1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heb zelf 0.48.600 (Mercedes CLK-GTR als het goed is...kan ook TVR zijn)

Kwam dit filmpje nog tegen van mezelf, van de vorige PGR2 competities

Echt een geniaal rondje, vind het nog steeds mooi om naar tekijken. Kan iemand trouwens nog ff kijken welke rank dat was, heb geen live op xbox (1)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  2. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ zeker een strakke ronde mark, je maakt het maar weer ff duidelijk dat strak rijden je heel veel winst kan geven, je wint in 1 bocht ineens 2 tienden ofzo op je ghost omdat je strak langs de cerbs gaat.

3. JeePee

JeePee Guest

Owja, dat filmpje ken ik nog :)
    Wat een emoties aan het einde _O_

Waarom doe je niet mee met de PGR3 competitie?

4. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja zeker, maar fredkorket was toen nog sneller, ik zie amper plek waar je echt nog sneller kan :mad:.

Euuuj :+

Project Gotham Racing begin ik een beetje saai tevinden :mad: Heb er ook niet echt zin meer in, ach af en toe een race-je, zal deze week wel weer meedoen.

5. JeePee

JeePee Guest

MANUAL!!!!!!!

Sorry O-)

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    En op een gegeven moment scratch je heel ff de railing, net voor zo'n lang stuk kan dat best wel veel schelen... Maar niet dat ik het zo goed kan, hoor :)

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Erm het is PGR2 hè ;) Daar scheelde het helemaal niet zo ontzettend veel.

Daar heb je gelijk in want daar word ik nog bijna ingehaald door mijn ghost, dus daar zou dan nog 1 a 2 auto's sneller kunnen :)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2006
  8. JeePee

JeePee Guest

Ik zag dat je ergens vlak voor het uitkomen van een bocht terug naar z'n 2 schakelde. Ik durf te wedden dat Fred hem in z'n 3 liet staan :cool:

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Met de TVR Tuscaban speed 12. Maar die krijg je pas als je het hele spel op Platinum hebt uitgespeeld ;)

@JPtje, Fret liet hem soms wel eens hele races in zijn 4/5 staan :eek:

10. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja die Fred hè. hoe lang zou hij het al spelen? weet iemand dat (misschien hijzelf) ?
    enne tha Bomb, niet te hoogmoedig hè :9

11. JeePee

JeePee Guest

Ik geloof dat Fred's teller bleef staan op 298 uur ofzo. Maar Fred zei dat hij er al meer dan 500 uur op had zitten (toch?)

Ach, 500 uur = 20,8 dagen non-stop gamen. Daar zit ik met Gran Turismo ver boven :cool: :+

12. Rider_on_the_storm

Rider_on_the_storm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op het testparcours iets van een 47 seconden ofzoiets... Alleen die N-ring, die krijg ik maar niet onder de 6:38 sec.
    Heeft iemand soms tips?
    Thnx bij voorbaat

13. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de TVR, rem bij veel bochten af, rij niet op het gras, automatic is het makkelijkst, beter iets te langzaam dan te snel, probeer niet over curbstones te rijden want dan kan je de controle kwijt raken, en probeer het gerust een paar keer.
    nou, hier zal je waarschijnlijk weinig aan hebben, maar anders weet ik het ook niet

14. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Niet te hard remmen want dan ga je slippen, probeer soms niet te remmen (bij niet scherpe bochten) maar laat het gas los en stuur de bocht door, en verder zoals Coolieroelie al zei ;)

15. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, die TVR heb ik nog ni, wel al de GT1, ook een zalige kar. Zeker met dat gefluit dat zo heerlijk hoog wordt.
    Ik weet wel uit ervaring dat je sommige kerbs ni mag nemen, en andere dan weer wel, maar het is wel ni zo simpel om ze allemaal uit elkaar te houden. Zal dit weekend nog wel es probere.
    Merci vo de tips...

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och een vriend, racing4holland genaamd, zei dat hij 6.05 met de GT1 haalde, dus een snelle tijd is ook daarmee mogelijk, maar de TVR is toch het beste. koop anders de boosterpack of zo (is het waard)

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    och een vriend, racing4holland genaamd, zei dat hij 6.05 met de GT1 haalde, dus een snelle tijd is ook daarmee mogelijk, maar de TVR is toch het beste. koop anders de boosterpack of zo (is het waard)

18. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen life
    6.05?? hoe flikt ge da?

19. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik weet ook niet hoe hij dat doet. maar hij flikt het goed.

20. Rider_on_the_storm

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tijd!!
    6:35
    3 seconden onder mijn vorige record. Had ik geen twee keer een fout gemaakt, ik had 6:28
    Maar die 6:05, dat is nog een verre droom zenne

Deel Deze Pagina