1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das zo gebeurd hoor ;)
    K zet mn xbox ff aan met PGR2 erin, zoek n paar interessante/"maffe" challenges op en ik open een thread ;)

2. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja oke, het is niet veel werk, maar als er maar drie à vier mensen max. meedoen heeft het niet heel er veel nut denk ik zo.

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ok, daar heb je gelijk in. Het lijkt mij niet dat er veel mensen mee zullen doen, de laatste weken van de oude pgr2 competitie waren er al weinig mensen en nu pgr3 er is zullen die mensen wel niet meer meedoen, want volgens mij zijn de meesten overgestapt op deeltje 3.
    Maar ik wil wel een keertje thread starten en dan zien we wel hoeveel er mee doen

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Top! <weet ook niet hoe lang ik meedoe, zit in een drukke periode met school; profiel werkstukken etc.>

5. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och als het niet zoveel moeite is kunnen we het altijd proberen. soort privé competitie...

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook idd ;) We zien het vanzelf, misschien word het tog nog wl leuk met niet zo veel mensen (blijft goede hoop houden :+)
    Maar je weet hoe k online speel, verwacht van mij geen toptijden ;)

K heb nu ook een beetje drukke periode met school, iig de komende 2 weken, volgende week heb k mn laatste tentamens voor mn CE dus moet k nog ff heel goed mn best gaan doen :p
    Ik zet vanmiddag/vanavond anders wl een competitie op (moet nu eerst ook nog ff naar school toe :eek:), maar voordat ik er zelf egt veel aan ga doen zal wl eind volgende week zijn.

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Jup, heb hetzelfde. Mn tijden zullen flink teruggezakt zijn na Forza en het relatief weinig gamen, zit ook in een drukke periode. Ach, lekker meedoen ;).

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    dat je zoiets wilt opzetten vind ik al tof genoeg, je hoeft je erbij echt niet te haasten hoor. mag ik wel een verzoek indienen om er ook cone challenge bij te doen? ik weet niet wat jullie vinden, maar die vind ik het leukst (I love kudos).
    nou succes met het opzetten dan maar en uiteraard heel veel succes op school*)
    _O_ corossi_O_
    O-) O-)

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Idee is misschien om van elke soort challenge 1 à 2 challenges neer te zetten, dit voor een langere periode, een maand o.i.d. Zo is er voor elk wat wils gedurende een lange periode om je score te verbeteren.

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel idee om inderdaad 2 challenges neer te gooien en die dan een maand ofzo te laten staan... Ik ga wel meedoen, jongens :) Zo krijg ik die TVR nooit! :+ Maar ik heb het net als anderen heb ik al gelezen de komende tijd een beetje druk met school... Maar weer een PGR2-competitie lijkt me wel lachen... Ben benieuwd of er dan ook weer mensen van de PGR3-competitie gaan meedoen :)

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat nog gezellig worden in de PGR2 competitie :D
    Ik ga nu meteen maar ff 2 challenges uitzoeken en dan open ik wl een topic.
    Zal proberen 2 hele verschillende uit te zoeken ;)

@ coolieroelie: k had over je post heen gelezen, k kies wel een cone challenge uit en een time challenge anders.
    als dr nog mensen zijn met een suggestie om nog een leuke challenge toe te voegen is die altijd welkom.

@ azoo: tnx ;) :p

Laatst bewerkt: 13 mrt 2006
  12. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen.Meer voor de kwantiteit van de competitie trouwens maar dat terzijde ;)

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik zal nu voortaan alleen in het weekend kunnen xboxen, ook druk met school enzovoort. dus dan is zo'n maandelijks wel geschikt. tof guys.

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb me eerste tijden al inmiddels al door gegeven in de competitie, misschien dat ik er nog wel ff serieus voor ga zitten :D

15. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    haha, en dan als handtekening Dino Time:cool:

16. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen tijd gehad om me egt in te zetten voor de competitie druk met school enzo maar ik zal van het weekend wel even wat beter mijn best gaan doen, onder de 1.25 kan ik denk ik wel komen :)

17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Wat is eigenlijk jullie snelste tijd op het test-parcours? Mijne ergens in de dikke 49 sec. Kan het ff niet nakijken omdat mijn xbox gister kapot is gegaan.

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Mijnes volgens mij rond de 6/47 seconde, ik weet het niet zeker zal het zo ff nakijken.

19. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    wow :D
    Met welke auto heb je dat gedaan? Ik met de Porshe GT 1

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja, geen idee eigenlijk, ik weet niet eens of ik dat al heb geprobeerd. ik zal vandaag wel ff kijken en anders rij ik het gewoon. ik doe ze allebei wel met de TVR.

Deel Deze Pagina