Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    vragen jullie maar raak, ik heb zowel de world series als de arcade op platina (alles dus)

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had net een nieuw persoonlijk Geometry wars record gevestigd: 358 duizend. Opeens 200 duizend boven mn oude record:eek:

Wat is jullie hiscore?

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    156000 wassie met PGR2, Retro versie in PGr3, is 98000 en Evolved is 254000 ofso

Niet echt hoog, wereld record retro is 88 miljoen ofso 8)

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net mijn score weer verbeterd tot 416000, maar ik was geinspireerd door zon filmpje van iemand die 20 miljoen haalde :D

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, misschien moet ik maar weer es naar de garage gaan, want ik speel dat speel vrijwel nooit. blijven daar je oude records bewaard dan? of moet je die onthouden?

6. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt per profiel bijgehouden.

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
  8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk zou er ook een PGR2 competitie moeten komen net als die van PGR3.
    wat vinden jullie?

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die is er een hele tijd geweest, maar juist een beetje 'opgeheven' omdat PGR3 uitkwam en er steeds minder mensen meededen... Ik weet niet of er nu nog veel mensen mee zouden doen... En of ik er tijd voor heb...

10. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel mee willen doen als er nog een kwam.. Heb nu eindelijk weer de laatste tijd meer tijd om te xboxen:).

Ik vind dit spel trouwens veel leuker op Live dan Forza.. Vind ik opzich wel raar omdat ik offline forza veel leuker (lees: realistischer) vind..

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb tijd genoeg en anders zou ik die wel maken. jammer dat ie opgeheven is, ze laten de old school xboxers gewoon in de steek. ik weet dat het alles met PGR3 te maken heeft maar toch zijn er genoeg mensen die PGR2 blijven spelen.

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weekly/Monthly Ghost challenges...

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    precies nicos, als je gewoon je tijden of kudos hier neer kunt zetten uit een track in de ghost challenges dan zou dat toch mooi zijn.

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n competitie voor PGR2 is hier idd een tijd terug geweest, de laatste paar maandjes kwam er n site om alles bij te houden (http://www.freewebs.com/pgr2-challenge/)
    Als je wilt kunnen we kijken wie er mee willen doen en kunnen we verder gaan op die site.
    Ik denk alleen niet dat het een groot succes zal worden, de laatste weken dat die competitie er was deden er steeds minder mee, maar we kunnen het altijd proberen natuurlijk ;)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij best wel een leuk idee en ik zal zeker van de partij zijn. site ziet er goed uit, alleen augustus he....
    ik weet niet of we dan ook wat cone challenges bij kunnen houden (die vind ik het leukst)

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Als het weer begint; I'm in! Heerlijk spel en heb nog geen 360 met PGR3 (misschien volgend jaar ofzo;)).

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    probeer je er niet teveel op te verheugen jongen.

18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Euhm, ik zeg toch 'Als' het weer begint...

19. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gezellig Blanqua ;)
    Dr kan wel iemand gewoon weer een thread openen, want volgens mij is de oude toen op verzoek gesloten. Dan zien we vanzelf wel of er mensen zijn die mee willen doen. Het lijkt mij wel weer leuk, ik zal dan zeker van de partij ook omdat ik tog geen 360 ga kopen.

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hehe O-)

Ach, als de challenge er is doe ik mee, maar zo zullen de meeste denken 'Als' het er is. Zal toch niet komen.

Deel Deze Pagina