1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 17 feb 2004.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb een beetje die verhalen doorgelezen hier en vind het echt knap wat sommige presteren. Ik heb het spel nu een klein weekje maar ik heb al moeite met het halen van de challenges op Goud-niveau.
    Dus als iemand nog beginners tips heeft dan zou ik hem daarvoor ook zeer erkentelijk zijn.
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Lees de vorige PGR2 draad helemaal door ;) Zie de start post.

    Wees verder niet bang dat platina te hoog gegrepen is. Bijna niemand (buiten de King Tuur alike gamers) begint gelijk op platina en haalt alles. Doe gewoon een paar klasses, probeer het wel zo hoog mogelijk. Zilver en goud (ik ben met alles goud en platina waar ik kon gestart) is leuk om mee te beginnen! Als je het gevoel hebt een challenge makkelijk te halen op zilver/goud dan probeer je hem gewoon ook op platina.

    Het spel heeft een perfecte leercurve, dus laat je gewoon een beetje meegaan door een paar klasses uit te proberen. Je kunt altijd terug gaan om ze weer opnieuw te doen!

    Houdt altijd dit in je gedachten:

    * slippen kost tijd
    * slippen verdient wel veel Kudos
    * rem altijd vroeg aan voor een bocht. In PGR2 is de exitspeed uit een bocht zeer belangrijk. Op die manier heb je aan het einde van het rechte stuk een hogere snelheid. Dit kan echt tijd schelen!
    * download de ghosts van de top10 rijders. Bij sommige soorten challenge heb je er geen hout aan, de andere keer zijn ze zeer handig.
    *race eens op Live met anderen en vraag hun tips :)

    verder is het belangrijk om een goede balans te vinden tussen slippen en strak racen. Sommige bochten kun je perfect slippen / sliden zonder veel tijd te verliezen, maar je wint er wel veel Kudos mee.

    Voor meer info verwijs ik je naar Wouters PGR2 guide. Suc6! :)
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    kheb pgr 2 ook en ik bindt het zeer vet maar hoe krijg je die ferrari enzo?
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hmm je moet volgens mij 22 tokens hebben en daar mee kan je hem dan kopen het is verstandig om hem pas tekopen als je bij Ultimate Series bent want dan kan je er pas meerijden
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor Live kan de Enzo echter wel handig zijn als je een beetje mee wilt koment met de races. Dus je kan hem gewoon in het begin halen, mits je genoeg tokens 'over' hebt.
     
  6. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Slipt teveel?Die porsche slipt teveel! Ik vind het juist het overgestelde...:+ Die TVR vind ik beter rijden hoor,mischien ook omdat ik daar meer gewend mee ben geraakt.
     
  7. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je bij de TVR het gas loslaat en dan een scherpe bocht maakt zal die veel eerder glijden als wanneer we hetzelfde doen bij de Porsche. Dat is in ieder geval mijn ervaring.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    m'n favo unlockbare auto is de Mercedes CLK GTR hij rijd gewoon vet lekker ik heb hier ook alle dingen gehaald op Ultimate Series :D m'n favo token is de ferrari (ik weet niet echt welk je hebt een bij een serie als beste auto die serie met de mercedes amg 55 ofso)...verder wil ik die TVR cebera speed 12, heb namelijk nu alle auto's gekocht _O_
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Got it! De TVR Speed 12 is mine. My prescious.. :)

    Hij was eigenlijk behoorlijk makkelijk achteraf. Heb die Henessey Road nu met ruim 22.000 Kudos gehaald en behoorlijk op save gespeeld. Maakt niks uit, het doel is bereikt!

    Ben gelijk wat Circuit Challenges gaan doen. Heb al een aantal top50 noteringen, maar dat kan nog stukken beter. Is nog even wennen want die Speed 12 is echt een bruut monster! Hij lijkt veel te slippen, maar ik denk - na wat analyseren - dat dat is omdat je te vroeg op het gas gaat, of te laat het remmen inzet.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow gefeliciteerd :) Op welke manier heb je 'em nu bereikt? Een rondje gebikkelt en vervolgens gewoon op snelheid?
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Thanks! Ik heb 2 rondjes gelinkt (niet eens helemaal volledig)!

    Eigenlijk op de manier die Cole zei: dus bij die middensectie - als je net die bocht naar links hebt gehad - elke keer door het poortje, en hup een slip. Dit blijven continueren tot je het laatste poortje van het rechte stuk hebt gehad. Probeer je daar zo te positioneren dat je vol uit kan accelereren zodat je het volgende poortje wel haalt met behoud van je combo.

    2e rondje, zelfde! Ik had 10 seconden over en heb toch aardig wat geslipt. Al heb ik in het 2e rondje de overbodige slips (om Kudos te pakken) zo weinig mogelijk gedaan. Om het raken van cones te voorkomen.

    Good luck :)
     
  12. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    congratulations nu hoor je ook bij de grote jongens ;)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ben van plan om weer 's een nieuw spel te kopen. En ik wil eigenlijk al heel lang PGR2 maar heb 'm niet gekocht omdat ik al paar racespellen heb (Colin McRae Rally 4, DTM Race Driver, Sega GT 2002, Rallisport Challenge, MotoGP 2) maar het kriebelt toch heel erg om PGR2 te kopen. Mede door die fantastische auto's die in het spel zitten.
    Heb de review al heel vaak grondig doorgelezen.

    Maar vinden jullie het spel offline ZO goed dat het nog makkelijk bij m'n andere racegames past?

    Nogmaals, ik heb geen Live dus hij moet offline echt geweldig zijn. Het spel is bestempeld als überracegame op de Xbox.
    Lijkt het jullie slim voor mij om 'm te kopen?
     
  14. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    offline is hij ook leuk, ik heb hem nu een paar weken, en ik heb er zekers geen spijt van, ik denk wel dat je eerder uitgekeken bent op het spel, maar het is het geld zeker waard!
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Absoluut kopen!

    Van de genoemde spellen heeft PGR2 absoluut de meeste replay-value offline. Ik heb hem nu pas- na 4 maanden - op Platinum uitgespeeld (en dan zijn er boven de 172 KWS challenges nog 60 arcade challenges, 106 Car challenges en 104 Circuit challenges die ik kan doen 8)). Nog ben ik hem niet zat. Nu ben ik ook niet altijd evenveel in staat geweest dit spel te spelen (heb hem een kleine 2 maanden amper kunnen spelen), maar toch. Hij blijft boeien.

    Dit spel is juist offline nog veel sterker als online. Wat hem online dat beetje extra geeft, is de geweldige integratie van scoreborden in de singleplayer. Je zult nu ook geen ghosts kunnen downloaden, maar dat is geen grote ramp.

    Er blijft, juist ook zonder Live, een geweldig, super diepgaand en uitgebreid spel over. Alleen als jij bijvoorbeeld echt een SIM-diehard bent die PGR1 niks vond, dan weet ik niet of dit spel jou zo zal grijpen als het bij vele anderen wel doet.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb PGR1 wel 's geleend en vond het echt een geweldig spel!
    Ik houd van realistische racer's met af en toe een beetje arcade ertussen.

    Nou Marius, je hebt me absoluut overtuigd.
    Ik ga 'm absoluut kopen! :)
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi, ben benieuwd naar wat je ervan vind straks :) Let us know!
     
  18. Orangina$

    Orangina$ PGR2 Bling-zamelen

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd, Marius... viel 'ie toch nog mee, of..? Welke auto heb je nu uiteindelijk gebruikt, de 575M of de SL55?

    'k Heb hem zelf nog niet opnieuw geprobeerd met een van de slomere auto's... ik was het wel van plan, maar moest kiezen tussen die cone challenge, de Offline Racers competitie op Bizarre Forum (355 op Speed Freak, Stockholm) of de laaste Ultimate race op de 'Ring her-spelen met een Saleen S7 of tragere auto. uiteindelijk is het de competitie geworden, ik heb helaas gister mijn tijd niet kunnen bijschaven (gister niet gereden), dus ik ben alweer wat gezakt...
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij viel uiteindelijk nog mee. Nu zou ik hem denkik binnen 10 a 15 minuten wel weer halen. Je moet hem even doorhebben!

    die competitie klinkt ook leuk. Een beetje hetzelfde als we hier deden, maar dan met meer mensen gok ik? Zal ook eens een kijkje nemen... :)
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die laatste twee streetraces in de American Mscle serie zo verdraaid lastig!
    Ik moet ze nog op goud halen, maar het lukt me gewoon niet. Die chervolette heeft me veel te veel powersliding voor een streetrace en de ford is eigelijk te sloom, heeft iemand suggesties?

    Verder blijft dit spel echt boeien, ik heb nu bijna kudos rank 45, en dan op naar de miljoen kudos:) Nog een paar races en alles is goud:)
     

Deel Deze Pagina