Ja, die neiging naar een nieuw spel heb ik ook ja . Niet dat PGR2 me verveelt, integendeel, maar ik ben gewoon toe aan iets anders .
Ik ben toe aan downloadable content, dat zou wel weer een nieuwe drijfveer zijn om het nóg meer te spelen. Want het begint tog een btje af te zakken jah...
neen ik denk het niet...ik d8 dat er 3 auto's bij kwamen...trouwens ik hoef nog maar 20 Platina's en dan heb ik hem uitgespeeld. soon the TVR
ik heb nou vanmorgen mijn TVR Cerbera Speed Twelve gehaald, ik helemaal blij, kom ik op xbox live, kicken ze me er overal uit omdat ze niet willen dat ik met de TVR rijd
Ja, het blijft lullig. Net als dat iedereen begint te zeiken over Action Replay als je je TVR selecteert...Maar ja, je hebt 'm in ieder geval, en daar gaat 't om!
Net dit spel besteld wilde het al in begin januari koen maar toen heb xiii gekocht.. zie voorral dat er de laatste tidj veel mensen dit spel op live spelen
Het blijft een super spel! ik ben nu bezig mijn zilveren medailles om te wisselen voor gouden... Gisteren in de ultimate serie een cone chalange voor goud 10.500 kudos, ik had alle poortjes aan elkaar gelinkt, had ik in totaal 16.000 kudos, zie ik dat je voor platina 19.000 kudos moet halen?? hoe de ...?
ik heb vandaag m'n dag ik heb 2 conechallange in Ultimate Series gehaald in totaal bij elkaar op getelt deze 2 heb ik iets meer dan 40000 kudos er bij moet nu nog 18 platina's
Ik heb nu alles op platina,dus ook de arcade races.Nu ik alles gedaan heb....is er ook niet echt meer een uitdaging voor me,behalve op live...en m'n plaats op de scoreboards verbeteren. Laatste tijd speel ik Crimson Skies en dat bevalt me ook wel
Zelf heb ik geen Live!, dus leek het voor mij helemaal afgelopen te zijn met PGR2 toen ik alle platina's gehaald had. Rijden met onverwachte auto's in de Arcade class heeft mij echter helemaal geinspireerd, en daarom rijd ik enkele races en challenges uit de KWS opnieuw, maar dan met langzamere auto's. Tijdens het uitspelen van de KWS heb ik al vaak "mindere" auto's gebruikt om platina's te scoren, bijvoorbeeld de Aston martin Vanquish, de Ford Mustang Fastback 2+2, de Pontiac Trans Am, Porsche 993 GT2, de Saleen S7 en de Porsche Carrera GT. Veel mensen gebruiken echter alleen de snelste auto's, en dat is hartstikke zonde. Toegegeven, het is soms hard werk, maar ik heb me toch een aantal mooie overwinningen kunnen pakken, en je haalt veel meer voldoening uit zo'n race dan uit een overwinning met de snelste auto uit de klasse. Mijn leuktste resultaten tot nu toe zijn: Compact sports: enkele overwinningen met de Beetle RSi, Cupra R, Golf R32 en Clio V6 Sports Convertible: One-on-one met de Z4 tegen de Boxter Coupe: Enkele overwinningen met de 350Z SUV: Overwinning met de X5 4.6 in Edinborough (tegen twee Cayennes) Classics: Overwinning eerste Street Race met de 911 2.7 RS, overwinning One on one met de 300SL, overwinning laastste street race met de Stratos, Cone Challenge met de 300SL. Sports Coupe: beide One-on-ones overwinningen met de RS6 (en dus niet met beuken he), meerdere overwinningen met de 911 Supercars: Grotendeels met de 996 Turbo (ik wil echter ook nog eens winnen met de 355, ben al zeer close geweest) Grand Touring: Overwinning met de Vanquish in de Moscow Street Race American Muscle: Hot lap, Timed run en cone challenge met de Trans Am, Hot Lap, Cone Challenge en Chicago Street Race (bij nacht, tegen enkele SVT Mustangs) met de Mustang Fastback Extreme: Vrijwel alles met de 993 GT2, enkel de laatste races (tegen F40 en F50) met de F40 Ultimate: Overwinningen in street races en cone challenges met de Saleen S7 en de Carrera GT. Kortom, je kunt nog altijd op deze manier de uitdaging opzoeken, er valt zeker nog veel plezier te beleven aan PGR2 als je alle platina's al hebt
Ik moet nog 1 cone challenge, dan heb ik het spel op platina uitgespeeld. De Hennesey Road cone challenge in Grand Touring. Wat een graf-challenge zeg. Hoewel ik eerst geen fan was van cone challenges, vind ik ze nu erg leuk (heb ze tot het laatst bewaard. Mijn laatste 10 overgebleven te halen platinas waren cone challenges). Maar deze challenge (hennesey) is echt zwaar, zwaar klote. Waar ik bij alle andere cone challenges na een tijdje het gevoel had dat ze zeker wel te doen zijn- ookal vereisten sommigen wat bloed, zweet en tranen - bij de Hennesey Road challenge heb ik dat vooralsnog niet echt. Nouja, als je maar 1 maal een volle lap en een stukje kan linken, ben je er volgens mij al. In de middensectie is het zo freaking moeilijk om je kudos-combo-link te behouden. Als je gaat voor snelheid drift je snel tegen de muur, of ben je net te laat. Ga je voor het constant slippen tot aan de volgende cones, dan raak je weer snel de muur of cones en heb je vaak niet voldoende snelheid om de volgende cones te halen na het rechte stuk. Arrrg. Hopelijk ga ik hem vanavond wel halen. Iemand tips? /edit: Heh, oeps lees nu pas de reaktie van Cole op dezelfde vraag in page 3: Ga ik doen! Dat lijkt me wel een goede manier. Meestel probeer ik én te slippen én veel snelheid te behouden, wat nogal lastig is met die onstabiele Ferrari. p.s. Kudos voor Orangina$! Gaaf hoe je met de minder geijkte auto's toch je platinas hebt gehaald.
Als de Ferrari je niet ligt bij deze challenge: er zijn ook andere auto's die snel genoeg zijn. met name de Mercedes SL55 AMG staat hoog aangeschreven, volgens sommigen is hij makkelijker met de SL55 dan met de 575M. Zelf heb ik hem gehaald met de 550 Barchetta, maar ik ben nog wel van plan om te kijken of ik hem niet halen kan met de Testarossa of de Bentley. Met de Vanquish en de Lotus haalde ik wel de vereiste Kudos, maar dan weer niet op tijd de finish. Dit is inderdaad een hele lsitige, maar ik las op Bizarre forum dat mensen hem daar gehaald hebben door twee rondjes binnen de tijd te linken, het schijnt dat als je met een beetje overstuur de S-bocht in die tunnel uitkomt (zoveel dat je nog net good slide krijgt als je door het volgende cone gate heengaat) je net genoeg snelheid houdt om op het rechte stuk je kudosstring vast te houden. Kortom, het kan dus wel. Ik heb trouwens al weer een nieuwe challenge voor mijzelf uitgezocht. Op Bizarre forum is er namelijk een verwaand figuur, Jim Kirk genaamd (die al eerder off-line racers beschuldigde van leugenarij mbt. all-plats) die de laatste race op de Nurburgring uitgespeeld heeft (op platina) met de Saleen S7. Dat vraagt om een antwoord
Volgens mij is die baan bij iedereen de laatste. Maar uiteindelijk haalde ik hem best wel makkelijk. Gewoon kudo's linken tot het punt waar ze eigenlijk te ver van elkaar liggen (halverwege ofzo). Dan heb je al een paar honderd en gewoon even snel doorrijden en even niet letten op de kudo's. Dan van het stuk waar ze weer binnen de 'normale' afstand liggen een combo maken (dus een combo van driekwart van de baan) en daarna snel doorrijden... Klinkt makkelijk toch?
Het lijkt erop dat ik me teveel heb stukgekeken op het middengedeelte. Want inderdaad (zoals Orangina$ zegt) is het me een enkele keer gelukt wél met genoeg snelheid die sectie door te komen. Alleen drifte ik dan in de daaropvolgende bocht vaak tegen de muur. Als ik mijn link in het middengedeelte niet behield, deed ik gelijk een retry. Misschien moet ik inderdaad niet zoveel letten op het middenstuk (Pacboyslim) of proberen door veeel te slippen die conegates aan elkaar te rijgen (Cole). De gates linken door met hoge snelheid (Orangina$) te rijden vind ik een te hoog potientieel hartprobleem-factor hebben
Jaja, na veel frustraties en kapotte controllers () heb ik dan eindelijk de KWS op platina. En het is zeker de moeite waard, want die TVR rijdt erg lekker. En ook ik zat bij die henesse hupeldepup als laatste. Ik vond hem erg klote. Heb toen naar de nummer 1 gekeken, en die deed het zoals Cole Trickle zei, dus heb ik hem ook zo gedaan. En als je het een beetje goed eot, ben je na een rondje klaar. Even stilstaan en dan als een gek naar de finish.
De TVR lekker? Pfff, ik vind hem echt shit. Ik vind de Porsche 911 GT1 echt veel lekkerder rijden. Die TVR slipt teveel, daar kan ik niet meer rijden.