1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    7 Bonus auto's? Waar dan? Er zijn er toch echt 5 hoor.. :confused:

    En ja, voor elke race kan je een ghost uit de top 10 downloaden ja.
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    5 is ook goed..... maar hoe kan je dan die ene unlocken?????

    edit:

    ik heb dus net gelezen dat je 5 auto's kan verdienen met de kudos challenge

    en de arcade race dient er meer voor om tokens binnen te halen?
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, je begint met enkel 2 auto's per klasse. De andere auto's kun je kopen met kudo tokens. 5 anderen kun je unlocken. Dit doe je door het spel uit te spelen. Voor elke moeilijkheidsgraad een andere auto.
    Even terug naar die auto's die je met kudo tokens kunt kopen. Een kudo token krijg je wanneer je een bepaald aantal kudos's hebt verzameld. Deze kudo's kun je verzamelen door de kudo world series te spelen, de arcade mode te spelen of online te spelen.

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is :)
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    dat snapte ik al, maar ik dacht dat er meerdere auto's te unloacken waren ( ik was nog maar 1 keer in de showroom geweest en dacht dus dat ik er meer zag )

    en nog 1 vraagje in de showroom staan ook nog 3 "kamers" met "xbox live" erbij geschreven hoe werkt dit precies?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar worden eventuele auto's geplaatst die eventueel te downloaden zijn wanneer eventueel downloadable content beschikbaar komt.

    Eventueel.

    Eventueel, omdat het wel ontzettend stil is wat Downloadable Content betreft. Grote kans dat er niks meer aan komt.
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Maakt het wat uit voor je kudos of je alleen silver medal racet of ook steel en bronse medal racet.
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, als je een betere kudoscore haalt, worden alleen de kudo's die je meer behaalt bij je aantal opgeteld.

    Als je alles dus gelijk op zilver haalt, scoor je hetzelfde als dat je eerst metal haalt, brons haalt en dan zilver haalt.
     
  8. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    WTF zit nu best ver en heb de heletijd bronse en steel gehaald :'-(
     
  9. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    tja...voor bijvoor de TVR, de Porsche en de Mercedes zul je toch elk level opnieuw moeten spelen :D

    maarja die TVR lukt me toch nooit
     
  10. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het nu bijna helemaal op goud, die American Musle is echt klote.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    heb net op American Muscle een platina gehaald O-) nu moet ik nog 29 platina's halen :confused: gelukkig heb ik nu een week vakantie dus ik kan er wel een paar halen :D
     
  12. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag rank 23 op Live gehaald 8). Weet iemand mss een track waar je snel veel Kudos kan halen? Ik weet 't al van Sydney - Downtown Short en Moscow - St. Basil's Circle :cool:.
     
  13. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    wil je weten waar je lekker veel en snel kudos kan halen doen moet je edinburgh doen en dan princes street eight ofzo die is kleine en kun je veel en snel kudos halen mijn hoogste daar is 6.500 kudos ofzo
     
  14. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er al wat bekend over Downloadable Content?
     
  15. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    nee en duurt ook nog een hele lange tijd denk ik voorzover ik weet
     
  16. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    wat heb je er nou aan om veel kudos te halen? :confused:
     
  17. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar draait het allemaal om, toch :{?

    Ok dan, thnx :D
     
  18. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    der is 1 cone challenge daar heb ik 39000 gehaald
     
  19. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb momenteel 17 zilveren medailles, 40 gouden en de rest zijn platinums. Die laatste 17 zilveren medailles vormen niet bepaald een probleem, dus 1 van de komende dagen zal ik ook een Mercedes CLK hebben. Maar ik ga iig voor de TVR Cerbera. Oorspronkelijk was ik van plan eerst alles in goud te halen en dan in platinum, maar aangezien het zo goed ging, heb ik mijn zilveren medailles maar meteen omgezet in platina's, nu moet ik dus nog enkel die 40 gouden medailles omzetten en die 17 zilveren ( allemaal ultimate challenges, zou geen probleem mogen zijn)
    Momenteel heb ik een Live! rank van 25. Ik speel altijd online als ik zie dat er vrienden van me bezig zijn. Zo niet, werk ik mijn Kudos World Series verder af. Het spel heeft me iig al de nodige uurtjes pret bezorgd en voorlopig ben ik het zeer zeker nog niet beu.
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    ja het is inderdaad wel een leuk spel alleen ik heb nu alles op platina in de KWS en rank 33 online, maar nu begint het spel me toch wel een beetje te vervelen, voor mij wordt het weer tijd voor een ander spel denk ik...
     

Deel Deze Pagina