nou FredKroket, je bent goed hoor met al die wereldrecords, maar moeten wij dat weten? Ik heb je allang in de top 10 zien staan. Maarja, dat sta ik zelf ook. Alles op platinum uitspelen is ook niet bijzonder. Laat ik maar stoppen met je af te kraken, want ik heb eigenlijk helemaal niets te zeggen.
Waar slaat dit op dan? Jaloers? Een beetje dom om Fred af te kraken, want niet veel mensen op dit forum (eigenlijk de hele wereld) kunnen het beter dan hem, dus hiermee zet je jezelf ook een beetje voor lul. En ik vind het leuk om te weten of hij WR's rijdt of niet, dus hij mag dat zeker posten. En je spreekt jezelf nogal tegen: Om vervolgens te zeggen:
@Cooleroolie Ach komop, FredKroket is gewoon super in PGR2 (e.a. racegames). Hier mag hij best trots op zijn en hij mag zeker melden of hij een WR of niet heeft gereden (of dat hij er één is kwijtgeraakt o.i.d.) Neem aan dat je zoiets zelf ook wel zou melden, je zegt zelf nog 'ik sta er zelf ook in'. Dus dat wil je ook even melden. Laten we elkaar gewoon ff te vriend houden? Klinkt wel een beetje heftig als je het zo post. Even goede vrienden...
Ik postte het ook niet om te patsen, maar meer om het idee van dat shiftglitchen. Had er wel wat van gehoord, maar nooit egt geweten dat het veel gebruikt werd en vooral 'hoe'. In Pgr3 heb ik het ook een paar keer geprobeerd, maar volgens mij werkt het daar ( gelukkig ) niet in. Alleen mun signature is misschien licht patserig, maar keb er ook honderden uren voor moeten zweten, dus laat me .
haha, is goed hoor FredKroket. jij hebt er ook eigenlijk wel het recht op. Hoe lang heb je PGR2 eigenlijk al gespeelt? Speel je het nog (waarschijnlijk niet)? Ik speel het nog omdat ik geen 360 heb en die hoef ik ook niet, want ik heb PGR2 (en Forza en Halo2). Succes verder met het vereeuwigen van je naam.
die poll is trouwens wel een beetje raar, ik heb geen 360 dus wat zou ik dan in moeten vullen. ik maar maar ingevult dat ik geen xboxlive hoef, want ik heb het al, maar of dat nou de bedoeling is.
fout in PGR 3 Er zit een fout in PGR 3. Als je in de spiegels kijkt dan zie je het plubliek niet meer! gamepros.web-log.nl