1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de week PGR2 nog maar eens een keertje gedaan. Het blijft een leuk spel en je pakt het ook weer redelijk snel op ook al heb je het zo lang niet gedaan.

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik heb nu ook al weer een week niets anders gespeelt. Je skills zijn trouwens wel moeilijk op te pakken als je de hele tijd Forza hebt gespeelt, maar na een weekje ben ik weer de oude geworden (hoera).

3. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het andersom een stuk lastiger. Gisteravond ook weer eens Forza opgestart en als je net PGR2 hebt gespeeld is dat een stuk lastiger al blijf ik nog steeds zuigen in beide spellen en dan vooral in Forza :cool:

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik vraag me af wanneer ik weer Forza ga spelen, voorlopig niet.

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Om dit topic weer even omhoog te schoppen, ik heb nog 24 plakken nodig om alles op platinum te halen. Toevallig 12 zilveren en 12 gouden. Een greep uit wat ik nog moet:

- Cone Challenge Coupe Series (Stockholm, Northern 2)
    - Cone Challenge Sports Utility Vehicles (Florence, Arno 2)
    - Timed Runs Roadster Series
    - Cone Challenge Classics Series (Edinburgh, Lothian Road Eight Long)
    - American Muscle Series vrijwel alles nog op zilver
    - Cone Challenge Grand Touring
    - Een paar races bij de overige Series

Heeft er iemand tips over deze races? Ik weet dat het lastig is, maar ik kan alle advies gebruiken :) Bij de American Muscle alles met de Stingray? Welke auto gebruik je bij de Cone Challege Coupe Series? Ik hoor het wel, alvast bedankt!

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep die stingray is gewoon de snelste, er zijn echt een paar hele moeilijke challange, zelfs street races! Je hebt ook een Timed Run in de regen, nou daar heb ik wel ff zitten flippen :+.

- Cone Challenge Coupe Series (Stockholm, Northern 2)
    Auto: BMW M3, (heb hier geen replay van, maar weet bijna zeker dat het met deze auto moet.)

- Cone Challenge Sports Utility Vehicles (Florence, Arno 2)
    Auto: Cayenne Turbo (Heb hier een raplay van, Alles is aanmelkaar gecombo-t/gelinkt, behalve het eerst pionnetje)
    Combo: 98
    Kudos: 1233
    Combo Link: 11960
    Totaal: 13216

- Timed Runs Roadster Series
    Auto: AC 427 MKII (Replay, misschien. Moet je ff naar eentje vragen anders...)

- Cone Challenge Classics Series (Edinburgh, Lothian Road Eight Long)
    Auto: 275 GTB (Replay, alles is aanmelkaar gelinkt)
    Combo: 96
    Kudos: 1242
    Combo Link: 11799
    Totaal: 13041

- American Muscle Series vrijwel alles nog op zilver
    Auto: Corvette Sting Ray (Replay's van)

- Cone Challenge Grand Touring
    Auto: 575 Maranello
    (BTW dit was mijn laatste Cone Challange, jemig deze is echt de allermoeilijkste, niet alles aan melkaar gelinkt. Ander halve lap, aanmelkaar gelinkt. REPLAY)
    Combo: 118
    Kudos: 1215
    Combo Link: 13485
    Totaal ComboLink: 14700+
    Zelfs daarna nog wat bijgeslipt.
    Totaal: 15036

- Een paar races bij de overige Series
    ..........Veel proberen met de beste auto uit de destbetreffende series..........

Als je een replay wilt zien moet je maar ff PM-en. Weet ook niet of je er wat aan hebt maar dan maak ik dan wel een filmpje, of laat het je zien via m'n Eyetoy.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Mark :cool:

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hartstikke bedankt voor je reactie in ieder geval, ik ga weer aan de slag ;)
    Als ze met je tips nog niet lukken, PM ik wel ff...

Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, de cone challenge in de coupe series is best lastig: soms haal ik 1000 kudos te weinig en soms 2000 te veel. eerst vond ik die in de grand touring ook best lastig, maar hij valt eigenlijk wel mee, gewoon wat tussendoor slippen ja.

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Mwoah slippen is niet echt nodig bij deze baan, alleen in het midden stuk heb je een irritante bocht waar je echt al je snelheid verliest. Ik had andere halve lap aan melkaar gelinkt en toen had ik platina al. :)

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou, metal mark, als je het in anderhalve lap al had, dan vraag ik me af hoe je dat doet. heb je echt niet stiekum geslipt?

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie het nou over de Cones bij de Coupe-of Grand Touring klasse? :p
    Bij de Grand Touring klasse heb je namelijk na een dikke ronde linken al genoeg, en bij de Coupe's (ook een hele lastige) heb je NIET genoeg Kudos met alleen maar linken 2 ronde's lang. Bij de Coupe's MOET je alles aan elkaar linken en tussendoor ook nog genoeg slippen. Daarom nam iedereen ook de Audi S4 met die challenge omdat 'ie wat sneller slipt. :)

12. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar vreemd genoeg ging het bij mij toch beter met de M3. Hij slipt minder snel maar wel beheerster dus...

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd nogal persoonlijk. Ik bedoel alleen maar aan te geven dat het ook met een andere auto kan, de desbetreffende persoon kan natuurlijk zelf beslissen. :)

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja, das waar

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Objectief:

1. Audi S4
    2. BMW M3
    3. Nissan 350Z

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou, de nissan was niet bepaalt in me op gekomen, maar ik zal het wel ff proberen.

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou jongens, waar zullen we het is over gaan hebben?

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Vraag maar raak ;). Heb alles op platina behalve Arcade ***** (ff geen idee hoe dat heette). Maar daar kreeg je ook geen wreede TVR voor :cool:

Kudos level 51 :cool:. \o/ Nog steeds het allerbeste race spel voor de xbox :)

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er helemaal niks aan om die Arcade-dingen te halen toch? Ja, het is wel leuk misschien, maar er valt niks meer mee te verdienen behalve een hogere Kudos-rank?

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, alleen je kudos level gaat er mee omhoog, wel handig als nog geen kudos rank level 50 bent, want je hebt kudos level 50 nodig om alle auto's tebemachtigen (excl. de 5 niveau's auto's)

Deel Deze Pagina