1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, die neiging naar een nieuw spel heb ik ook ja :eek:. Niet dat PGR2 me verveelt, integendeel, maar ik ben gewoon toe aan iets anders :cool:.
     
  2. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben toe aan downloadable content, dat zou wel weer een nieuwe drijfveer zijn om het nóg meer te spelen. Want het begint tog een btje af te zakken jah...
     
  3. 313 GT

    313 GT blablabla

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    jah 20 autos en 2 nieuwe steden zullen geweldig zijn hehe_O_
     
  4. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het al bekend dat er 20 auto's komen?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    neen ik denk het niet...ik d8 dat er 3 auto's bij kwamen...trouwens ik hoef nog maar 20 Platina's en dan heb ik hem uitgespeeld. _O_ soon the TVR :9
     
  6. rob wouters

    rob wouters !Ferrari!

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou vanmorgen mijn TVR Cerbera Speed Twelve gehaald, ik helemaal blij, kom ik op xbox live, kicken ze me er overal uit omdat ze niet willen dat ik met de TVR rijd:confused:
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, het blijft lullig. Net als dat iedereen begint te zeiken over Action Replay als je je TVR selecteert...Maar ja, je hebt 'm in ieder geval, en daar gaat 't om!
     
  8. H3in

    H3in Ja idd

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dit spel besteld
    wilde het al in begin januari koen maar toen heb xiii gekocht..
    zie voorral dat er de laatste tidj veel mensen dit spel op live spelen
     
  9. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blijft een super spel!
    ik ben nu bezig mijn zilveren medailles om te wisselen voor gouden...
    Gisteren in de ultimate serie een cone chalange voor goud 10.500 kudos, ik had alle poortjes aan elkaar gelinkt, had ik in totaal 16.000 kudos, zie ik dat je voor platina 19.000 kudos moet halen?? hoe de ...?
     
  10. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je in de bochten slippen..
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Precies, wel in de laatste ronde doen. Dan krijg je er meer punten voor.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    ik heb vandaag m'n dag ik heb 2 conechallange in Ultimate Series gehaald in totaal bij elkaar op getelt deze 2 heb ik iets meer dan 40000 kudos er bij :9

    :mad: moet nu nog 18 platina's
     
  13. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu alles op platina,dus ook de arcade races.Nu ik alles gedaan heb....is er ook niet echt meer een uitdaging voor me,behalve op live...en m'n plaats op de scoreboards verbeteren.
    Laatste tijd speel ik Crimson Skies en dat bevalt me ook wel :+
     
  14. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik geen Live!, dus leek het voor mij helemaal afgelopen te zijn met PGR2 toen ik alle platina's gehaald had. Rijden met onverwachte auto's in de Arcade class heeft mij echter helemaal geinspireerd, en daarom rijd ik enkele races en challenges uit de KWS opnieuw, maar dan met langzamere auto's. Tijdens het uitspelen van de KWS heb ik al vaak "mindere" auto's gebruikt om platina's te scoren, bijvoorbeeld de Aston martin Vanquish, de Ford Mustang Fastback 2+2, de Pontiac Trans Am, Porsche 993 GT2, de Saleen S7 en de Porsche Carrera GT. Veel mensen gebruiken echter alleen de snelste auto's, en dat is hartstikke zonde. Toegegeven, het is soms hard werk, maar ik heb me toch een aantal mooie overwinningen kunnen pakken, en je haalt veel meer voldoening uit zo'n race dan uit een overwinning met de snelste auto uit de klasse. Mijn leuktste resultaten tot nu toe zijn:

    Compact sports: enkele overwinningen met de Beetle RSi, Cupra R, Golf R32 en Clio V6
    Sports Convertible: One-on-one met de Z4 tegen de Boxter
    Coupe: Enkele overwinningen met de 350Z
    SUV: Overwinning met de X5 4.6 in Edinborough (tegen twee Cayennes)
    Classics: Overwinning eerste Street Race met de 911 2.7 RS, overwinning One on one met de 300SL, overwinning laastste street race met de Stratos, Cone Challenge met de 300SL.
    Sports Coupe: beide One-on-ones overwinningen met de RS6 (en dus niet met beuken he), meerdere overwinningen met de 911
    Supercars: Grotendeels met de 996 Turbo (ik wil echter ook nog eens winnen met de 355, ben al zeer close geweest)
    Grand Touring: Overwinning met de Vanquish in de Moscow Street Race
    American Muscle: Hot lap, Timed run en cone challenge met de Trans Am, Hot Lap, Cone Challenge en Chicago Street Race (bij nacht, tegen enkele SVT Mustangs) met de Mustang Fastback
    Extreme: Vrijwel alles met de 993 GT2, enkel de laatste races (tegen F40 en F50) met de F40
    Ultimate: Overwinningen in street races en cone challenges met de Saleen S7 en de Carrera GT.

    Kortom, je kunt nog altijd op deze manier de uitdaging opzoeken, er valt zeker nog veel plezier te beleven aan PGR2 als je alle platina's al hebt ;)
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet nog 1 cone challenge, dan heb ik het spel op platina uitgespeeld. De Hennesey Road cone challenge in Grand Touring. Wat een graf-challenge zeg. Hoewel ik eerst geen fan was van cone challenges, vind ik ze nu erg leuk (heb ze tot het laatst bewaard. Mijn laatste 10 overgebleven te halen platinas waren cone challenges). Maar deze challenge (hennesey) is echt zwaar, zwaar klote.

    Waar ik bij alle andere cone challenges na een tijdje het gevoel had dat ze zeker wel te doen zijn- ookal vereisten sommigen wat bloed, zweet en tranen - bij de Hennesey Road challenge heb ik dat vooralsnog niet echt. Nouja, als je maar 1 maal een volle lap en een stukje kan linken, ben je er volgens mij al.

    In de middensectie is het zo freaking moeilijk om je kudos-combo-link te behouden. Als je gaat voor snelheid drift je snel tegen de muur, of ben je net te laat. Ga je voor het constant slippen tot aan de volgende cones, dan raak je weer snel de muur of cones en heb je vaak niet voldoende snelheid om de volgende cones te halen na het rechte stuk. |:-

    Arrrg. Hopelijk ga ik hem vanavond wel halen. Iemand tips?

    /edit: Heh, oeps :eek: lees nu pas de reaktie van Cole op dezelfde vraag in page 3:
    Ga ik doen! Dat lijkt me wel een goede manier. Meestel probeer ik én te slippen én veel snelheid te behouden, wat nogal lastig is met die onstabiele Ferrari.

    p.s. Kudos voor Orangina$! Gaaf hoe je met de minder geijkte auto's toch je platinas hebt gehaald.
     
  16. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Ferrari je niet ligt bij deze challenge: er zijn ook andere auto's die snel genoeg zijn. met name de Mercedes SL55 AMG staat hoog aangeschreven, volgens sommigen is hij makkelijker met de SL55 dan met de 575M. Zelf heb ik hem gehaald met de 550 Barchetta, maar ik ben nog wel van plan om te kijken of ik hem niet halen kan met de Testarossa of de Bentley. Met de Vanquish en de Lotus haalde ik wel de vereiste Kudos, maar dan weer niet op tijd de finish. Dit is inderdaad een hele lsitige, maar ik las op Bizarre forum dat mensen hem daar gehaald hebben door twee rondjes binnen de tijd te linken, het schijnt dat als je met een beetje overstuur de S-bocht in die tunnel uitkomt (zoveel dat je nog net good slide krijgt als je door het volgende cone gate heengaat) je net genoeg snelheid houdt om op het rechte stuk je kudosstring vast te houden. Kortom, het kan dus wel.

    Ik heb trouwens al weer een nieuwe challenge voor mijzelf uitgezocht. Op Bizarre forum is er namelijk een verwaand figuur, Jim Kirk genaamd (die al eerder off-line racers beschuldigde van leugenarij mbt. all-plats) die de laatste race op de Nurburgring uitgespeeld heeft (op platina) met de Saleen S7. Dat vraagt om een antwoord }:]
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij is die baan bij iedereen de laatste. Maar uiteindelijk haalde ik hem best wel makkelijk. Gewoon kudo's linken tot het punt waar ze eigenlijk te ver van elkaar liggen (halverwege ofzo). Dan heb je al een paar honderd en gewoon even snel doorrijden en even niet letten op de kudo's. Dan van het stuk waar ze weer binnen de 'normale' afstand liggen een combo maken (dus een combo van driekwart van de baan) en daarna snel doorrijden... Klinkt makkelijk toch?;)
     
  18. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt erop dat ik me teveel heb stukgekeken op het middengedeelte. Want inderdaad (zoals Orangina$ zegt) is het me een enkele keer gelukt wél met genoeg snelheid die sectie door te komen. Alleen drifte ik dan in de daaropvolgende bocht vaak tegen de muur. Als ik mijn link in het middengedeelte niet behield, deed ik gelijk een retry.

    Misschien moet ik inderdaad niet zoveel letten op het middenstuk (Pacboyslim) of proberen door veeel te slippen die conegates aan elkaar te rijgen (Cole). De gates linken door met hoge snelheid (Orangina$) te rijden vind ik een te hoog potientieel hartprobleem-factor hebben :p
     
  19. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Jaja, na veel frustraties en kapotte controllers (:+) heb ik dan eindelijk de KWS op platina. En het is zeker de moeite waard, want die TVR rijdt erg lekker.

    En ook ik zat bij die henesse hupeldepup als laatste. Ik vond hem erg klote. Heb toen naar de nummer 1 gekeken, en die deed het zoals Cole Trickle zei, dus heb ik hem ook zo gedaan. En als je het een beetje goed eot, ben je na een rondje klaar. Even stilstaan en dan als een gek naar de finish.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2004
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    De TVR lekker? Pfff, ik vind hem echt shit. Ik vind de Porsche 911 GT1 echt veel lekkerder rijden. Die TVR slipt teveel, daar kan ik niet meer rijden.
     

Deel Deze Pagina