Stingray, hoe moeilijk hij ook te controleren is, hij blijft veruit de snelste puur door zijn accelaratie. Probeer dan iig alles te halen op Gold eerst, want dan krijg je de CLK-GTR die héél bruikbaar is op Platina in de Ultimate series door z'n acceleratie, en omdat 'ie bijna niet slipt i.v.t. andere wagens uit de Ultimate series. :)

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de GT1! Shit, over de Ring met dat ding is verslavend, wat een auto! Echt supergaaf. Ik had gewoon alles ff snel op zilver gedaan in de laatste serie... Die vind ik wel een beetje tegenvallen trouwens... Geen Hot Laps, teveel Cone Challenges... Maar ik heb nu 103 platina en ik moet er 15 ofzo in de laatste serie omzetten van zilver naar platinum, dat gaat vast lukken met de GT1. En net ff Supercar-series met de Delfino op platinum gedaan, dat was echt te makkelijk... Echt grappig, hij is zoveel sneller dan de rest. Het blijft echt superverslavend... Nou ja, maar even kijken waar ik de zilveren plakken nog moet omzetten in in ieder geval goud als ik klaar ben met de Ultimate Series... Is de CLK-GTR nog beter dan de GT1??

5. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    De CLK-GTR vind ik niet veel beter, heb er nog maar even mee gereden (beetje op de Nordschleife) maar hij heeft minder power slide en als ik 't me kan herinneren minder acceleratie, natuurlijk kun je dat in die statistieken zien maar zeker dat van de power slide merk je wel. Verder is het wel een hele goede wagen maar ik denk dat ie gemiddeld niet sneller is dan de GT1. :)

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat trouwens echt debiel is, is dat ie met allerlei challenges je op Live zet met je Kudos-aantal terwijl dat bij Hot Lap ofzo helemaal nergens op slaat... Als ie nou gewoon je tijd erin zet.

Je kunt trouwens vliegen op die N-Ring! Net ook weer, rijd ik met 300 op zo'n kerb af, stuitert ie zo omhoog over 2 auto's heen, echt vet...

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongens, de laatste series op platina is best wel makkelijk vergeleken met de rest. Schrik niet van de conechallenges, want je hoeft niet steeds een lange combo te halen om het uit te spelen. Bij sommige kan je gewoon 2 combo's van een rondje doen en dan red je ht makkelijk. De computer rijdt trouwens best wel slecht op DE ring: bij iedere bocht gaat ie een stukje in het gras. Het is echt wel te doen, die KWS, alleen kost het veel tijd. Ultimate deed ik trouwens met de GT1, maar ook de mercedes is aan de raden voor de conechallenges. Wat de american muscle series betreft: de stingray is echt vet relaxed en vooral bij de conechallenges en het is zeker de enige auto waarbij je kans maakt op platina. Tip: probeer met de stingray bij tijdritten en streetraces zo min mogelijk te slippen. Manier: rem uiteraard goed voor de bocht, rijdt de halve bocht met gas los (niet remmen, niet gas geven), en geef dan gas (niet meteen vol, maar langzaam de trekker indrukken). Dit werkt echt. Je krijgt het gevoel vanzelf wel. Slippen kost het meeste tijd, zelfs al slip je de corvetten precies mooi door de bocht.

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    sorry voor de een beetje aan de lange kant verhaal

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GT1 is beter voor cone challenges. De CLK GTR is sneller in de stad en op banen met veel bochten.

GT1 heeft een hogere top speed, CLK GTR heeft een hogere acceleratie. En die statistieken in PGR2 slaan nergens op. Volgens die zou de Enzo beter zijn dan de GT1 8) (en de op één na beste auto zijn).

Neen, het zou juist debiel zijn als er de tijden zouden staan. Heb je wel door dat het geen time trials zijn? [​IMG] Je moet finishen voor de target time en dat doet iedereen dus waarom tijden erbij zetten? [​IMG]Het is juist leuk om te zien wie het beste in een bepaalde tijd de meeste kudos kan halen. En je kunt er van uit gaan dat de mensen in de top 10 gefinisht zijn voor de target time (anders stonden ze daar niet) of ze hebben gereden op novice.. soms is dat beter.

Laatst bewerkt: 4 jan 2006
  10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ook bij Time Challenges enzo staat er bij je Personal Best of weet ik veel, staat het aantal Kudos. Dat gaat toch nergens over...

Ik ging gisteren de laatste serie met de GT1 op platinum proberen, maar vond het nog behoorlijk lastig. Die race na de eerste cone challenge, daar rijdt die Enzo echt best wel goed, ik kan hem niet bijhouden...

En ik moet nog wat conechallenges, zo super frustrerend. Ik moet die van de Sportcoupe nog met de M3, de SUV nog, de Grand Touring nog... Maar voor die laatste serie heeft het dus wel zin om alles eerst op goud te halen, zodat je de Mercedes hebt? Want die Street Races gaan me echt niet lukken met de GT1 denk ik, op een klein nauw circuit valt ie een beetje tegen vind ik...

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je Hot Lap en Timed Run in de KWS of in Arcade Racing? Ik heb toch uitgelegd warom dat logisch is.. [​IMG]
    Bij time trials staat het aantal kudos niet, daar is alleen de tijd van belang.

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  12. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik heb nu bijvoorbeeld een timed rum bij de Extreme-series, de eerste. En dan wil ik een ghost hebben die de platinum tijd heeft gereden, maar ze staan geselecteerd op Kudos. Dat is toch niet logisch? Het gaat toch niet om de Kudos? Kan ik nou beter de F40 of de F50 nemen? De F50 zou natuurlijk beter moeten zijn, maar qua acceleratie is 'ie volgens mij minder...

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de snellere auto's hebben ze allemaal op novice gereden, en daar heb je inderdaad niks aan als je een ghost wil hebben. Maar dat is gewoon onderdoor dacht geweest van Bizarre, nu (PGR3 ) heb je dat niet. Iedereen die aan de top staat heeft platinum gedaan (en staat in league 1). De F40 accelereert iets beter, maar de F50 heeft een hogere top speed. Zelf vind ik de F40 niet echt lekker rijden in PGR2. De Ascari KZ1 is trouwens ook best snel.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n Extreme-auto gevonden, hoor :) De Ascari is echt onwijs relax, ik rijd er veel betere tijden mee dan met de F50. Weer een platinum plak :p

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zo heb PGR2 maar weer opgepakt. Ben nog aan het sparen voor de 360 met PGR3, tot die tijd is PGR2 zeker weer leuk. Lekker weer een nieuwe profile begonnen om alles Platina te halen. Hiervoor moest ik nog maar een paar Platina plakken.... helaas heeft iemand de PGR2 gamesave (incl. een paar anderen) verwijdert... Echt wel bale, is ook al eerder met Forza gebeurd. Had hiervoor zo'n 230 uur PGR2 gespeeld. Het is en blijft een topgame, heb het hele Gotham gevoel weer te pakken!

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik heb een keer, toen ik nog geen Live had, een Car Challenge gedaan met de Caterham en een aardige tijd gereden. Alleen nu heb ik wel Live, maar kan ik de tijd volgens mij niet op de Scoreboards laten zetten. Klopt dat? Er staat als je op de Caterham gaat staan wel rechtonderin die snelle tijd, maar als ik bij de rankings ga kijken sta ik met de tijd die het beste is sinds ik Live heb. Kan ik die oude tijd niet meer op de scoreboards krijgen? Die Z Man 08 gebruikt trouwens echt van die kuttrucjes met z'n wereldrecords :p Via de kant enzo, echt niet bij te houden...

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet je tijden online halen :). Dus die tijden die je nu hebt gehaald (Offline) tellen niet mee...

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En shift glitch niet te vergeten (denk ik).

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die shift glitch eigenlijk precies?

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je drukt de e-Brake (A) en upshift (B) knoppen in, net voor dat je upshift. I.p.v. 10 mph te verliezen bij het veranderen van gear, verlies je slechts 3 mph. Werkt zowel in manual als in automatic, maar werkt beter in manual. Door deze 'truuc' kun je op de Nring zeker 3 - 5 sec sparen en op een kleine track ook wat tijd sparen. Maar het vereist goede timing en die had ik nooit.. deze glitch werkt trouwens nog steeds in PGR3 en volgens mij ook in Forza.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006

Deel Deze Pagina