1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    bij werkt ie wel, maar als ik een auto wil kiezen is het scherm zwart en als ik dan naar een andere auto switch zie ik het goeie scherm heel even en dan wordt ie weer zwart, werkt verder wel goed

Ik blijf het denk ik ook maar op de oude Xbox spelen, dan heb ik al m'n gegevens nog, hoef ik geen boosterpacks te kopen etc. Moet ik wel steeds van 360 controller naar gewone en das best gaar, maarja.

2. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik ook dat het scherm dan zwart is. dacht al dat het aan mijn PGR cd zou liggen:confused:

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dat heb ik ook, heel erg irritant. Vooral als je een aantal auto's wat wil vergelijken. :{

Nee dus, je bent niet de enigste jongen. :'-(

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt er nog een keer een update, maar wilden ze het spel gewoon zo snel mogelijk backwards compatible hebben (wat eigenlijk moeilijk te geloven is na al die maanden)

5. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik nu ook heb. op sommige banen stotterd mijn beeld, weet niet of meerdere mensen dit hebben of ik moet gewoon ff een nieuwe pgr cd kopen?

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    k heb soms dat de schaduw blijft hangen. maaer k koop geen nieuwe disk, ik koop gewoon pgr 4

7. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd gewoon m'n oude (Cristal Xbox), hoef ik ook die boosterpacks niet te kopen.

8. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    joepie, vandaag de top 100 van de online kudos scoreboards bereikt. Heb nu 34.341.341 kudos en ben van plan zeker de 40 miljoen te halen.

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is sinds de laatste backwards compatible update ook PGR2 voor de 360 bijgewerkt. Het is nu namelijk zo dat als je een auto wilt kiezen in de single player, het scherm niet steeds zwart wordt. Eerst was dit wel zo en best vervelend. Ik weet niet zeker of ook de online lag verminderd is, maar wie weet.

Staat niet aangegeven in de update lijst, maar ik probeerde vandaag PGR2 op m'n 360, na het een week er niet op gespeelt te hebben en toen kreeg ik die update.

Laatst bewerkt: 19 apr 2008
  10. boatfreak

boatfreak Guest

weetje... pgr 4 is ook al uit

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en? Hij heeft het over PGR2. Laat het hem lekker doen ;)

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nice, want bij mij liep hij telkens vast :mad:. Laatst nog een willekeurige street race gedaan op Platina en het lukt me nog steeds :cool:

13. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja PGR4 is mooi maar absoluut niet van klasse als deel 2,bedoel pgr4 lijk teveel op 3 terwijl 1+2 degelijk verschillend waren.

En daarbij had deel 2 Florence en Stockholm met Edenburg,de mooiste race tracks die ik ooit gereden heb in race spellen.:)_O_

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ja Florence is ook een van mijn favorieten, maar als je elke stad beter bekijkt heeft alles wel wat. Iederaan had een hekel aan chicaco, maar sinds ik erachter kwam dat het geweldige banen zijn voor kudos met heerlijke vierkante bochten, rijdt ik er een stuk vaker op.

ik vond het gewoon zonde om 3 en 4 te kopen omdat ik 2 net wat beter vond. Ik wachtte lange tijd op een echt nieuw racespel dat GRID gaat worden. Tot die tijd blijf ik nog ff PGR2 spelen.

Bovendien zie ik regelmatig mensen weer terugkomen op PGR2 nadat ze het jaren niet gespeelt hadden. Die hebben ook zoiets van: andere spellen zijn leuk voor een tijdje, maar uiteindelijk komen we toch weer even hierop terug.

Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Conclussie: We shall love PGR2 4 Ever (L)

16. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, zoiets had ik ook bedacht.

17. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog gamers die het geregeld spelen op de 360? Wilde even weten hoe het daarop te spelen is, las laatst ergens iets over storingen als je deze op de 360 speelt.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hij werkt prima behalve in 1 / een aantal menu's. Als je bijvoorbeeld een auto moet kiezen, wordt het beeld zwart. als je dan naar boven of onder scrolt krijg je een halve seconde beeld en dan valt het weer naar zwart. Maar verder is hij prima te spelen.

19. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Geluid is bij mij wel bagger. De rest loopt soepeltjes.

20. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij speelt ie niet zo soepel online. het beeld schokt af en toe. zitten verder nog wat foutjes in, maar is wel goed te spelen. ik gebruik hiervoor nog de oude xbox.

dus ik zou zeggen, speel en geniet, vraag eventueel om een friend request aan mij en je hebt een speelmaatje voor online ;)

Deel Deze Pagina